וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר זהות או הברקה? הפיצה שהופכת לחומוס ועוברת צפונה

23.7.2018 / 13:05

פיצריית מאמא שושה בצפון תל אביב אמנם הצליחה להתחבב במיוחד על תושבי השכונה, אבל בעליה החליט להזיז אותה כמה בלוקים ולפתוח במקומה חומוסיה. מבולבלים? הנה כל הפרטים

מאמא שושה. עפר נדב,
פיצה נפוליטנית במאמא שושה/עפר נדב

לפני עשרה חודשים פתח עופר נדב פיצרייה בצפון תל אביב, וקרא לה מאמא שושה, כינוי החיבה של אשתו אלכס. המסעדה, במרכז המסחרי הקטן בשכונה ל', משכה במהירות את הקהל השכונתי שחיבב את הפיצה הנאפוליטנית הלא סימטרית שיצאה מהתנור של מאמא שושה.

שולחנות קק"ל הסמוכים למסעדה הקטנה מתמלאים תמיד בסביבות השעה ארבע אחר הצהריים, אז ההורים והילדים חוזרים מהגנים ועוצרים ליהנות מתפריט שידידותי לילדים אבל גם מתאים למבוגרים עם תוספות כמו תירס וזיתים לקטנטנים, וברוקולי, ריקוטה, פורצ'יני וכמהין לגדולים.

עכשיו, למרות אהבת הקהל, נדב החליט להזיז את הפיצרייה כמה בלוקים צפונה, למרכז המסחרי רודנסקי, ואת הפיצרייה הוא הופך לחומוסייה, החלטה שהתקבלה לאחר שנשמעו קולות מהשכונה עם דרישה גם לחומוס או לארוחות צהריים מתאימה באזור.

עוד חדשות אוכל שכדאי להכיר:
Fat Cow, ההמבורגר החדש של טום אביב
מסעדת זאדה החדשה במלון דריסקו ביפו

מאמא שושה. נדב עפר,
בקרוב גם בגרסה רומאית שמנמנה/נדב עפר

אז לצורך העניין נדב גייס את חברו מוטי חממי, ובזמן שמוטי עובד ומתכנן את החומוסייה אל מסרי, נדב עומל על התכנון של הפיצרייה המחודשת שתיפתח ברודנסקי, שם מלבד הפיצה הנאפוליטנית, יגישו גם סלטים ופסטות, וגם מגשים של פיצה רומאית שמנמנה ועמוסת תוספות.

עוד בתפריט של מאמא שושה המתחדשת תמצאו מאפים של בוקר וקפה, שכן המקום נפתח כבר בשעות הבוקר, ויש אפילו שקשוקה ואומלט (39 שקלים), בהמשך היום כבר תוכלו ליהנות מפיצה טוניסאית עם אריסה, מוצרלה, טונה, ביצה קשה, בצל סגול וזיתי קלמטה (64 שקלים) או סלט פנצנלה או קפרזה (28-36 שקלים).

עוד באותו נושא

הבצק הוא רק תירוץ: 14 פיצות מעולות מחוץ לת"א

לכתבה המלאה
מאמא שושה. נדב עפר,
ויש גם סלטים/נדב עפר
אל מסרי חומוס. מוטי חממי,
בקרוב חומוס אל מסרי של מוטי חממי/מוטי חממי

את הבצק והרטבים נדב מכין בעצמו, בעבר היה הבעלים של אבנטי ופסטה מיה באבן גבירול, והשבוע הוא נוסע לאיטליה כדי להוסיף גיוון לתפריט של מאמא שושה המחודשת. בנוגע לחומוס, התפריט עדיין לא סגור, אבל בימים אלו ממש עובדים על הנושא. מאמא שושה במקומה הנוכחי תסגור את הדלתות בסוף החודש, ולאחר כמה ימי התארגנות חומוס אל מסרי ייפתח ב-5 באוגוסט. בהמשך תיפתח מאמא שושה המעודכנת והגדולה יותר ברודנסקי.

מאמא שושה, מרכז מסחרי רודנסקי, רמת אביב החדשה, 03-9673377 ; חומוס אל מסרי, האוזנר 3, שכונה ל'

אל מסרי חומוס. מוטי חממי,
עוד מהחומוסים של מוטי חממי/מוטי חממי
מאמא שושה. עפר נדב,
הפוקצ'ות של מאמא שושה/עפר נדב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully