וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אנד ג'ריס עשו זאת שוב: זאת כנראה הקסטה הכי טעימה שאכלנו בחיים

25.7.2018 / 10:05

כבר כששמענו על הקסטה החדשה של בן אנד ג'ריז הייתה לנו תחושת בטן שהיא תצליח. שתי עוגיות שוקולד חלומיות וביניהן גלידת חמאת בוטנים עם שבבי שוקולד לא הצליחו להשאיר אותנו אדישים

קסטת בן אנד ג'ריס. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
במציאות זה אפילו מגרה יותר/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

לא לעתים קרובות קורה שהמוצר שאנחנו מקבלים לידנו נראה מושך בדיוק כמו בתמונת היח"צ ומקיים כל הבטחה. באופן נדיר המוצר שמגיע נראה אפילו טוב יותר. כך קרה עם הקסטה החדשה של בן אנד ג'ריס. נודה על האמת, כבר בהשקה של הטעמים הקודמים של הקסטות נשמטה לנו הלסת מרוב אושר. בתור חובבי קוקילידה, שנוטים לפנטז על הקינוח לעתים קרובות, הרגשנו שנפל לידנו הדבר האמיתי שעומד בכל הציפיות. הגודל, קטן יותר מקוקילידה סטנדרטית, אבל מושלם.


עוד חדש על המדף
ומה עם הטילונים של נסטלה?
בקיץ הזה מקפיאים לא רק גלידות

קסטת בן אנד ג'ריס. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
מדובר בשלמות/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

הטעם החדש כולל גלידת חמאת בוטנים עם חתיכות חמאת בוטנים מצופות פאדג' בין סנדביץ' עוגיות שוקולד. על גלידת השמנת המשובחת של בן אנד ג'ריס נדמה שאין צורך להכביר במילים, מבין הגלידות התעשייתיות מדובר באחד המוצרים המוצלחים ביותר. טעם חמאת הבוטנים פשוט מעולה, במבחן טעימה עיוורת אף אחד לא היה מתבלבל, כולם היו מצליחים לזהות, וזה המבחן האמיתי. על השילוב הקדוש של חמאת בוטנים ושוקולד נאמר כבר הכל. עוגיות השוקולד הסוגרות את הגלידה משני צדדיה הן במרקם אוורירי ונימוח (הרבה יותר מעוגיות טריות לכאורה שמוגשות לעתים בבתי קפה). הצ'אנקים של השוקולד אשר משובצים בתוך הגלידה מפוזרים בנדיבות ומעשירים את חוויית האכילה.

למרות המתיקות, אין תחושת בחילה בסיום הגלידה, בפה נשאר טעם כיפי וזיכרון מתוק. בהחלט מוצר שנשוב ונקנה ויפה שעה אחת קודם.

להשיג ברשתות השיווק, מחיר מומלץ לצרכן: 10.90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully