וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוג'ו של נתניה עוד לא אבד

30.7.2018 / 14:45

אין אדם באזור השרון שלא מכיר את מסעדת הסושי מוג'ו מנתניה, עכשיו למקום המצליח נולד בר נקסט דור והוא אפילו לוהט יותר מהמקור

סושי במסעדת מוג'ו בנתניה. נמרוד סונדרס
סושי וקוקטייל/נמרוד סונדרס

מסעדת מוג'ו בנתניה היא אחת ההצלחות הקולינריות הפריפריאליות הגדולות - מקום ענק ומעוצב, תפריט אסיאתי מקיף שעשוי כהלכה, שירות מצוין, אלכוהול מושקע, ותור אחד גדול בכניסה, בצהריים ובערב, שמזכיר מקומות פופולריים בתל אביב. אנשי המוג'ו עושים זאת בהצלחה כבר עשור, המסעדה הצליחה למצב את עצמה כמקום האולטימטיבי בנתניה לחגיגות של חברים, אירועים משפחתיים, מפגשים זוגיים וגם ארוחות צהריים עסקיות.

עוד ברי קוקטיילים חדשים ששוה לבדוק:
בושוויק הבר החדש של קבוצת האימפריאל בתל אביב
הוטל דה ויל הגסטרו בר החדש בדיזנגוף בתל אביב

מוקפץ במסעדת מוג'ו בנתניה. נמרוד סונדרס
מנות אסיאתיות קטות/נמרוד סונדרס

את ההצלחה הגדולה הזאת מוג'ו מבקשת עכשיו לשחזר בגרסה לילית מגניבה, מוג'ו נקסט דור. במקום החדש שמרו על האנרגיות הגבוהות והתמקדו בקוקטיילים, ז'אנר אלכוהולי שכבר הוכיח את עצמו בתפריט המסעדה בשנים האחרונות.

עוד באותו נושא

שבע בום בנתניה: איפה אוכלים באיזור התעשייה פולג?

לכתבה המלאה

הבר הטרנדי, הסמוך למסעדה, מציע מלבד האלכוהול גם תפריט של מנות קטנות שבנה השף דור אבן והסושי מאסטר מידן סיבוני, מנות שמשתדכות טוב עם האלכוהול כמו סושי או סשימי, שיפודים אסיאתיים מגריל הרובוטה, והרבה מנות קטנות כמו סלט בייבי ג'אם של חסה צלויה על הגריל, רוטב קיסר יפני וקוביות גבינת חלומי בטמפורה (44 שקלים); באן באן פסה, שהם כיסוני חסה אייסברג במילוי דניס צלוי מפורק, אטריות שעועית ונענע (47 שקלים); טונה סשימי פיצה - טונה נאה על בצק צ'פטי פריך עם עגבניות, זיתי קלמטה, נבטים צנונית וספייסי מיונז (64 שקלים); ביף באן - לחמנייה רכה בקיטור אדים עם תבשיל בקר מפורק, ירקות ואיולי פיקנטי (42 שקלים) ועוד.

את תפריט הקוקטיילים הרכיב המיקסולוג מוש בונדיק, מי שידו נמצאת בברי הקוקטיילים 223, הסושיאל קלאב והבל בוי בתל אביב. כל 15 הקוקטיילים נרקחים במקום, על בסיס סירופים שעשויים מחומרים טבעיים ועם פירות טריים, כוסות, אבזור ואפילו קרח בסוגים שונים, שהותאמו במיוחד לכל קוקטייל. גם למשקאות המסורתיים ניתנה הבמה וניתן למצוא ג'ין טוניק עם מי טוניק בהכנה ביתית, קמפרי תפוזים עם מיץ טבעי ועוד.

מוג'ו נקסט דור, גיבורי ישראל 17 נתניה, 09-8850716, שעות הפעילות ימים א'-ש': 19:00-24:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully