וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיר המכולות: מתחם אוכל רחוב לוהט נפתח ברמת גן

8.8.2018 / 12:30

דוכני אוכל שווים בתוך מכולות מתכת צבעוניות, לצד צמחיה ומקומות רבים לישיבה זה משהו שאנחנו רגילים לראות בערים גדולות מעבר לים. כמה משמח לגלות מתחם כזה בדיוק בעיר רמת גן, הצצה וטעימה ראשונה

מתחם המכולות. רעות סהר,
פריז טקסס בעיר המכולות/רעות סהר

בשקט בשקט, כמעט מתחת לרדאר, פרויקט קולינרי חדש קם וצמח לו מאדמת הבטון בבורסה ברמת גן. בדומה להרבה ערים בעולם, מלונדון ועד מלבורן, הוקם ברמת גן מתחם מכולות, הנושא את השם Containers City. פרויקט המכולות הוקם ברחבה שבין קבוצת מגדלים בבורסה, בשטח שיועד לטיפול ארכיטקטוני מחדש בעוד כמה שנים, כשהפתרון הזמני בינתיים היה הבאתן של המכולות ועיצובן כמתחם. בזכות הזמניות שלו, גם אם היא ארוכת טווח, זכה הפרויקט לחותמת הארעיות של ימינו בכינוי פופ-אפ. כך שבינתיים, תחת מגדלי הזכוכית והבטון ובין המכולות הצבעוניות תמצאו צל וצמחייה, והרבה שולחנות וספסלים להעביר עליהם את הפסקת הצהריים שלכם (ובהמשך גם ערבי קיץ נעימים).

עוד מקומות חדשים בתל אביב ששוה לבדוק:
בושוויק בר הקוקטיילים החדש מבית האימפריאל
הוטל דה ויל גסטרו בר חדש בדיזנגוף

מתחם המכולות. יעל לאור,
מתחם מכולות מעוצב/יעל לאור

ה-Containers City הוא נווה מידבר קולינרי, האזור מלא במסעדות פשוטות יחסית, והעובדים הרבים באזור מסתפקים ברוב המקרים בשווארמה וקציצות. ובכן הסוף לבצורת מגיע בדמות ארבע מכולות ובכל אחת מהן מסעדה בסגנון שונה, מי שמגיע לנוח בצל המכולות יוכל להתלבט בין פאסט-פוד אסיאתי לסנדביצ'ים וסלטים עם שיק ובין פסטה טרייה לכריכי בשר מושקעים.

עוד באותו נושא

הפתעת השנה: סיור קולינרי בפרדס חנה - כרכור

לכתבה המלאה
מתחם המכולות. יעל לאור,
לאנץ' בוקס אסיאתי בסוי/יעל לאור

במכולה אחת תמצאו את סוי, האסיאתית המהירה מבית ניטן תאי, המציעה קופסה של ארוחת צהריים במסגרת עסקית ובה מקבלים גם סלט שורשים קטן, ביס בורקס ושתייה קלה. בלאנץ' בוקס שלכם תוכלו לבקש פילה סלמון ברוטב דאשי וכרישה, עם מיקס ירקות על אורז (55 שקלים) או נתחוני עוף או טופו בקארי אדום עם ירקות ואורז (51 שקלים) ויש גם סלט פפאיה ירוקה (37 שקלים) או רול של דף אורז עם דג לברק ברוטב סויה תפוחים (32 שקלים).

מתחם המכולות. רעות סהר,
ויש גם המבורגר כמובן בפריז טקסס/רעות סהר

במכולה אחרת תחת השם פריז-טקסס מג'נגל על הפלנצ'ה השף עמיר אילן, מי שעמד בתחילת דרכן גם במטבח של המסעדות דיקסי והדסון. בדוכן שלו תמצאו תפריט של כריכי בשר מושקעים, מהמבורגר בקר שנטחן במקום (46 שקלים), דרך כריך ריב איי טקסני עם פלפלים ובצל מוקפצים ורוטב צ'יפוטלה קצת חריף (63 שקלים) ויש גם כריך עוף מושחר בתבלינים בלחמנייה רכה (36 שקלים) ועוד המון אפשרויות בתפריט שהכותרת שלו היא "היכרות", אז נעים מאוד.

מתחם המכולות. רעות סהר,
סלטים מושקעים ב-Twenty/רעות סהר

במכולה נוספת תמצאו את Twenty Coffee station ושם נראה שעושים כבוד לקפה, אבל לצד תפריט של כריכי פרעצל, שנראים כמו אלו של שרויטמן, עם סלט ביצים או פטה או טונה (17-34 שקלים) וגם סלט מושקע ובריא עם קינואה ומונבטים, קטניות ואגוזים (48 שקלים) שאליו תוכלו להוסיף דברים נחמדים כמו לפת וארטישוק, טונה או פטה. יש גם מגוון מאפים כמו קישים ומאפה תפוחי אדמה (22-49 שקלים) ומלא מתוקים כמו קרואסון ועוגת גבינה (14-18 שקלים) ויש גם מכונת גלידה, הידד.

מתחם המכולות. רעות סהר,
רביולי לבחירתכם בפיורי/רעות סהר

במכולה האחרונה תמצאו את פיורי, דוכן הפסטה הטרייה המוכר גם משרונה מרקט, עם ויטרינה יפה של כל מיני סוגי פסטות טריות לבחירה כמו פוזילי, פנה טריו או רביולי במילוי ארטישוק או גבינת עיזים, אליהם תוכלו לשדך לבחירתכם רוטב עגבניות, שמנת, פסטו ועוד, עם תוספות כמו חצילים, עגבניות מיובשות, גבינה כחולה ועוד (39-45 שקלים).

מתחם המכולות. רעות סהר,
הבורסה משתדרגת/רעות סהר

ה-Containers City בשלבי הרצה ראשונים, המקום פתוח בינתיים רק בשעות הצהריים ועוד צפוי להתפתח, להרחיב את שעות הפעילות לערב וגם להציע הופעות ואירועים בשטחו. כבר בשבוע הבא יוקרנו בשעות הערב באזור המתחם סרטים לכל המשפחה. מתחם הבורסה מעולם לא נראה טוב יותר.

Containers City, היצירה 3 רמת גן, על שעות הפעילות ניתן להתעדכן באתר

מתחם המכולות. יעל לאור,
נווה מדבר קולינרי/יעל לאור
מתחם המכולות. רעות סהר,
גלידות ב-Twenty/רעות סהר
מתחם המכולות. יעל לאור,
ספסלים ושולחנות בצל המכולות/יעל לאור
מתחם המכולות. רעות סהר,
תרכיבו לעצמכם את מנת הפסטה שלכם בפיורי/רעות סהר
מתחם המכולות. יעל לאור,
ארוחות צהריים זריזות/יעל לאור
מתחם המכולות. יעל לאור,
עיצוב אורבני/יעל לאור
מתחם המכולות. יעל לאור,
סוי מבית ניטן תאי/יעל לאור
מתחם המכולות. רעות סהר,
סלטים עם שיק ב-Twenty/רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully