וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה דברים שווים שאכלנו השבוע

בכל שבוע נמליץ לכם על שלוש מנות מעולות שאכלנו השבוע, מז'אנרים שונים: והשבוע - משהו בגבוה, משהו ברחוב, ומשהו מתוק

בגבוה: מוס פרמזן בקפה נורדוי (33 שקלים)

מוס פרמזן. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
מוס פרמזן/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

קפה נורדוי כבר קיבלה את אישור המבקר שלנו. אבל נחמד לגלות שגם בביקורים חוזרים היא מספקת את הסחורה. באחד מערבי השבוע הגענו לשם לארוחת ערב מאוחרת וקלילה, והזמנו את מוס הפרמזן, אשר מגיע כמנה ראשונה. מדובר באחת המנות הכי מעניינות שנתקלנו בהן לאחרונה. מוס אוורירי וקליל עם ארומה חזקה של פרמזן יושב על סלמורוחו, מרק עגבניות קר בסגנון ספרדי, מוגש עם טוסטונים. אין הרבה מנות שמתאימות לקיץ כמו זו בשילוב מרקמים כזה שעושה נעים בפה ובטמפרטורות קרות, כמו שאנחנו אוהבים את האוכל שלנו באוגוסט. היו שהשוו את המנה הזאת לענן, ובכן אם אלו העננים שנצטרך להסתפק בהם הקיץ אז אנחנו נהיה בסדר גמור.

קפה נורדוי. נחלת בנימין 27, תל אביב. 050-338-8833. לא כשר

ברחוב: בורקס שרימפס וגבינת עזים (40 שקלים) ב - Tlv Borekas

TLV BOREKAS. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
בורקס שרימפס בשוק הכרמל/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

Tlv Borekas הוא פופ אפ (דוכן זמני) של בורקסים בשוק הכרמל, המתקיים מדי יום שישי, החל מהשעה 10:00 ועד שנגמרים הבורקסים. בתפריט המתחלף והדי לא שגרתי מוצעים שם בורקסים עם מילויים כמו שרימפס עם גבינת עזים ומנגולד; אנטרקוט קצוץ ומוצרלה; בורקס צמחוני עם גבינת קשקבל, פרסה ואננס; או בורקס שקדי עגל עם תפוח אדמה, שום קונפי, לימון כבוש ובצל מקורמל. בורקס השרימפס שדגמנו מבין המבחר המפתה היה מדהים. המילוי נדיב, המעטפת קלילה ומחבקת את כל הסיפור מבלי לחנוק, ויחד עם הגבינה והמנגולד נוצר לו ביס שייחקק בזיכרוננו לזמן רב. המחיר אמנם מפתיע ביחס לבורקס, אבל חומרי הגלם איכותיים, ומדובר במנה די גדולה שמשביעה בקלות. שלושת השותפים העומדים מאחורי הבורקס הלוהט, מחפשים בימים אלו לוקיישן קבוע למנה המבוקשת שלהם, אבל עד שזה יקרה, נתראה מדי שישי בכרמל.

Tlv Borekas, מל"ן 41 שוק הכרמל ת"א, ימי שישי החל מ-10:00. לא כשר

עוד באותו נושא

אוכלים סרטים: מה תאכלו בירושלים בפסטיבל הקולנוע?

לכתבה המלאה

משהו מתוק: קרואסון שוקולד באורבן בייקרי (14 שקלים)

אורבן בייקרי. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
מאפים באורבן בייקרי/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

בפיד האינסטגרם שלנו החלו לצוץ לאחרונה תמונות מסקרנות של קרואסון שחור, שזור פסי פטל שמוגש באורבן בייקרי, בית קפה בוטיקי עם שני סניפים בתל אביב - ברחוב ניצנה במתחם נגה, וברחוב אחד העם. חיש קל שמנו צעדינו אל סניף אחד העם לטעום את הפלא. אך לצערנו דווקא באותו יום לא הכינו אותו. התנחמנו בקרואסון שוקולד, מפוספס ויפיפה אף הוא. הפסים בחוץ שוקולדים, כמו גם המילוי הטעים בפנים, בצק הקרואסון מעולה ואוורירי, כזה שבוצעים אותו ורואים שכבות שכבות של בצק חמאתי. הכי פריז שהרגשנו בת"א מזה הרבה מאוד זמן.

אורבן בייקרי, ניצנה 14 מתחם נגה יפו ; אחד העם 39 ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully