וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזנון שף חדש ממלא את נס ציונה בריחות של בשר על האש

4.9.2018 / 14:50

בשורה קולינרית מפתיעה ומרגשת מגיעה אלינו מכיוון נס ציונה, תגידו יפה שלום לעיז'ו וביז'ו מזללת בשרים חדשה ומושקעת ותארזו לנו קורנביף מעיף לדרך

עיז'ו וביז'ו. עדן פלטוני שמש ואופיר שמש,
קורנביף מעיף על פי התפריט של עיז'ו/עדן פלטוני שמש ואופיר שמש

בעוד שבמרכז הארץ נפתחות מזללות בשרים חדשות לבקרים, כשמגיעה בשורה כזו מנס ציונה, זו כבר חדשה מרעישה. עידו אורן, יליד העיר, שסלל את דרכו במטבחים שונים בארץ, פתח החודש את עיז'ו וביז'ו, מזנון שף עם דגש על בשרים. אורן, שהתחיל את דרכו הקולינרית בתל אביב, בפסטיס של אייל לביא ואחר כך בטורקיז, החליט שזו העת לעשות סיבוב פרסה ולחזור הביתה, לעיירת הולדתו, היכן שלהוריו היתה מסעדה כשהיה ילד. לאחרונה סגר אורן את המעדנייה שהחזיק במושב נטעים ומצא לעצמו מקום שהוא אוהב בכניסה לנס ציונה.

אוהבים בשר? הנה עוד מסעדות ששווה לכם לבדוק:
מוטפאק, השווארמה הטורקית האותנטית בתל אביב
המקדש, מסעדת הבשרים המתוכחמת של שף לירן בלו

עיז'ו וביז'ו. עדן פלטוני שמש ואופיר שמש,
קבב בפיתה, או קבביז'ו כפי שקוראים לו כאן/עדן פלטוני שמש ואופיר שמש

עיז'ו וביז'ו היא מזללה עדכנית של כריכים מבשר, בג'בטות מחמצת או בפיתות אווריריות, ואפשר גם בצלחת כמובן. הכל ממותג יפה כמו שאנחנו אוהבים ויש גם אינסטגרם מגניב. בדלפק השירות העצמי של עיז'ו וביז'ו תוכלו להזמין מנות כמו המבורגר עיז'ו, עם שתי קציצות אחת על השניה בלחמניה רכה, עם חסה, עגבניה, בצל וחמוצים (49 שקלים), ואפשר להוסיף לזה צ'יפס ושתיה כמובן (56 שקלים);

עוד באותו נושא

נמל מבטחים: סיור אוכל מפתיע באשדוד

לכתבה המלאה
עיז'ו וביז'ו. עדן פלטוני שמש ואופיר שמש,
ההמבורגר הכפול של עיז'ו/עדן פלטוני שמש ואופיר שמש

תחת השם קורנביף מעיף תמצאו בתפריט כריך ג'בטה של חזה בקר כבוש ופרוס דק, עם מיונז וחרדל, אייסברג, בצל וחמוצים (49 שקלים); יש את הגרסה של עיז'ו לעראייס, מיני פיתה במילוי קבב וחציל, מוגש עם חריף וטחינה (16 שקלים); ויש גם פרגית קצוצה גס על הפלנצ'ה עם בצל חרוך, שום קונפי ועגבניות מיובשות, באיזה לחם שתבחרו או בצלחת (37-57 שקלים); גם סלטים תוכלו למצוא כאן, ארוחת ילדים קטנה של המבורגר וצ'יפס, בירה מהחבית ואווירה משפחתית נעימה.

עיז'ו וביז'ו. עדן פלטוני שמש ואופיר שמש,
מיני עראייס נס ציונה סטייל/עדן פלטוני שמש ואופיר שמש

בעיז'ו וביז'ו עובדים בשיטת השירות העצמי, את ההזמנה תעשו בדלפק ואת האוכל יכינו לכם מול העיניים, ואז תוכלו לקחת את האוכל שלכם החוצה, לאחד מ-30 מקומות הישיבה שיש בחוץ. שעות הפעילות כרגע מוגבלות בתקופת ההרצה, אבל בהמשך מתכנן אורן גם לפתוח לארוחות בוקר על טהרת הביצים והבשר, ולהרחיב את שעות הפעילות גם בערב, עם קצת וודקה וערק בצד. נס ציונה יכולה להיות גאה בבניה.

עיז'ו וביז'ו, הפטיש 6 נס ציונה, מאחורי תחנת הדלק, שעות הפעילות בתקופת ההרצה בימים א'-ה' 10:30-17:00 וביום ו' עד 16:00, ובהמשך ייפתח גם לארוחות בוקר וערב מאוחרות.

עיז'ו וביז'ו. עדן פלטוני שמש ואופיר שמש,
נס ציונה על המפה/עדן פלטוני שמש ואופיר שמש
עיז'ו וביז'ו. עדן פלטוני שמש ואופיר שמש,
פרגית קצוצה/עדן פלטוני שמש ואופיר שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully