וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכבר הכפר: השף שחזר לקיבוץ ופתח שם מסעדה מקומית

13.11.2018 / 12:00

עם ותק של עשור במסעדות שונות בת"א, ותפקיד מוביל בסנטה קתרינה, השף שאול קויפמן הרגיש שכעת הגיע הזמן לחזור לקיבוץ ילדותו ולפתוח שם מסעדה מעודכנת ומקומית, עם טאבון אבן, ערוגות תבלינים וחומרי גלם מהסביבה הקרובה. אנחנו כבר שמנו קיבוץ חצור ב-WAZE

פאי תאנים. טל בדרק,
פאי תאנים/טל בדרק

לפני כמעט שנתיים פרסם שף תומר אגאי פוסט בו הוא מאחל בהצלחה לשאול קויפמן, שף-סוסייר בסנטה קתרינה, שיוצא לדרך חדשה ומקים מסעדה משל עצמו. הרבה מכוניות חלפו מאז בכביש 4, הכביש שהוביל את קויפמן מתל אביב חזרה הביתה לקיבוץ חצור, שם יחד עם אחיו וחבר נוסף מהקיבוץ הם חלמו להקים מסעדה חדשה.

מסעדות חדשות ששוה לכם לבדוק:
OPA מסעדתה מבוססת הירקות של שף שיראל ברגר
הקובייה מסעדת השוק הכי צבעונית בתל אביב

ניוקי עגבניות. טל בדרק,
ניוקי תוצרת בית עם עגבניות ומוצרלה/טל בדרק

עם עשר שנות נסיון במטבח עילי ובמסעדות שף, הגיע קויפמן לבסוף אל מבנה הסילו הישן בקיבוצו, שם פעל במשך שנים מועדון הרוק "המטרוק" שהוא חלק מהמיתולוגיה של הקיבוץ והאזור. במשך כל השנה האחרונה עבדו האחים על הבנייה, השיפוץ וההפיכה של המקום למסעדה, וכשהיו מוכנים הם פתחו את ביסטרוק, שם שהוא מחווה לימי הרוק שעברו על המקום, אבל עם מבט קדימה, לטאבון האבן ולערוגות התבלינים, מסעדת שף מעודכנת ומקומית.

עוד באותו נושא

שאלת השאלות: איפה אוכלים באיזור זכרון יעקב?

לכתבה המלאה
קרפצ'יו. טל בדרק,
חומרי גלם מקומיים/טל בדרק

בתפריט של ביסטרוק מנות ים תיכוניות כשהדגש הוא על חומרי הגלם, גבינות וירקות שמגיעים מהסביבה הקרובה, חוות הבאפלו הסמוכה למשל, פירות מהמטעים הסמוכים, עשבי תבלין בגידול עצמי ודגים ופירות ים מאשדוד. התפריט משתנה כל הזמן וקויפמן לא מתחייב לשום דבר אבל אפשר למצוא בביסטרוק מגוון מנות מהטאבון כמו ירקות צלויים (45 שקלים); פיצה מרגריטה או כזו עם ארטישוק או פפרוני (45-50 שקלים); לחם ומטבלים תוצרת בית (25 שקלים) ועוד.

בתפריט תמצאו גם סלט עגבניות צבעוניות וגבינת מוצרלה (45 שקלים); טורטליני דלעת וריקוטה (55 שקלים) עבודת יד כמובן; המבורגר (60 שקלים) או אנטריקוט (110 שקלים) עם הומפרייז, פילה דג עם ירקות ירוקים (90 שקלים) ועוד.

פיצה ארטישוק. טל בדרק,
פיצה מהטאבון/טל בדרק

בחלל הפנימי יש בר ארוך והעיצוב נקי בגוונים של אפור ועץ, ועם הרבה עציצים ירוקים. ובחוץ תמצאו ערוגות תבלינים ופינות ישיבה נעימות. עם אהבה גדולה למוזיקה ועם נוסטלגיה לימי הרוק של הסילו, בימי רביעי אחת לשבועיים מתקיימות כאן הופעות אינטימיות ומרגשות, אבל בשאר הזמן פתוח כאן רק בסופי שבוע: חמישי, שישי, שבת. מעבר לכך ניתן לקיים במקום אירועים פרטיים. אם עד היום לא ידענו איפה זה קיבוץ חצור, עכשיו אנחנו כבר בדרך לשם.

ביסטרוק, קיבוץ חצור, 058-6757087, שעות הפעילות: חמישי - שישי: 18:30-00:00, שבת: 12:30-17:00

סלט עגבניות ומוצרלה. טל בדרק,
סלט עגבניות ומוצרלה/טל בדרק
שאול קויפמן והטאבון. טל בדרק,
שף שאול קויפמן והטאבון/טל בדרק
ירקות מהטאבון. טל בדרק,
ירקות מהטאבון/טל בדרק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully