וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשו מקום לבורגר-רום, ההמבורגר החדש של ירושלים

24.11.2018 / 0:00

שכונת רחביה הירושלמית מתחדשת בהמבורגריה חדשה ומגניבה, באווירה צעירה ועם תפריט מושחת במיוחד. אז איך ביבי קשור לכל הסיפור? הפרטים בפנים

המבורגר חדש בירושלים. Brif,
החדר האינטימי שלי/Brif

אמנם הרבה דברים מטרידים את ראש הממשלה בנימין נתניהו בימים אלה, אבל בדבר אחד הוא יכול להיות רגוע, סמוך לביתו ברחוב עזה בירושלים נפתחה מזללת המבורגר חדשה ומגניבה, המקום המושלם להירגע ולאכול בו אחרי יום ארוך במליאה, או בכלל. גם אם אתם לא ראש הממשלה, אתם עשויים לשמוח מאד כשתשמעו על הבורגר-רום, המבורגר שף בשכונת רחביה, באווירה צעירה ועם תפריט מפתה ומושחת.

עוד מסעדות חדשות בירושלים ששוה לכם לבדוק:
הדקל 3 בר המסעדה החדש מבית מחניודה
קפה אסיה, האסיאתית מול חומות העיר העתיקה

המבורגר עם גבינת ברי. Brif,
המבורגר ירושלמי/Brif

שישה סוגי המבורגרים תמצאו בתפריט של הבורגר-רום, אליהם תוכלו לשדך 12 תוספות, לא כאלו שלא נתקלתם בהן בעבר, אבל בהחלט מדובר באבני היסוד של כל המבורגר מוצלח, ויותר מ-10 רטבים, ככה שכל אחד יוכל למצוא כאן משהו שהוא אוהב. חוץ מצ'יזבורגר עם צ'דר (38 שקלים) יש כאן גם קציצת מרגז כבש שמוגשת עם ציזיקי ובצל סומק (44 שקלים); או בריסקט ברביקיו מעושן שמגיע על גבי הקציצה עם סלט קולסלואו (46 שקלים);

עוד באותו נושא

שוק לילי: סיור לילה במקומות הלוהטים של מחנה יהודה

לכתבה המלאה
המבורגר חדש בירושלים. Brif,
במיוחד לצעירים/Brif

ויש גם קציצת בקר עם שומן אווז ברוטב הולנדז, גבינת ברי וריבת תאנים (48 שקלים); ויש גם המבורגר צמחוני שעשוי משכבות של זוקיני בציפוי פריך (42 שקלים) או טבעוני של ביונד מיט (48 שקלים), ההמבורגר הטבעוני המדובר ביותר בעולם. חוץ מהמבורגר תוכלו להתנחם גם בכל מיני מנות ראשונות כמו נקניקיית צ'וריפאן בלחמנייה בסגנון ארגנטינאי (28 שקלים); סלט קיסר עוף (42 שקלים) או ערמת קלמרי מטוגן (44 שקלים).

בקבוק קוקטייל. Brif,
קוקטיילים בבקבוקים שאפשר לקחת הביתה/Brif

את כל הג'אז הזה תעטפו בעיצוב צעיר ובאווירה ירושלמית מגניבה. תוסיפו לזה קוקטיילים חמודים תוצרת בית שמוגשים בבקבוקים אישיים, כאלה שגם אפשר לקחת הביתה. מי שעומד מאחורי הבורגר-רום הוא שף ניר לוי, ירושלמי מלידה ששותף גם בעסקים אחרים כמו הטלביה, סמדר והבר יין. הבורגר-רום, כמו שאר המקומות של ניר, לא כשר, ומכוון לקהל הירושלמי הצעיר כשהוא מציע גם חדר פלייסטיישן ותערוכה מתחלפת של סטודנטים על הקירות. גט א רום.

בורגר-רום, עזה 18 ירושלים, 02-5408484, שעות הפעילות בימים א'-ה' -12:00-2:00 שישי 12:00-16:30 ומוצ"ש - 19:30-2:00

המבורגר צמחוני. Brif,
ההמבורגר הצמחוני/Brif
המבורגר חדש בירושלים. Brif,
חדר של המבורגרים/Brif
המבורגר צמחוני. Brif,
מושחתים בירושלים/Brif

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully