וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרו: האירופאית החדשה של נווה צדק

4.2.2019 / 9:15

הרבה רעש עוררה סגירתה של מסעדת בליני הוותיקה בנווה צדק לפני חודשים סופרים, אך בימים אלו כבר נפתחה המסעדה שתחליף אותה בלוקיישן האטרקטיבי מול סוזן דלאל - הכירו את קורדרו, מסעדה אירופאית קלאסית, עם קו מנחה שעובר על המפה בין איטליה, צרפת וספרד

מסעדה אירופאית. דוד ששון,
אוכל אירופאי קלאסי/דוד ששון

24 שנים חלפו מאז נפתחה מסעדת בליני ברחבה של מרכז סוזן דלל, וחודשים ספורים חלפו מאז סגירתה המתוקשרת והצטרפותה למצבת המסעדות הוותיקות שנסגרו, לצד אורנה ואלה, מסעדת ננוצ'קה, עד העצם בהרצליה, ועוד רבות אחרות. עתה, במקומה של המסעדה האיטלקית הנוסטלגית, בפריים-לוקיישן שמול הרחבה במרכז סוזן דלל, נפתחה מסעדה חדשה- קורדרו, שעושה מטבח אירופאי קלאסי, עם קו מנחה שעובר על המפה בין איטליה, צרפת וספרד.

מסעדה אירופאית. דוד ששון,
ויש גם תפריט יין אירופאי/דוד ששון

בתפריט יש מגוון מנות שמדברות צרפתית כמו קאסרול דה מר, קדירת פירות ים עם רוטב בויאבז (118 שקלים) או ביף בורגיניון מלחי בקר בבישול ארוך עם ירקות שורש ופונדאנט תפוחי אדמה (98 שקלים). המנות הספרדיות גם הן מובהקות כמו קורדרו קון טומאט עם לחם ספרדי, ממרח עגבניות ושום, בשר טלה בבישול ארוך ועגבניות מיובשות (115 שקלים) או מחיונס קאליינטס, מולים חריפים בסגנון ספרדי עם אניס, ירקות שורש וקרם שומר (65 שקלים).

החלקים האיטלקיים בתפריט מתחילים בפוקצ'ה, עם שום קונפי, ממרח שעועית לבנה וממרח זיתים (29 שקלים), או קאפריאטה וגנה, ירקות מעושנים על מצע שעועית לבנה טחונה (82 שקלים). תוכלו לקנח כמו באירופה עם צ'וקולטו סמיפרדו (48 שקלים), מילפיי (52 שקלים) או פלטה של גבינות (132 שקלים).

עוד באותו נושא

שתי מסעדות סושי חדשות (ולא בתל אביב)

לכתבה המלאה
מסעדה אירופאית. ולדי סולו,
עיצוב נעים/ולדי סולו

לקורדרו יש טאבון ומעשנת בשר, ומשתמשים במטבח בטכניקות מסורתיות ומודרניות משולבות, כמו גם בישול בסו-וויד. יש גם תפריט של מנות קטנות בסגנון טאפאס שיכול להתאים לאפרטיבו, מסורת של משקה אלכוהולי ומנה קטנה בשעות אחר הצהריים באיטליה. המקום מעוצב בצורה חמימה עם קירות מחופים, כורסאות קטיפה והרבה רהיטי עץ וינטאז', או גופי תאורה ישנים וצבעוניים. החלל המרכזי מציע ישיבה בסגנון ביסטרואי אבל יש גם ישיבה על הבר, מנקודה בה אפשר להשקיף על המסעדה כולה, וגם ישיבה בחצר הנעימה. נאחל למסעדת קורדרו 24 שנים לפחות של פעילות ענפה.

קורדרו, יחיאלי 6 תל אביב, 03-5178486, שעות הפעילות בימים א'-ו' בשעות 18:00-00:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully