וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפו-ברצלונה: מסעדה חדשה בשוק היווני

11.2.2019 / 14:00

השוק היווני ביפו (בפאתי שוק הפשפשים) מתחדש עם יפו-ברצלונה, מסעדה שמציעה טאפאסים ואלכוהול בסגנון יפואי, עם רפרנסים ברורים של בר אוכל ספרדי שמח

קלמרי מטוגן. באדיבות המסעדה,
קלמרי מטוגן/באדיבות המסעדה

המסעדן אריאל חביב והשף נתי שפריר מכירים כבר לא מעט זמן; הרומן הקולינרי שלהם התחיל במסעדת הבלזק, אחד המוסדות הקולינריים הספורים שפעלו בעיר אשדוד, שפעלה בניצוחו של שפריר, ונסגרה ב-2014. בהמשך פתח חביב מקומות שונים בשוק הכרמל (בר קיץ - בר קוקטיילים שפעל באופן זמני, בר אוכל, ושוקשוקה שפועלים עד היום), בהם התארח שפריר ובישל באירועי פופ אפ שונים.

אבל חביב לא עוצר, כשהחליט שהוא פותח מקום גם בשוק היווני ביפו (בפאתי שוק הפשפשים), הוא מיד גייס לטובת העניין את נתי, ויחד הם פתחו, כבר לפני שבועיים, את יפו-ברצלונה, מסעדה חדשה שמציעה טאפסים ואלכוהול, בסגנון יפואי, עם רפרנסים ברורים של בר אוכל ספרדי שמח.

קרפצ'יו. באדיבות המסעדה,
מנות קטנות ואלכוהול/באדיבות המסעדה

הלוקיישן הנבחר בשוק היווני איכלס בשנים האחרונות את מסעדת הצוענייה, שנסגרה לאחרונה, בחלל עתיק ויפה, אשר עבר שיפוץ, אך עדיין שמר על צביון יפואי עם הקשתות המפורסמות, רצפת בטון משופשפת ושאר אלמנטים אשר הופכים את המקום הזה לכה מיוחד.

יפו-ברצלונה מציעה תפריט קליל של צלחות קטנות ואלכוהול, והמנות מתחלקות לשתי קבוצות, מנות יפואיות ומנות מברצלונה. בחלק היפואי של התפריט תמצאו עראייס (39 שקלים), מעורב ירושלמי בסגנון יפו (39 שקלים), כרובית בטחינה, או לבאנה וזעתר (29 שקלים), דגים קטנים מטוגנים (49 שקלים), כנאפה כמובן (29 שקלים) ועוד. בחלק הספרדי של התפריט יש פטאטאס בראבס, או פינצ'וסים קטנים (29 שקלים), מולים בסגנון ים תיכוני (39 שקלים), קרפצ'יו בכבישה ביתית (39 שקלים), קריספי קלאמרי (39 שקלים), המבורגסה בררצלונה (49 שקלים), פאייה פירות ים (89 שקלים), קרם קטאלאן (19 שקלים) ועוד.

עוד באותו נושא

פאן קון מנטקה: לטינית חדשה הגיעה לשכונה

לכתבה המלאה
מולים. באדיבות המסעדה,
מולים/באדיבות המסעדה

המוזיקה במקום תשלב בין מוזיקה לטינית ספרדית עליזה לבין מוזיקה ערבית מגוונת, והאווירה מאוד משוחררת ונעימה, כזו שמתאימה בדיוק לאווירת סוף שבוע ביפו. כרגע המקום פתוח כרגע רק בשישי ושבת ולא פועל במהלך השבוע, אבל במהלך חודש מרץ, כאשר החורף יפנה את מקומו לטובת מזג אוויר שמשי, מתכננים שפריר וחביב לפתוח את המקום גם מדי יום חול החל מ-19:00 בערב. כי לא רק בסופ"ש צריך ליהנות.

יפו-ברצלונה, פנחם בין יאיר 3 יפו, שעות הפעילות בתקופת ההרצה: שישי ושבת בין השעות 12:00-18:00. אין טלפון. לעמוד הפייסבוק של יפו ברצלונה

מסעדת יפו ברצלונה. באדיבות המסעדה,
בינתיים רק בשישי ושבת/באדיבות המסעדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully