וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטין האוס נסגרת

21.2.2019 / 14:25

עוד מסעדה נכנסת לסטטיסטיקה המצערת - פלורנטין האוס, האסיאתית המבטיחה של השף שרון כהן בשכונת פלורנטין תסגור דלתות בתחילת החודש הבא

מרק אודון צמחוני. באדיבות המסעדה,
מרק אודון צמחוני בפלורנטין האוס/באדיבות המסעדה

מה עוד אפשר לכתוב שלא כתבנו כאן על סגירה של מסעדות בישראל? למרבה הצער, אנחנו נמצאים רק בפתחה של 2019, אבל גם היא לא מביאה איתה בשורות טובות לתחום, ועוד מסעדה נהדרת שאהבנו נכנסת לסטטיסטיקה של המסעדות שנסגרות. השף שרון כהן, הודיע לפני זמן קצר, באמצעות חשבון האינסטגרם שלו, על סגירת מסעדת פלורנטין האוס.

את פלורנטין האוס פתח כהן, השף המצליח של מסעדת שילה, לפני 3 שנים בדיוק, והיא סומנה כהבטחה גדולה. באותה תקופה נדמה היה, כי שכונת פלורנטין בכיוון התפתחות קולינרי שצוברת תאוצה, וכי מדובר בסנונית הראשונה מבין מסעדות שף נוספות שייפתחו באיזור. אולם בסופו של דבר, רוב המקומות שנפתחו בשכונה בשנים האחרונות התמקדו באוכל רחוב פשוט וזול.

ביולי 2016 ניסו בפלורנטין האוס לתת מענה גם לפונקצייה של אוכל זריז לדרך, בזכות חלון שנפתח לרחוב והציע דים סאם, ועוד מבחר אופציות של מנות בטייק אווי.

סיור אוכל בפלורנטין. : דור קדמי, מערכת וואלה! NEWS
מנות טייק אווי בפלורנטין האוס/מערכת וואלה! NEWS, : דור קדמי

בפוסט שהעלה כהן בחשבון האינסטגרם שלו כתב "בצער רב ב-3/3, בדיוק אחרי שלוש שנים מפתיחתה נסגור את דלתות הפלורנטין האוס. אני רוצה להודות לכל הטבחים, שפים, מנהלים, מלצרים, ברמנים, שוטפי כלים וספקים שהיו חלק מפלורנטין האוס. עמלו, השקיעו ואהבו את המקום. תמיד שואלים אותי אם אתה מתחרט על פרויקט שלא הצליח, אז התשובה שלי היא שמכל דבר שאנו עושים אנחנו גדלים והצלחה לא נמדדת רק במישור הכלכלי או באהבת הקהל. בעקבות פלורנטין האוס נסעתי בעולם, הכרתי אנשים מתרבויות שונות, חקרתי חומרי גלם שלא היו מוכרים לי, התמודדתי עם מכשולים שלא הכרתי, רכשתי חברים חדשים ובגדול יצאתי עשיר יותר בידע קולינרי ותרבותי, הכלה, קבלה ואהבה של אנשים קצת שונים ממה שהורגלתי אליהם. תודה מיוחדת לחבר ולשותף המושלם ספי שתמך, עודד, עמד לצידי כל בעיה ולא הלחיץ מעולם. תודה לכל הלקוחות שכיבדו אותנו ובאו לבלות ולסעוד. אוהב את כולכם, שרון".

למי שכבר מתגעגע יש זמן עד ה-3 במרץ להגיע ולהיפרד. כהן כמובן ימשיך להוביל את מסעדת שילה, אשר פועלת בהצלחה רבה כבר 14 שנים.

עוד באותו נושא

טעם של געגוע: המסעדות שנסגרו ב- 2018

לכתבה המלאה

פוסט הפרידה של כהן:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully