וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזוכה מאסטר שף יש מסעדת סושי חדשה

31.3.2019 / 13:30

לזוכה האחרון של מאסטר שף יש מסעדת סושי חדשה וכשרה, בפרונטו חוגגים השבוע עם יינות בורגון ומנות ספיישל, מסעדת המקדש חוגגת שנה וגם 206 מתחדשת. פותחים שבוע ראשון של אפריל

שבוע יינות בורגון בפרונטו, ת"א

ברוסקטה של מח עצם וקרם טונה. זיו כהן,
ברוסקטות של מח עצם וקרם טונה/זיו כהן

מסעדת פרונטו בניצוחו של השף דיוויד פרנקל, תקיים השבוע (1-5 באפריל), בפעם השישית, חגיגות של יינות בורגון, בשיתוף יבואני היין הדס עזר ותומר גל. במסגרת החגיגה השנתית, יוגש אוסף יינות ייחודי מחבל בורגון, לצד תפריט ספיישלים שהורכב במיוחד על-ידי פרנקל. יינות הבורגון היוקרתיים, הידועים כחפים ממניפולציות וקלילים יחסית, יוגשו בפרונטו, חלקם בפעם הראשונה בישראל, יימזגו בכוסות ויוצעו במחירים נגישים החל מ-42 שקלים לכוס. בנוסף, יוצעו סבבי טעימות של שלושה סוגי יינות שונים שיתנו הזדמנות לטעום מיינות אשר אינם נפתחים לכוסות בדרך כלל, במחירים נוחים.

בין מנות הספיישלים שיוגשו במהלך השבוע, בהתאמה ליינות הבורגון יש טרין חלקי פנים (65 שקלים); קרפצ'יו סבידה עם שמן קפיר ליים וגזרים אורגניים (64 שקלים); מח עגל וקרם טונה, צ'ילי מותסס ולימון כבוש (82 שקלים); דנבר קט מיושן 60 יום על קרם אפונה ולפתות אוגניות (84 שקלים).

pronto, הרצל 4 תל-אביב, 03-5660915

סושי בר חדש לזוכה מאסטר שף במלון סטאי, יפו

סשימי. אסף פינצ'וק,
סושי ויין/אסף פינצ'וק

במלון סטאי תל אביב הממוקם ביפו מול כיכר השעון, הושק סושי בר חדש וכשר הפועל בשעות אחר הצהריים עד הלילה, ובו מציע שף המלון יהודה עמר, זוכה העונה האחרונה של מאסטר שף, מנות סושי ועוד כמה יציאות אסיאתיות פופולריות כמו סמוראי רול- רול סלמון, אבוקדו, עירית ואספרגוס עטופים בילו טייל צרוב ולימון (66 שקלים); טריקולר - רול סלמון, טונה, דג לבן, אבוקדו, אושינקו ועירית עטופים במלפפון לצד רוטב פונזו (68 שקלים); וסלמון איקורה פוטומאקי עם סלמון, אבוקדו, מלפפון, ביצי סלמון ועירית (52 שקלים). מלבד סושי, מציעים בסושי בר מנות כמו סלט וואקמה עם אצות ומלפפונים ברוטב הדרים (42 שקלים); סלט פפאיה קלאסי (42 שקלים) וטטאקי טונה עם רוטב שומשום לבן וביצי סלמון (52 שקלים).


מלון סטאי, דוד רזיאל 22 יפו, 03-6016000, שעות הפעילות בימים א'-ה' בשעות 16:00-00:00.

בשבוע שעבר

האם זאת עסקית הסופ"ש המושלמת?

לכתבה המלאה

תפריט חדש למסעדת בלו הול מיוזיק הוותיקה, ירושלים

קרפצ'יו בקר. דניאל לילה,
קרפצ'יו/דניאל לילה

בר המסעדה הירושלמי הוותיק בלו הול מיוסיק עבר לאחרונה שיפוץ כללי ומתיחת פנים במסגרת התאמתו לבר הפתוח בשעות הלילה ומציע תפריט חדש אותו בנה שף אלכס פלטינסקי. תפריט האביב החדש כולל מנות כמו סלט אנטריקוט חם (59 שקלים); פטריות שמפניון צלויות (55 שקלים); קרפצ'יו סינטה (59 שקלים); סביצ'ה בורי ים תיכוני (54 שקלים); פרגיות בציפוי קורנפלקס קראנצ'י (89 שקלים); תבשיל בקר עם ירקות שורש ביין אדום על פירה (95 שקלים); וקינוחים כמו סופלה שוקולד חם עם סורבה וניל (42 שקלים); טארט קרם לימון ומרנג איטלקי לצד סורבה פירות יער (42 שקלים) ועוד.

בלו הול מיוסיק, יואל משה סולומון 12, כיכר המוזיקה נחלת שבעה ירושלים, 02-6256488, כשר.

תפריט ספיישלים של רושפלד כל יום שני בקפטריה, ת"א

בר ים וקוסקוס ברוקולי. שרון וקס,
בר ים וקוסקוס ברוקולי/שרון וקס

שף יונתן רושפלד שהשתלט על המטבח של הקפטריה לאחרונה, עושה בימי שני תפריט ספיישל מיוחד של מנות "אישיות" שלו שבהוא אוהב במיוחד, כל שבוע מנות אחרות כשמחר, יום שני החל מ-18:00, הוא כבר החליט שהוא מכין בר ים עם קוסקוס של ברוקולי ושמן זית פישולין; קארי שקדי עגל לוהט; תמנון ותפוחי ראטה ביוגורט זעתר; לוקוס עומק מבושל לאט לאט עם העצמות שהוסרו ועושנו במרווה; עוגת הל שחור וצימוקי תאנים (60-135 שקלים). את הארוחה ילווה תפריט יינות מצומצם שרושפלד אוהב במיוחד. מומלץ להזמין מקום מראש.

קפיטריה, החשמונאים 96 תל אביב, 03-9567216‏

שף חדש ותפריט חדש בריפאבליק, הוד השרון

כיסוני טלה ובהרט. יהונתן בן חיים,
כיסוני טלה ובהרט/יהונתן בן חיים

לאחר כמעט שנתיים של פעילות, משיקים בריפאבליק- הבראסרי של הוד השרון, תפריט חדש עליו מופקד השף החדש של המקום, אופיר וידבסקי. וידבסקי, שחזר מארבע שנים באירופה, חבר לבעלי המקום- המסעדנים רונן שמש ואורי רז (מבעלי הסושיאל קלאב, קוקו במבינו, פיאצה)- והרכיב תפריט עדכני של מנות בראסרי קלאסיות ומודרניות כמו כיסוני טלה ובהרט, צרובים על הפלאנצ'ה, לבנה, עשבי תיבול, סלסת עגבניות וצנוברים (68 שקלים); פילה לברק על קרם רומסקו קטלוני, שעועית לימה, זוקיני, בצל צלוי ואספרגוס (119 שקלים); חזה עוף סופרים בנוסח סנטה פה, רוטב צ'יפוטלה ,יוזו, שמנת חמוצה, כוסברה (76 שקלים) ועוד, וגם קינוחים כמו עוגת גבינה עם שוקולד לבן, קולי תות ומוס בזיליקום (42 שקלים); טארט ליים ויוזוו (42 שקלים) ועוד.

ריפאבליק, הנגר 24 הוד השרון, 09-8878800

ארוחה אביבית של הסועד הנודד ביער הפיות, חיפה

בראנץ' הסועד הנודד. יפעת בר זאב,
ארוחה אביבית למשפחות/יפעת בר זאב

הסועד הנודד מזמינים את הקהל ביום שישי ה-12 באפריל החל מ-18:30, לסוף שבוע אביבי למשפחות ביער הפיות שבכרמל. האירוע מתחיל בשעת שקיעה ביום שישי עם סעודת שבת הכוללת תבשיל פריקה וראגו בקר עם תפוחי אדמה וצנובר (יהיה גם נוסח צמחוני); עופות ממולאים באורז וכרובית; דגי ים במעשנת דגים מוגש לצד לימונים ורוטב סלרי; שווארמה פרגית על חומוס משעועית לימה; מאפה לחם ענק עם צלעות טלה ובצל מטוגן עם טחינה ועגבניות מדורה מלמעלה; ועוד המון נשנושים וסלטים ועמדת ילדים עם פסטה והמבורגר בעבודת יד. לאחר מכן תהיה מדורה עם ריקודים ושירים ולמחרת תוגש ארוחת בוקר ישראלית עם שקשוקה, ירקות, וכל מה שמתבקש מארוחה כזו.


לפרטים והרשמה באתר של הסועד הנודד

תפריט חדש בפיצה דאלי, חיפה

פיצה חצילים. ארז סלומון,
פיצות עם שמות מעניינים/ארז סלומון

בפיצרייה דאלי שבעיר התחתית של חיפה, השיקו תפריט חדש של סלטים, מאפים ופיצות כמו פיצה ונציה - רוטב עגבניות, מוצרלה, אנשובי, צלפים, פלפל חריף ובצל סגול (74 שקלים); פיצה זיכרון - רוטב עגבניות, מוצרלה, סרדינים, פלפל קלוי, בזילקום ולימון כבוש (83 שקלים); או פיצות בשר כמו הפיתויים - רוטב עגבניות, מוצרלה, ברוקולי, שרי, חזה אווז מעושן (79 שקלים); הג'ירפה הבוערת - רוטב עגבניות, מוצרלה, ארטישוק, פפרוני, רוקט ופלפל חריף (86 שקלים); ופיצות צמחוניות כמו ימי האביב- רוטב עגבניות, מוצרלה, קישוא, קלמטה, פטה עזים וזעתר (78 שקלים). בין הסלטים יש סלט טברנה עם עגבניה, מלפפון, חסה, בצל סגול, זיתי קלמטה, זעתר טרי וגבינה בולגרית (35 שקלים) וסלט רומאי עם ארטישוק, זיתי קלמטה, עגבניות שרי, בזילקום, רוקט, בצל סגול ברוטב ויניגרט, שמן זית, לימון ובלסמי (37 שקלים) ועוד.

פיצה דאלי, המגינים 53 חיפה, 04-8623623

השף היפני מארק מטסימוטו מתארח בקיוטו, הרצליה

סושי. דן פרץ,
הישר מיפן/דן פרץ

מסעדת קיוטו היפנית בהרצליה פיתוח מארחת ביום שבת ה-6 באפריל, את השף היפני מארק מטסימוטו (Mark Matsumoto), מארח טלוויזיה, ויועץ מזון ומשקאות מטוקיו, לערב מיוחד עם תפריט טעימות סגור לארוחה יפנית מסורתית בת 6 מנות הכוללת יין וסאקה ב-275 שקלים. הארוחה תוגש בשני סבבים ב-19:00 וב-21:00, חובה להזמין מקומות מראש.


קיוטו, אריה שנקר 7 הרצליה, 09-9587770

אירוע אביבי של יין, מוזיקה וטאפאסים ביקב ברבדו, כרמי יוסף

טעימות יין. חן ראובני,
בין הכרמים/חן ראובני

יין, טאפסים, גבינות מחלבה ומוזיקה חיה ביקב ברבדו, שפותח את חגיגות האביב באירוע, ביום חמישי, ה-4 באפריל בין השעות 19:00-22:00, בין הכרמים המלבלבים בסמוך לישוב כרמי יוסף. באירוע יוצעו לטעימה מגוון היינות של היקב כמו שרדונה 2018, רוזה 2018, וחלק מיינות בצירי 2016. בנוסף מידי שעה עגולה ייפתח לטעימה בקבוק נדיר של קברנה סוביניון 2013 ששמרו במיוחד לערב זה. לצד היינות יפעל בר הטאפאסים של שף ספי דורון, ובו יימכרו מנות טאפאס כמו סלט רבעי ארטישוק, פלפל קלוי ואגוזי מלך (25 שקלים); סלט שורשים, נבטים, פקאנים שבורים וויניגרט ג'ינג'ר ליים (25 שקלים); רצועות חציל קלוי, לאבנה, פלפלים קצוצים ומיקרו רוקט (20 שקלים); קיש תרד וסלט קולסלאו (35 שקלים); "רביולי" סלק במילוי ראגו פטריות, שמנת חמוצה וחזרת (35 שקלים); ויש גם גבינות וקינוחים כמו עוגת קונקורד אישית (15 שקלים) ועוד. הכניסה בעלות 60 שקלים במזומן (50 שקלים יתקזזו ברכישת 3 בקבוקי יין).

מרכז המבקרים יקב ברבדו, כרמי יוסף כביש 44, 050-2207022, 054-6808873

מנות חדשות בתפריט של מסעדת לה תבור, כפר תבור

פיצה. באדיבות מסעדת לה תבור,
פיצות החל מ-16:00 מדי יום/באדיבות מסעדת לה תבור

לה תבור, המסעדה הגלילית שממוקמת בכפר תבור מרעננת את התפריט עם מנות חדשות כמו ריזוטו סלמון מעושן (49 שקלים); גליל חציל במילוי גבינה צ'רקסית ברטוב עגבניות (39 שקלים); קויאזה- גבינה צ'רקסית מצופה ומטוגנת לצד לחם הבית (42 שקלים); ועיקריות כמו קבב חלבי שמוגש בצלחת עטופה בבצק פריך (80 שקלים); סטייק פילה רוסיני מוגש עם רוטב צ'ימיצ'ורי וצ'ילי (115 שקלים); בנוסף החלו להגיש פיצות מתנור אבן (רק בין השעות 16:00-22:00) עם תוספות כמו בטטה, זוקיני, בצל מקורמל, אנשובי, פלפל שיפקה ועוד (40 שקלים). לאגף הקינוחים הצטרף קינוח חדש, סטרומבולי- מאפה במילוי נוטלה ומסקרפונה לצד גלידה בטעמים (35 שקלים).

לה תבור, לח"י 6 כפר תבור, 04-6053330

שף חדש ותפריט חדש במסעדת קמפניה, ראשל"צ

פילה בקר על וופל בלגי. עידן גרוס,
פילה בקר על וופל בלגי/עידן גרוס

שף אריק ווקיל, נכנס להוביל את מסעדת קמפניה, ויוצר עבורה תפריט חדש עם דגש על בשר. ווקיל, שנכנס למטבח של קמפניה לפני 3 חודשים, שינה את התפריט ועבר למטבח כשר, עם כמה מנות מהמטבחים הטריפוליטאים והטורקיים, שורשיו של השף. בין המנות יש קרפצ'יו דק דק של סינטה עם קוביות פרי, צנונית, מיקרו עלים, בלסמי מתקתק, שמן זית כתית מלח ים ואיולי עריסה (46 שקלים); סיגר קמפניה במילוי כבד עוף, פיסטוקים, נענע פטרוזיליה בליווי טחינה ירוקה ואיולי עריסה (52 שקלים); בשר ולחם - פוקצ'ה חמה מעליה בשר טחון, שרי, טחינה וצנוברים אפוי בתנור בליווי סלטון פטרוזיליה (69 שקלים); אסאדו על העצם שנח לו 6 שעות בתנור ברוטב מעושן (20 שקלים ל-100 גרם); קדירת ציידים - בשר בקר רך בבישול ארוך עם גמבה אדומה סלרי פלפל יבש חריף גרגרי חומוס וכוסברה (79 שקלים); ועוד.

קמפניה, ברשבסקי 8 ראשון לציון, 03-9037667

מסעדת המקדש חוגגת שנה, כפ"ס

עוף שלם. אסף אמברם,
עוף שלם/אסף אמברם

שף לירן בלו חוגג שנה למסעדת המקדש בסדרת ערבים קרניבורים משותפים כאשר מדי ערב (בימים שלישי עד חמישי, 3-5 באפריל) החל מהשעה 19:00 יתארח שף אחר המתמחה בטיפול בבשרים בגישה שונה: צלייה, עישון, שרקוטרי, סו-וויד, בישול מולקולרי ועוד.

ביום שני, ה-2 באפריל יתארח דן הולנדר, שף ובעלים של קייטרינג "דרך הגריל" המתמחה בצלייה, עישון ובישול על אש גלויה, שיגיש מנות פריסטייל מהגריל כמו עראיס פילו ומח עצם (62 שקלים) או רולדת נתח קצבים לצלייה אישית במילוי פיסטוקים ועשבי תבלין לצד תפוחי אדמה מהמדורה (135 שקלים) ועוד. ביום שלישי, ה-3 באפריל יתארח דור כהן בעלים ושף של "המזווה" בפרדס חנה המתמחה בשרקוטרי ובשרים מעושנים עם פלטה של שרקוטרי יהודי של המזווה (72 שקלים) או כתף טלה מפורקת לעיני הלקוח (145 שקלים); ביום רביעי, ה-4 באפריל יחתום את הסדרה שחר דבח, שף מולקולרי שירקח מנות מהעתיד בעזרת חנקן נוזלי, קציפות גבוהות, מדפסות תלת מימד, פיסול, ספריפיקציה ועוד עם מנות כמו שקדי עגל עם קרם כרובית, ספירות של בלסמי ובצלים מקורמלים (58 שקלים); קינוח מודפס במדפסת תלת מימד ונשיקות מרנג מעושנות (42 שקלים) ועוד.


המקדש. עתיר ידע 4 מתחם אושילנד א.ת כפר סבא, 09-9777007, כשר

מנות חדשות בתפריט של 206 דגים, ת"א

קוקי סן ז'אק ורביולי סלק. אפיק גבאי,
רביולי סלק וקוקי סן ז'אק/אפיק גבאי

מסעדת 206 דגים הוותיקה משיקה תפריט אביבי המורכב מהמנות הקבועות והמוכרות מהתפריט לצד מנות חדשות כמו סשימי סלמון טאקו אורז, קרם שום שחור, קיווי וטוביקו (67 שקלים); רביולי סלק על קרם לימון, קוקי סאן ז'אק וקריספי מרווה (68 שקלים); קלאמרי יווני עם פלפל קלוי, זוקיני, צנובר ולאבנה (65 שקלים); מוסר ים אפוי לצד קינואה שחורה וירקות מאודים (149 שקלים); ועוד.

206 דגים, משה סנה 54 צהלה תל אביב, 03-6483030

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully