וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שף איטלקי בכיר חושף סודות לפסטה מושלמת והטעות הגדולה שכולנו עושים

12.5.2019 / 0:04

השף האיטלקי ג'ובאני ראנה וכלתו אנטונלה מבשלים יחד פסטה כבר עשרות שנים וכעת הם חושפים את הטעות שכמעט כולנו עושים בזמן הכנת פסטה - ואת הדרך להכנה נכונה שבה כולם יחשבו שנולדתם באיטליה

זו הדרך הכי מהירה להכין פסטה/buzzfeed food

מי מאיתנו לא אוהב לאכול פסטה? זה מוצר שיש כמעט בכל בית והוא גם מאוד פשוט להכנה. פשוט ממלאים סיר במים, ממליחים ומבשלים. אלא שעל פי שף איטלקי בכיר, יש הרבה טעויות שאנחנו עושים כשאנחנו מנסים לבשל פסטה טעימה. ג'ובאני ראנה מבשל פסטה מאז שנות ה-60 והוא חולק כעת כמה סודות מהמטבח, ביחד עם כלתו הצעירה אנטונלה.

ג'ובאני ראנה מבשל פסטה כבר עשרות שנים

עוד באותו נושא

אלו הן כל הטעויות שאתם עושים כשאתם אוכלים פסטה איטלקית

לכתבה המלאה

איך לבשל פסטה מושלמת?

כולנו מכירים את המיתוס של זריקת הספגטי על הקיר כדי לבדוק אם הוא מבושל, אבל אנטונלה מסבירה: "יש הרבה אגדות אורבניות על פסטה אל דנטה, אבל באיטליה לא כולם אוהבים פסטה אל דנטה. בצפון הם אוהבים את זה קצת יותר רך, בדרום הם אוהבים את הפסטה שלהם כמעט לא מבושלת. הייתי מציעה תמיד לעקוב אחרי זמן הבישול המודפס על החבילה.

"פסטה טרייה היא המהירה ביותר לבישול - אנחנו מדברים על שתי דקות. בהשוואה לספגטי, מקרוני יבש לוקח הרבה יותר זמן - 10 עד 11 דקות בישול. תסמכו על ההוראות שעל העטיפה, חכו לבועות גדולות במים הרותחים, הוסיפו מלח, תתחילו את הטיימר, תבדקו כל שתי דקות, ואחר כך תסננו ותגישו. אני אישית אוהבת להוציא את הפסטה מהסיר 15 שניות לפני תום זמן הבישול המלא. אם כתוב שתי דקות, אני מוציאה אותו אחרי דקה ו-50 שניות וב-10 השניות האחרונות אני מערבבת את הרוטב פנימה. בדרך זו אתה לא מבשל יותר מדי את הפסטה שלך".

גיף פסטה. Giphy
להוציא את הפסטה מהסיר 15 שניות לפני תום זמן הבישול המלא/Giphy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully