וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את הג'חנון הכי טעים בעולם

השבוע סוף סוף מצאנו את הג'חנון המושלם, התאהבנו בקפה טרומפלדור החדש וחזרנו לאהבה החיפאית שלנו כדי לאכול את הקיץ בצלחת. 3 המלצות למנות שעשו לנו את השבוע

הג'חנון של הפועלת

לפני מספר חודשים סיפרנו לכם על הג'חנון המחתרתי של מי שמכנה את עצמה "הפועלת" שהתמקם בימי שבת בלבד, בקפה מרקפה בבן יהודה. לאחרונה, זזה הפועלת למקום סמוך גם הוא בבן יהודה (במקום בו פעלה בעבר מסעדת פוראמה), אשר פועל בימים שישי ושבת, ומגיש לצד הג'חנון עוד מספר מנות די מסקרנות שהבטחנו לעצמנו לבדוק בפעם הבאה (כמו מלאווח מקושקשת), ולהתמקד כעת בג'חנון לשמו הגענו. ובכן, לא התאכזבנו. מדובר בג'חנון כמותו לא אכלנו מעולם, המתכון מבוסס על חמאה ודבש (בשונה מהמרגרינה אליה התרגלנו) הוא חמאתי, קטיפתי ועדין, מוגש חתוך לקוביות נהדרות, שאי אפשר להפסיק לאכול, סוף סוף מצאנו את הג'חנון שלנו בתל אביב.

ג'חנון הפועלת, בן יהודה 7 ת"א, 050-661-3388, שעות פעילות: שישי: 09:00-16, שבת: 08:30-16:00

כריך סנט מור בקפה טרומפלדור

כשסיפרנו לכם על הפתיחה של בר 51, בשולי הדברים הזכרנו את קפה טרומפלדור, אשר פועל תחת אותה בעלות בדלת הסמוכה, כרגע בשעות היום בלבד. במקום מוגשות מנות של בוקר, כמה מנות של צהריים, מאפים וכריכים. תפריט לא גדול אך מדויק במיוחד, עם חומרי גלם משובחים, כשהכל עשוי בקפידה. השבוע דגמנו שם ארוחת בוקר נהדרת, עם סלמון מעושן טרי, מקושקשת מפנקת, ברזאולה בכבישה ביתית, ירקות טריים, גבינות וסלסלת לחמים. לצידה הזמנו כריך סנט מור פתוח אשר הגיע על 3 ברוסקטות עם מרמלדת שומר, גבינת סנט מור, נקטרינה ועלי רוקט, זה היה כריך קייצי כיפי ונהדר, תוסיפו לזה נוף לים, וקיבלתם את המקום הכי מתוק לאכול בו ארוחת בוקר בקיץ התל אביבי.

קפה טרומפלדור, טרומפלדור 6 ת"א, 03-540-6680

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

סביצ'ה לוקוס בחמארה תלפיות

View this post on Instagram

הקיץ כולו בצלחת אחת

A post shared by ? ? ? ? ? ? ? ? ? ® (@sahareut) on

פרחי הקיץ על השולחנות בחמארה תלפיות בחיפה מרמזים על המנות החדשות בתפריט. פירות הקיץ מככבים, לצד דגי ים, ירקות שוק, פירות ים טריים, והרבה מאוד אלכוהול. בין כל המנות בארוחה שאכלנו שם השבוע, בלטה ביופיה, אבל גם בטעמה, מנה של סביצ'ה לוקוס עם צ'ילי אדום, ענבים שחורים, עלי מנטה וכוסברה, על בריכה של ויניגרט ענבים מנוקד בזרעי כוסברה מקורמלים. כאילו לקחו את כל הקיץ ושמו לנו אותו על צלחת אחת.

תלפיות, סירקין 28 חיפה. 04-6992296

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully