וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיטלקית החדשה - ישנה של זכרון יעקב

24.6.2019 / 12:16

אם גם אתם מצאתם את עצמכם מחפשים מסעדה טובה לכל המשפחה בזכרון יעקב, תנו צ'אנס למסעדת מנואלה המחודשת, אשר התאחדה עם מסעדת קוצ'ינה והתמקמה במבנה אבן יפהפה במדרחוב הכי קסום בארץ

מנואלה. גיל אבירם,
קלצונה ראגו/גיל אבירם

איזור זכרון יעקב הוא כזה שתמיד מחפשים מה לאכול בו. נדמה כי לעומת העיר חיפה, שחווה פריחה קולינרית בלתי פוסקת, האיזור הזה לא מצליח לממש את הפוטנציאל שלו. כעת ההיצע הקיים מצטמצם עוד יותר, אבל הרעיון הוא דווקא שהאיכות תפצה על הכמות.

נדב שרז, שף מסעדת מנואלה, חבר למסעדנים אלה יריץ וגלעד אלוני שבעלותם מסעדת קוצ'ינה, והשלושה החליטו לאחד כוחות איטלקיים, ולפתוח מסעדה איטלקית חדשה בזיכרון במקום המסעדות קוצ'ינה ומנואלה. הם החליטו לשמור על השם מנואלה, שלדבריהם בעל מוניטין של איכות ופשטות מדויקת של המטבח האיטלקי. לאחר חודשים של שיפוצים, נפתחה מסעדת מנואלה החדשה במבנה אבן יפהפה בחזית המוגבהת של מדרחוב זיכרון יעקב.

עוד מסעדות איטלקיות ששווה לכם לבדוק:
האיטלקית החדשה של שוק תלפיות בחיפה
רוברטה וינצ'י האיטלקית המוצלחת של כרכור

מנואלה. גיל אבירם,
פיצה פטריות לבנה/גיל אבירם

מנואלה החדשה מעוצבת בפשטות אבל שומרת על אלגנטיות כשבליבה טאבון איטלקי וסביבו בר ישיבה ארוך. קירות המבנה העתיק נחשפו וקושטו בספרי בישול ישנים, ובחצר גדלים צמחי תבלים המשמשים את המטבח.

התפריט שואב את השראתו מהמסורת הקולינרית של איטליה הקלאסית עם הנגיעה האישית של שרז שמייצר את הפסטה הטרייה מידי יום, מתפיח את הבצק לפיצות ואוסף את הפרודוקטים הטריים ביותר שהוא יכול להשיג. התפריט מחולק למנות פתיחה, מנות טאבון, מחבת וגריל. יהיו גם ספיישלים עונתיים ומשתנים ותפריט קינוחים עליו אחראית הקונדיטורית ניצה שרז, אמו של נדב.

עוד באותו נושא

מסעדת הבשרים החדשה שעושה כבוד ליהודים של ניו יורק

לכתבה המלאה
מנואלה. גיל אבירם,
ספגטי זוקיני/גיל אבירם

בתפריט הפתיחה תוכלו למצוא מנות כמו קרפצ'יו בקר בשמן זית, מיץ לימון ובלסמי אגסים, מוגש עם טוויל פרמזן וארוגולה (46 שקלים) או שרימפס גורגונזולה- שרימפס, עלי אנדיב, יין לבן וגורגונזולה (66 שקלים). מהטאבון תוכלו להזמין למשל קלצונה ראגו- מאפה ממולא רוטב עגבניות, גבינת מוצרלה, בשר טחון, ירקות שורש וגבינת פרמזן (52 שקלים) או פיצה גרקו עם חצילים שרופים, רוטב עגבניות, פטה עזים, בצל סגול, זיתי טאסוס ואורגנו (69 שקלים) ועוד.

מנואלה. גיל אבירם,
פולנטה פטריות/גיל אבירם

יש גם הרבה פסטות מהמחבת וביניהן ריזוטו פטריות של שמפיניון ופורצ'יני, תרד וגבינת פרמזן (78 שקלים) או ספגטי זוקיני ברוטב שמן זית עם עגבניות שרי, שום, בזיליקום וגבינת ריקוטה (62 שקלים) ועוד. ומהגריל תוכלו להזמין סקלופיני סלמון- קרם לימון, סלט עלים עם צנוניות ופרחי צלפים (86 שקלים) או ביסטקה אלא רוקולה- 300 גרם סינטה בסו-וויד מוגש עם תפו"א אפוי וסלט ארוגולה ברוטב בלסמי מיושן (112 שקלים). בגזרת הקינוחים יש בומב רושה - כיפת שוקולד מריר ממולאת בקרם אגוזים פנטסטיק- בצק פריך, דקוואז פיסטוק שקדים, קרם פיסטוק ודובדבני, ויש גם טירמיסו וטרטופו (42 שקלים).

מנואלה החדשה, המייסדים 41 זכרון יעקב, 04-6290249, שעות הפעילות בימים א'-ש' בשעות 12:00- 22:30.

מנואלה. גיל אבירם,
מרפסת משוחזרת במדרחוב המייסדים/גיל אבירם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully