וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה אוכלים בהרצליה?

21.9.2019 / 9:00

בהרצליה יש לא מעט מסעדות ותיקות שכבר הפכו למוסדות של ממש, אבל יש כמה מקומות חדשים יותר ופחות, שנפתחו בשנה האחרונה, שלא בטוח שאתם מכירים, אבל בטח תשמחו לשמוע עליהם

רוזנברג, מסעדת שף

מסעדת רוזנברג. אמיר מנחם,
מסעדת רוזנברג/אמיר מנחם

רוזנברג היא מסעדה שמציעה מטבח שף ישראלי, מהז'אנר שאין הרבה כמוהו בהרצליה. את התפריט בנה שף בני דרקסלר והוא מושתת על מנות ישראליות וערביות, בהגשה יפה, עם הרבה משחק עם חומרי גלם מקומיים וטריים, כמו בייגל עם רסק עגבניות שרופות ושמן זית (21 שקלים); פריקה ואבן יוגורט (18 שקלים) או חצילים וגבינת טולום (22 שקלים). יש גם טרטר דג על לאבנה עם פיסטוקים (59 שקלים); טרטר בקר עם מח עצם ובייגל שרוף (49 שקלים), ומנות גדולות יותר כמו פסטה אדומה חריפה עם שמנת חמוצה (58 שקלים); נתח קצבים עם סלט מאשוויה (72 שקלים) או פרגית על חומוס מסאבחה (62 שקלים). המסעדה מעוצבת מדליק, עם שני מפלסים ותקרות גבוהות תעשיתיות, בר ארוך, כיסאות עור נוחים ורצפות צבעוניות, מין דיינר אורבני שמתאים מאוד למיקום הזה בהרצליה.

רוזנברג, משכית 32 הרצליה, 09-8980088

קומו במלון ניקס

קומו הרצליה. דניאל לילה,
קינוח מעוצב/דניאל לילה

לפני כשנה נפתחה מסעדת Como במלון NYX הרצליה החדש, על התפר שבין הים ללב מתחם העסקים של הרצליה פיתוח. Como היא מסעדה בסגנון בראסרי שעל התפריט שלה חתום שף ליאור יעקב שמגיש תפריט מוקפד ויצירתי עם דגש על מנות דגים כמו טרטר דג ים Como עם פלפל שיפקה, שמיר וטוביקו (58 שקלים), או מנת לברק צרוב (88 שקלים); סלמון בניחוח אסיאתי (86 שקלים); מנת חריימה חגיגית המוגשת בלווי פרצ'ל ועוד. אבל לא רק דגים, יש גם ריזוטו עגבניות וזעפרן (62 שקלים) או ניוקי פורצ'יני עבודת יד (60 שקלים) ועוד. המסעדה מעוצבת, כמו המלון כולו, בקו צעיר ואורבני, צבעים כהים, כורסאות גדולות, תאורה יוקרתית, הרבה עור, קטיפה ועץ, חלל שהוא בריחה מהחוץ הסואן.

Como, מלון NYX, רחוב אבא אבן 19 הרצליה פיתוח, 098905000, כשר

עוד בוואלה! אוכל

איפה אוכלים גלידה אמריקאית?

לכתבה המלאה

רוברטה'ס בורגר

רוברטה'ס בורגר, רוברטס בורגר. חיים יוסף,
רוברטה'ס בורגר, רוברטס בורגר/חיים יוסף

לפני ארבעה חודשים פתח שף עידו פיינר את רוברטה'ס בורגר, המבורגר שף בהרצליה, מזללה בשירות עצמי מבית מסעדת רוברטה וינצ'י בפרדס חנה. רוברטה'ס בורגר התמקמה בשכונה מרכזית ומשפחתית בהרצליה והתפריט שלה מבוסס על כמה מנות המבורגר שפיינר בנה בעצמו, ביניהן המבורגר עם נתחי טלה פריכים, שניצל גבינה מצופה פירורי לחם, איולי עשבי תיבול שמכינים במקום, חסה אייסברג, בצל מטוגן, וקציצה שמנמנה באמצע (75 שקלים) או כריך שורט ריב מפורק (52 שקלים), בשר שישב במרינדה ואחר כך בושל במשך לילה שלם עד שהתפרק מהשומן ומהגידים, עם איולי צ'יפוטלה ומלפפונים חמוצים משגעים שפיינר כובש בעצמו. יש גם המבורגר יוצא דופן מנקניקיות חריפות (52 שקלים) שמוגש עם כרוב כבוש, איולי עשבי תיבול ופטרוזיליה, לצד מנות צ'יפס, וגם גלידה תוצרת בית לא רעה.

רוברטה'ס בורגר, ביילינסון 1 הרצליה, 09-9777333

בנגקוק קיטשן

בנגקוק קיטשן היא מסעדה תאילנדית חדשה בהרצליה שמציעה את כל קשת הטעמים התאילנדית, עם חומרי הגלם והתבלינים המוכרים, ומנות מרקים, מוקפצים וקארי מהמטבח הצבעוני הזה. בין המנות, שחלקן מוגשות בצלחות עשויות עלי בננה, יש כנפי עוף פריכות עם שום קריספי ברוטב דגים (28 שקלים); סלט לאפ גאי של עוף קצוץ, עשבי תיבול ריחניים, שאלוט, צ'ילי ושום (44 שקלים); סלט סום טאם, סלט פפאיה ירוקה אבל הפעם עם שרימפס (47 שקלים); מנת קארי אדום גם דג דניס במעטפת פריכה עם חלב קוקוס וחצילים תאילנדיים (58 שקלים), ועוד מנות קלאסיות כמו פאד קפאו עם בשר בקר טחון וביצת עין על אורז (58 שקלים); או פאד מט עם דג פריף וירקות ירוקים (56 שקלים). המקום מעוצב כמו מזללה תאילנדית עדכנית, וכל זה קורה במרכז הרצליה בשכונה משפחתית ושקטה.

בנגקוק קיטשן, שדרות בן גוריון 33 הרצליה, 09-8899666

ארוחות שף בחינאווי בוצ'ר שופ

כבר כמה חודשים שהשף רן דישאוני מקיים ארוחות מיוחדות בקצביה - מעדניה של חינאווי בהרצליה, אבל לאחרונה החלו להישמע יותר ויותר קריאות התפעלות מהארוחות האלו. הארוחות אינטימיות, לא מרובות משתתפים, והמנות גדולות ונדיבות, והרבה יין זורם בשולחן. אפשר לתאם ארוחות מראש, להתעדכן על מועדי הארוחות שמתקיימות במקום, או פשוט להגיע בימי שישי בצהריים (12:00-14:00). בדרך כלל מכין רן כ-10 מנות (170 שקלים לסועד) המבוססות על בשר אבל לא רק; יש נתחים מיוחדים על האש או קבבים עבודת יד, טרטר בקר קלאסי, אבל גם כרובית אפויה, סביצ'ה סלמון, שרימפס וארטישוק, קרפצ'יו דג, וגם מתאבנים של גבינה וירקות, הכל בהגשה יפה ובאווירת אלכוהול מהנה.

חינאווי בוצ'ר שופ, החושלים 4 הרצליה פיתוח, 03-6822074

בלנד בר בריאות

בלנד הוא בר בריאות חדש בהרצליה, שמתפקד תחת כמה כובעים, זה מותג של מוצרי אוכל בריאים, חלקם נטולי גלוטן, סוכר וחלב, מאפייה וחנות של מוצרים אקולוגיים, וגם מסעדונת קטנה שמציעה מנות שהן לא רק בריאות אלא גם יפהפיות ומצטלמות מעולה. החל מקערות סמודי מקושטות, על בסיס חומרי גלם כמו זרעי צ'יה, קוקוס, קקאו, שיבולת שועל, תמרים, ואגוזים למיניהם. יש גם שייקים עם פירות טריים וכל מיני סופר פודס על בסיס חלב שקדים או חלב אגוזי לוז. יש גם שייקים ירוקים או שייק חלבון לספורטאים. יש גם לא מעט כריכים וסלטים שאפשר להזמין נטולי גלוטן או חלב, עם ממרחים טבעוניים תוצרת בית, גבינות טבעוניות או גבינות רגילות, כל אחד ומה שמתאים לו (22-32 שקלים), וגם לא מעט סלטים מזינים עם אטריות סובה, או קינואה, טופו או גבינות, והרבה ירקות ופירות כמובן (38-47 שקלים). מחלקת המשקאות בבלנד מגוונת ומציעה גולדן לאטה, מאצ'ה לאטה, מיצים בסחיטה קרה וגם פאואר שוטס, שוטים של מיצים סחוטים חזקים שיתנו לכם בוסט של בריאות (10-22 שקלים). הכל מעוצב יפה ומוגש עוד יותר יפה, פנינה בהרצליה.

בלנד, יצחק בן צבי 146 הרצליה, 09-9776595

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully