וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: קיטשן מרקט ומשייה נפרדות מיוסי שטרית

השף יוסי שטרית וקבוצת Baraka House נפרדים, לאחר כמעט שבע שנות פעילות משותפות עוזב השף את המסעדות המצליחות קיטשן מרקט ומשייה, מי ימלא את מקומו?

מנות במסעדת משייה של יוסי שטרית. צילום: דן פרץ, מערכת וואלה! NEWS
המנות של יוסי שטרית במשייה/מערכת וואלה! NEWS, צילום: דן פרץ

קבוצת Baraka House, בעלת המסעדות משייה, קיטשן מרקט, אונזה, והמעדניה מגרב שנפתחה לאחרונה, מודיעה היום על פרידה מהשף המוביל של הקבוצה יוסי שטרית, אשר עמד בראשן של השתיים הראשונות. הקבוצה, בבעלות אסף ליס ואלון פרידמן תיארה את הפרידה כ"תהליך טבעי של התפתחות המסעדות שלנו כיחידות עצמאיות ובהמשך לתוכנית פיתוח טאלנטים חדשים שאנו מובילים בשנים האחרונות".

שטרית, אשר מזוהה מאוד עם שתי המסעדות המצליחות הצטרף לקבוצה בתחילת 2013, אז הגיע לתל אביב כשף צעיר ממסעדת ויולט באודים. הוא החליף את שף תומר אגאי שהיה בזמנו שף הקבוצה במסעדת קיטשן מרקט בנמל תל אביב. באוגוסט 2015 פתחה הקבוצה את משייה, שם הביא שטרית את טביעת האצבע הייחודית שלו, עם אינטרפטציה עדכנית למטבח המרוקאי עליו גדל.

משייה. צילום: דן פרץ, מערכת וואלה! NEWS
שטרית במסעדת משייה/מערכת וואלה! NEWS, צילום: דן פרץ

לפני כשנה החליף שטרית את מאיר אדוני בצוות השופטים של התוכנית משחקי השף, והשף בפועל של מסעדת קיטשן מרקט, גיל דהן, היה מי שניצח על המטבח בתקופה זאת.

"אנחנו נפרדים מהשף יוסי שטרית, מי שליווה את המסעדות משייה וקיטשן מרקט, שבבעלות הקבוצה מאז ימי ההקמה- ושפונה כעת לדרך עצמאית. הקבוצה מאחלת לשיטרית הצלחה מרובה בעסקיו החדשים", כך אמרו היום ליס ופרידמן. השניים אמרו שכרגע לא צפויים יותר מדי שינויים בפעילות השוטפת של המסעדות, ושבהמשך צפויים להיכנס למטבח שפים מוכרים מהסצנה הקולינרית בתל אביב.

יוסי שטרית מסר בתגובה "עבודתי כשף במסעדות קיטשן מרקט ומשייה הגיעה לסיומה ובחלוף שנים בהן הצמחתי, פיתחתי ושירתתי את המסעדות אני עם הפנים קדימה להמשך עשייה ויצירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully