וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד קורבן לקורונה: מסעדת טאיזו נסגרת עד להודעה חדשה

14.3.2020 / 13:50

הקורונה ממשיכה לגבות קורבנות בעולם התרבות והקולינריה, מסעדת טאיזו, אחת המסעדות הטובות והפופולאריות בישראל, מודיעה היום על סגירת דלתות עד להודעה חדשה. גם מסעדת טוטו של ירון שלו סוגרת

כיסוני דמפלינגס בטאיזו. איליה מלניקוב,
כיסוני דאמפילנג בטאיזו/איליה מלניקוב

זה היה ברור שזה רק עניין של זמן, רק בשבוע שעבר התריע בפנינו השף שרון כהן, שהקורונה תגבה לא מעט קורבנות בתחום המסעדות, והנה נבואת הזעם מתגשמת הרבה יותר מהר ממה שחשבנו. אחרי שהודיע בשבוע שעבר השף יובל בן נריה כי הוא סוגר בסוף החודש את מסעדת יא פאן ברחוב נחמני, גם מסעדת הדגל שלו - טאיזו, אחת המסעדות הטובות והמצליחות בארץ, סוגרת היום דלתות עד להודעה חדשה.

בשונה מיא פאן (שתיסגר היום, במקום בסוף החודש), טאיזו אמורה לשוב ולפעול בהמשך, כשתעבור התקופה הקשה הפוקדת את עולם המסעדנות, והמדינה בכלל, אך כרגע לא ממש ברור מתי זה יקרה. בשבוע שעבר כבר סיפר לנו בן נריה, כי העסקים נחלשו בעקבות הקורונה.

רק אתמול אגב, פורסם כי במסלולה של חולה מספר 125, היא ביקרה בתאריך ה-6 במרץ, בין השעות 13:40-17:00 במסעדת טאיזו, מה שככל הנראה לא מסייע לעסקים, החלשים גם ככה בתקופה זו.

יובל בן נריה מבשל בשיתוף סן פלגרינו. אמיר מנחם,
יובל בן נריה, סוגר בינתיים/אמיר מנחם

מקבוצת טאיזו נמסר: "היום בבוקר קיבלנו את אחת ההחלטות המקצועיות הקשות מאז פתיחת קבוצת טאיזו. בצער רב ומתוך חשש אמיתי לשלום העובדים והאורחים שלנו - החלטנו לסגור את המסעדות טאיזו ויאפאן עד להודעה חדשה. אנו עושים כמיטב יכולתנו לדאוג לאנשים שלנו בימים קשים אלה, ומסתכלים קדימה בתקווה. מתנצלים בפני הלקוחות הנהדרים שלנו שתמכו בנו בימים האחרונים. בריאות שלמה. יובל בן נריה וצוות קבוצת טאיזו".

עוד מסעדה פופולארית שהודיעה בשעה האחרונה על סגירה היא מסעדת טוטו של השף ירון שלו. שלו כתב בחשבון האינסטגרם שלו "כבר שנים שטוטו פתוחה עבורכם, 364 ימים בשנה, מבוקר עד לילה, גם כשהיה פה רע, כשלא היה נעים להנות מהחיים, במלחמות, במפולות ובימים קשים. אנחנו אוהבים אתכם, ושמחים באהבתכם. החלטנו לא להעמיד את האהבה הזאת למבחן. כדי שנוכל להתמודד עם הקושי העצום שהמשבר מביא איתו החלטנו לסגור את טוטו ממחר, אבל שיהיה ברור: כמו עץ שמתכופף ברוח, לתת לה לחלוף מעליו: רק עד שהסופה תעבור! נתראה בקרוב".

גם קפה נורדוי, המסעדה של עינב אזגורי הודיעה על סגירה, אך המעדנייה והמאפייה הצמודה אליה, נורדיניו, תמשיך נכון לכרגע, לפעול כרגיל, כך שתוכלו לנחם את עצמכם בכריך טוב.

בתחילת השבוע, סיפרנו לכם כי מסעדת ניטן תאי, נסגרת גם היא, בשל הקורונה, כך לטענת בעליה. סביר להניח שבימים הקרובים נתעדכן על מסעדות נוספות שהחליטו לסגור דלתות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully