וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם איגרא במשק כבר לא קיימת

15.7.2020 / 8:40

אחרי שהשותפים ענר בן רפאל ותמיר מיכאלי סגרו את איגרא רמא, גם איגרא במשק, שזכתה לתשבוחות רבות, מפסיקה לפעול במתכונתה הנוכחית

צילום: רעות סהר, עריכה: נועה לוי

בוידאו: איגרא במשק בימי הפתיחה

אחת הסגירות המצערות שדיווחנו עליהן במשבר הקורונה הנוכחי הייתה של מסעדת איגרא רמא התל אביבית. עם זאת, התנחמנו בעובדה שאיגרא במשק, שהתמקמה במשק מלמד שבכפר הנגיד חודשים ספורים לפני פרוץ הקורונה לחיינו, ממשיכה לפעול כרגיל.

אלא שבתקופה האחרונה, התגנבה שמועה לאוזנינו שגם איגרא במשק כבר לא באמת קיימת. השף ענר בן רפאל, מי שהוביל קולינארית את המקום, שזכה לשלל תשבוחות וביקורות מעולות, כבר איננו שם, והמקום אינו פועל יותר כ"איגרא במשק". אתמול העלה בן רפאל פוסט בחשבון האינסטגרם שלו שמאשר את הדברים.

איגרא במשק מלמד. רעות סהר, רעות סהר
כבר לא איגרא במשק/רעות סהר, רעות סהר

"לא חיוני. אז רשמית אני מעדכן שאין לי יותר מסעדות. איגרא רמא סגורה ואיגרא במשק גם (חזרה להיות משק מלמד ואני לא שם)". הוא מודיע וממשיך לספר על התחושות הלא פשוטות המלוות אותו בימים אלו.

"שלשום התקשר אלי תומר אגאי ושאל אותי איך אני ואיך מרגיש לי להיות שף בלי מסעדה. למרות השאלה הברורה מאליה, היא הכתה בי. האמת שעד אותו הרגע לא עצרתי לחשוב על זה, אולי פשוט לא רציתי. מסעדה ומטבח מגדירים אותי, את האגו שלי, את המעמד שלי ובאחת נשארתי חסר כל, עובד בלתי חיוני, נשארתי אני. אדם צריך לזכור תמיד שהטייטלים והכותרות שהוא והסביבה מניחים על ראשו בסוף אין בהם מספיק. כשכל הקליפות האלה מתקלפות אתה נשאר עם עצמך. עם הלב שלך, הידע שלך, ובמקרה שלנו הטבחים, עם הידיים שלך. לשמחתי ברגע הזה נשארתי רק עם עצמי - מאושר בחלקי ומלא גאווה ואופטמיות. מאחל לכולנו ימים טובים יותר, ימים של שפע. בינתיים חולם על היום שאחרי הקורונה ונהנה ממה שיש".

הוא חותם בספק עקיצה קלה "בתמונה: המטבח שאף נגיף או שותף לא יוכל לקחת ממני".

עוד בוואלה!

ביקרנו באיגרא במשק בעיצומו של משבר הקורונה

לכתבה המלאה
View this post on Instagram

לא חיוני. אז רשמית אני מעדכן שאין לי יותר מסעדות. איגרא רמא סגורה ואיגרא במשק גם (חזרה להיות משק מלמד ואני לא שם). שלשום התקשר אלי תומר אגאי ושאל אותי איך אני ואיך מרגיש לי להיות שף בלי מסעדה. למרות השאלה הברורה מאליה, היא הכתה בי. האמת שעד אותו הרגע לא עצרתי לחשוב על זה, אולי פשוט לא רציתי. מסעדה ומטבח מגדירים אותי, את האגו שלי, את המעמד שלי ובאחת נשארתי חסר כל, עובד בלתי חיוני, נשארתי אני. אדם צריך לזכור תמיד שהטייטלים והכותרות שהוא והסביבה מניחים על ראשו בסוף אין בהם מספיק. כשכל הקליפות האלה מתקלפות אתה נשאר עם עצמך. עם הלב שלך, הידע שלך, ובמקרה שלנו הטבחים, עם הידיים שלך. לשמחתי ברגע הזה נשארתי רק עם עצמי - מאושר בחלקי ומלא גאווה ואופטמיות. מאחל לכולנו ימים טובים יותר, ימים של שפע. בינתיים חולם על היום שאחרי הקורונה ונהנה ממה שיש. בתמונה: המטבח שאף נגיף או שותף לא יוכל לקחת ממני. @tomeragay

A post shared by Aner (@aner.brf) on

שותפו לשעבר, תמיר מיכאלי, אשר יחד פתחו גם את מונאר בעבר ואת איגרא רמא, נשאר לעבוד במקום, שחזר לשמו המקורי - משק מלמד.

בשל מה שנראה כמו שיקולים כלכליים, כמו עסקים רבם בימים אלו, החליטו במשק להקטין את התפריט, ולהתמקד במספר מנות מצומצם. אז עוף הרוטיסרי של משק מלמד עדיין כאן, ויש גם עמדה חדשה של הלחמים המפורסמים של אדון שיפון, וכמו תמיד פירות וירקות שמגדלים במקום, גבינות מקומיות ועוד.

ומה אוכלים במשק מלמד המחודש? יש עדיין כמה מנות קטנות כמו מסבחה (20 שקלים), סלט ביצים עם איולי מקומי (26 שקלים), סקרודליה (27 שקלים) או קרם תירס משק בחמאה, סלרי וכמהין של הנוקד (27 שקלים) ועוד כמה. יש סלט משק של הירקות שמגדלים במקום עם פטה פנחס (36 שקלים). ממנות העוף שהיו הלב של התפריט והמקום נשארו מנה של חצי עוף וירקות צלויים (72 שקלים) וכנפיים בטאבון עם קטשופ פלפלים (52 שקלים), ונשארה כמובן הבסבוסה לקינוח, עם קצפת יוגורט וריבת ענבים (33).

משק מלמד, האלה 56 כפר הנגיד, 08-9123329

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully