וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 מתכוני מסעדות לסוף השבוע

מנת הפולנטה האגדית של מסעדת מחניודה מירושלים, קציצות בורי על צזיקי של חמארה תלפיות החיפאית וסינטה הנפרסת ומונחת על רוטב טופי של הדסון - אם אתם לא יכולים לצאת לאכול באחת המסעדות האהבות עליכם ולהפגין תמיכה, לפחות הכינו לכם מנה כמו במסעדה בבית לאות הזדהות

קבב בורי עם יוגורט , תלפיות. אלון מסיקה,
קציצות בורי עסיסיות עם צזיקי של חמארה תלפיות/אלון מסיקה

קציצות בורי עם צזיקי של חמארה תלפיות מחיפה

חמארה תלפיות המקסימה, שפתח אילן פירון בשוק תלפיות החיפאי לפני יותר משמונה שנים, הביאה איתה רוח חדשה לשוק המנומנם וגרמה להתעוררות של האזור כולו.

בין המנות בתפריט שמשתנה מדי יום וכולל בעיקר מנות על בסיס דגים ופירות ים שכיף לאכול לצד עראק צונן, אפשר למצוא כמעט תמיד את מנת קציצות הבורי. קציצות עגלגלות ועסיסיות מתובלות שמיר וזרעי אניס טחונים, הנאפות בתנור ומוגשות עם מטבל צזיקי חמצמץ שמומלץ לנגב עם לחם לבן. בדיוק מסוג המנות שנרצה להכין בסופי השבוע החמים של הקיץ.

למתכון קציצות דג בורי עם צזיקי של חמארה תלפיות

פולנטה של מחניודה הירושלמית

פולנטה במסעדת מחניודה. נועם מוסקוביץ',
הפולנטה של מחניודה/נועם מוסקוביץ'

קבוצת מחניודה ובראשם השף אסף גרניט הפכו לשם דבר לא רק בארץ אלא בעולם עם מסעדות שזוכות לשבחי המבקרים גם בלונדון ופריז, אבל אל תשכחו מאיפה הכל התחיל. המסעדה הצוהלת שנפתחה בשוק מחנה יהודה סחפה איתה את השוק כולו והביאה לפריחה והתעוררות קולינרית מחודשת של עיר הבירה. מי שהייתה שם מההתחלה זו מנת הפולנטה האגדית שהגיש גרניט בתוך צנצנות עם ראגו פטריות ואספרגוס, ולנו יש את המתכון.

למתכון פולנטה של מחניודה

עוד בוואלה!

הכי רומנטי: ריזוטו פורצ'יני של הקופי בר

לכתבה המלאה

חלונות ניו יורק של מסעדת הדסון בתל אביב

הדסון. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
חלונות ניו יורק בהדסון/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

מסעדת הבשר הדסון ברמת החייל בת"א, אותה מוביל השף מתן אברהמס, הפכה להיות מילה נרדפת לבשר איכותי ברמה גבוהה. פעם אחר פעם היא זוכה לשבחי המבקרים, כמו גם לאהבת הסועדים, והוכתרה לא אחת כמסעדה עם הבשר הכי טוב בארץ.

אם יש מנה שלא כדאי לכם לפספס כשאתם מגיעים לסעוד בהדסון היא חלונות ניו יורק - סינטה הנפרסת ומונחת על גבי רוטב טופי יפני חלומי.

למתכון חלונות ניו יורק- סינטה ברוטב טופי יפני של הדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully