וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתפה שיטה מהפכנית לאכילת ספגטי בולונז - ושאלוהי הקלוריות יסלח לנו

4.3.2021 / 23:50

משתמשת טיקטוק שיתפה את המתכון המיוחד שלה לספגטי בולונז עם לחם שום - ואתם פשוט הולכים לעוף על זה

שיטה מהפכנית לאכילת ספגטי בולונז/@larownails

כמו המבורגר עם צ'יפס או שניצל עם פירה - ספגטי בולונז עם לחם שום זה שידוך משמיים. אם אתם גם אוהבים לנשנש לחם שום לצד הספגטי, המתכון הבא צפוי לשנות את חייכם. לא אנחנו אמרנו את זה: יותר מ-10 אלף צופים נלהבים כבר הכתירו אותו כ"גיים צ'יינג'ר" - אז לא תהיה לכם ברירה אלא לנסות בעצמכם.

משתמשת הטיקטוק לאורה רוואן שיתפה את השיטה המהפכנית שלה בסרטון קצר, בו הדגימה את שלבי ההכנה. את הספגטי בולונז עליכם להכין באופן המסורתי, כמו גם את לחם השום - רק שבמקום להגיש את הלחם לצד הספגטי - יש לערום אותו על גבי הלחם ולהוסיף מרכיב שמצליח לשלב ביניהם באופן מושלם.

שיטה מהפכנית להכנת ספגטי בולונז. Tiktok/@larownails, צילום מסך
שיטה מהפכנית להכנת ספגטי בולונז/צילום מסך, Tiktok/@larownails

בשלב הראשון בשלו את הפסטה ורוטב הבולונז בנפרד ורגע לפני שאלה מוכנים, הכניסו לחם שום שטוח לתנור ואפו אותו על פי ההוראות. בסיום, הוציאו את לחם השום מהתנור, שימו עליו את הפסטה והרוטב המבושלים ומעל כל הטרפת הזאת הוסיפו גבינה מגורדת. החזירו לתנור עד שהגבינה נמסה והנה לכם מה שניתן לקרוא לו "פיצת ספגטי שום". אם אתם שומרים כשרות, אתם כמובן יכולים להחליף את הבולונז ברוטב פסטה רגיל או לוותר על הגבינה/להשתמש בגבינה טבעונית.

לאורה כתבה לצד הסרטון: "זה כל כך טעים שאתם חייבים לנסות". רבים הסכימו איתה: "אנחנו ננסה את זה, כמה טוב זה נראה", כתב אחד ואחר הוסיף: "איך לא חשבנו על זה עד היום?!". שלישי כתב: "זה באמת נראה כמו שידוך משמים" וצופה נוסף כתב: "נראה מעולה, אבל מה עם הקלוריות???".

שיטה מהפכנית להכנת ספגטי בולונז. Tiktok/larownails, צילום מסך
בהחלט נראה מגרה.../צילום מסך, Tiktok/larownails

כך תכינו את זה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully