וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונספט גרם לנו לשאול שאלות. ההמבורגר הזה סיפק תשובה מוחצת

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 14:33

יש כאן סושי שלא צריך להוכיח כלום לאף אחד, נודלס שהצליחו לתקוע יתד בתל אביב וגם את אחת הקציצות הכי מפתיעות שאכלנו לאחרונה. אתם עוד פה?

פוד טרמינל, ראשון לציון. בועז לביא,
לחיי לקחי הקורונה. פוד טרמינל/בועז לביא

ראינו לא מעט המצאות, פיתוחים וחידושים בשנת הקורונה הארורה שעברה עלינו. רובם, מוכרחים להודות, דווקא שידרגו את חיינו, לפחות קולינרית. אנשי האוכל הכי טובים בישראל שלחו לנו דברים, ראו כי טוב והמשיכו לשלוח, אחרים התאגדו, שברו קירות ומחיצות, ריבעו מעגלים בלי לעגל פינות, ותיקתקו הביתה ולרחוב, על ארגזים ובתוך ארגזים, מנות מפוארות.

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

אז אנחנו לא מתגעגעים, ממש לא, למציאות הלחוצה והמעיקה ההיא, אבל כן שמחים שהיא איפשרה לכולם לחשוב קצת, לחדד ולדייק (איזו מילה נוראית, הא, וכמה מהר היא נמאסה?), לראות מה טוב ומה עובד, ולחזור עם מסקנות.

מסקנות טעימות כמובן, מהסוג שהביא לנו עכשיו את "פוד טרמינל".

ביג איב, מבית פוד טרמינל, ראשון לציון. בועז לביא,
כולל המבורגר מפתיע. ביג איב של הפוד טרמינל/בועז לביא

מתחם האוכל המעט יומרני הזה (בקטע טוב, כן?) מאחד בראשון לציון שלושה מטבחים - צרפתי, יפני ו-וויטנאמי - תחת קורת טרמינל אחת. הקונספט גמיש, מעודד פלואידיות-פודית ומכוון למכנה משותף רחב, נגיד קבוצת חברים שלא יודעת להיסגר על הזמנה הומוגנית, ועכשיו גם ממש לא צריכה.

תוכלו להגיע לכאן (כן, ממש להגיע פיזית) לאסוף או לשבת, וכמובן גם להזמין משלוח. אבל זה כמעט ברור מאליו. מה שפחות ברור זה איך מתגברים על הרתיעה המובנית של "תפריט-הכול" שכזה, ועד כמה באמת אפשר לתקתק הזמנת המבורגר-נודלס-סושי בצורה מיטבית, וטעימה. דגימה ראשונית (אך רחבה מספיק בשביל שלא נצטרך לפקפק עוד) סיפקה כיוון חיובי עתידי, ולא מעט אופטימיות.

מה יכול להיות רע כשפיני בלילי כאן?

הטורקית החדשה של תל אביב

לכתבה המלאה
פוד טרמינל, ראשון לציון. בועז לביא,
שלושה מטבחים שינטרלו כל התלבטות. פוד טרמינל/בועז לביא

המיזם התחיל מבסיס איתן בדמות רשת "זה סושי" ומסעדת "וונג", ובעליהן הוסיפו פנימה את "ביג איב" המצורפתת, שבמרכזה המבורגרים וגבינות.

תוכלו לאכול כאן, בין היתר, כנפיים (36-47 שקלים) ונתחי עוף קריספיים (43 שקלים) תוצרת אותה "ביג איב", ולבחור במקביל יצירה בורגרית מושקעת בדמות פונדו-קלאסי (57 שקלים), "אמריקני" עם גבינת גאודה וצ'דר אך גם עם קורנביף, כי זה אף פעם לא מספיק הרי (62 שקלים), "פריזאי" (עם דוקסל פטריות (64 שקלים) והפייבוריט שלנו - המבורגר "יפני", שהוא קציצה טובלת באיולי מיסו נהדר, חמוצים יפניים, ביצת ראמן ופתיתי נורי (68 שקלים). האחרון היה, בלי להפריז בסופרלטיבים, אחת היציאות הקציצתיות הטובות שאכלנו לאחרונה.

ביג איב, מבית פוד טרמינל, ראשון לציון. בועז לביא,
קצת מכל דבר, ואז עוד קצת מכל דבר. פוד טרמינל/בועז לביא

האגף המוכר והפופולרי של "וונג" התל-אביבית יספק את הטאץ' הוויטנאמי, לרבות סלט פאפאיה מנדטורי אך עשוי טוב ומבטל פיהוקים (39 שקלים) "צ'ה קה לה וונג" (פילה דג צלוי עם כורכום ויוגורט, 58 שקלים), לחמניות באן כיפיות-מרקם ועסיסיות, דפי אורז פרשיים (כי אי אפשר בלי "פרש"), מרקים ומנות נודלס עשויות היטב ומתומחרות הגון.

הטריו העמוס והטעים הזה נסגר עם "זה סושי", הרשת היפנית שעשתה כאן מספיק שנים בשביל להיות בטוחה בעצמה, ובצדק. היא תספק קומבינציות מפנקות, ראשונות רעננות של טמפורה, פופוקרן-שרימפס, גיוזה וסלטים עמוסי דגים נאים, ותסגור את הקרייב המתוק המשותף לכולנו עם קופסאות קינוחיות דוגמת טירמיסו מאצ'ה, מוס שוקולד אמרטו עם פופקורן קרמל-וואסבי, וגם קסטת-אוריאו שרק נראית סולידית.

seperator

פוד טרמינל, ההגנה 13, ראשון לציון. פרטים נוספים פה או בטלפון 03-7580000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully