וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש תור טעים חדש בשוק מחנה יהודה. זאת הסיבה

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 15:49

סיורי אוכל טעימים במיוחד, המבורגרים מפלצתיים במיוחד, פיצות שמתאמנות ליורו וטרפת חדשה בבירה: החדשות הכי טעימות בישראל

בושוויק, תל אביב/שי מכלוף

חודשים ארוכים של כותרות אוכל עגמומיות ותשוקה אמיתית לקצת תיבול טעים במטבח שהוא חיינו הסתיימו - לעת עתה ובלי עין הרע - עם חזרת עולם האוכל לשגרה.

זה לקח עוד שבוע-שבועיים של אופוריה, וכותרות המגיפה הוחלפו בחדשות רעות אפילו יותר. בינתיים, חזרה השגרה (איזושהי שגרה, בינתיים לא נהיה קטנוניים), ובגלל שאנחנו יודעים איפה אנחנו חיים, בואו נחזיק אצבעות ביחד לקצת שקט, ונדבר על אוכל.

לכל החדשות והכותרות של וואלה! אוכל
לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

מסעדנים, שפים וישראלים אחרים שפשוט אוהבים אוכל (ורוצים בסך הכול לסיים את עונת הישרדות האקסטרים התמידית הזאת בקבוצת השורדים הנכונה), התחילו לחזור לחיים, ואנחנו איתם. בואו נקווה שחדשות האוכל הבאות יתחשבו פחות ופחות ב"מצב".

והשבוע: סיורי אוכל טעימים במיוחד, המבורגרים מפלצתיים במיוחד, פיצות שמתאמנות ליורו וטרפת חדשה בבירה. וזה לא הכול. בקיצור, קבלו את החדשות הכי טעימות בישראל.

סיורי אוכל, שוק באר שבע

סוכריות גומי, שוק באר שבע. יניב גרנות, מערכת וואלה!
שוק באר שבע/מערכת וואלה!, יניב גרנות

‏אחד השווקים הטובים בארץ - וכזה שעדיין לא איבד את עצמו לדעת והתקין תועפות של מלכודות תיירים - מוציא סיורי טעימות -בחינם.

הסיורים יתקיימו בימי שישי (בשעה 10:00 ובשעה 12:00), ויעבירו את המשתתפים דרך הרחובות הארוכים של המתחם, יתבלו בסיפורים על ההיסטוריה שלו ועל סודותיו, וירעיפו כמובן טעימות מהדוכנים.

לפרטים נוספים והרשמה

סינגפור, מוסקבה, ברלין, גבעתיים

האוכל היהודי הכי טעים בעולם

לכתבה המלאה

בראבו, קיוסק יין בחוף תל אביב

בראבו, קיוסק א וין, תל אביב. חיים יוסף,
בראבו בחוף תל אביב/חיים יוסף

חוף הים התל-אביבי מוסיף להשתדרג עם "בראבו - קיוסק א וין", שיתוף פעולה של מסעדת גזוז וקבות we like you too.

הקיוסק, שמתמקם בחוף גאולה בעיר, יציע תפריט יין מותאם טמפרטורה ותקציב, ואוכל ששואף לפנק בלי לקרוע את הכיס. תמצאו כאן, בין היתר, כ-30 יינות (88-108 שקלים לבקבוק), סיידרים וסנגריה, ורמוט שפריץ, ברד רוזה וגם אשכלות ענבים קפואים.

ויטרינת האוכל תציע במקביל מנות מעדניה דוגמת עלי גפן עם צזיקי, סרדינים אורטיז, נקניקית בוטיק בלחמניה ולא מעט צלחות אחרות במחירים של 15-55 שקלים למנה.

חלאתי, שוק מחנה יהודה

קרואסון אסאדו, חלאתי, שוק מחנה יהודה, ירושלים. רון ירקוני,
קרואסון אסאדו של חלאתי/רון ירקוני

אמרי משה ותאיר גרתי לקחו את כל קשיי הקורונה והחל"ת שהביאה עמה, ויצרו מהם תור ארוך בשוק מחנה יהודה בירושלים.

"חלאתי", שהחל כעסק קטן וביתי לאפיית חלות - ולהרכבת כריך שניצל אימתני מהן - במושב אורה, הגיע לאחרונה לשוק. תמצאו כאן כמובן את מנת הדגל - חלה אישית עם שניצל, מטבוחה ופלפל חריף (45 שקלים) - וצ'יפס, אך גם חלה וקרואסון עם אסאדו מפורק, רוטב הבית, עלי בייבי, צנונית, ריבת בצל וצ'ימיצ'ורי.

לפרטים נוספים

תפריט רוזה, קיוסק אנד קו

קיוסק אנד קו, תל אביב. חיים דוד,
קיוסק אנד קו, תל אביב/חיים דוד

קיוסק אנד קו המצוין של ירדן ואושרי מתכונן לקיץ הנורא באמת עם "תפריט בצבעי רוזה".

מדובר, כפי שניתן להבין, בתוספות צוננות שיקררו מעט את הדוכן ויושביו, ובהן בקבוקי רוזה אורגניים במחירים נוחים יחסית לעיר הזאת, , סלט קיץ, דג על במיה, תירס חם כמו פעם - אם "פעם" אומר קלחים צלויים מרוחים בחמאה מתובלת וחריפה - וגם "לימונדה", שהיא כמובן קרם לימון, קצפת מסקרפונה, ריבת תות וקראמבל פיסטוק.

בראנץ' ולאנץ', מייזון קייזר

מייזון קייזר, תל אביב. אפיק גבאי,
מסעדת מייזון קייזר/אפיק גבאי

הביסטרו האלגנטי של מייזון קייזר מרחיב שעות ופותח לארוחת צהריים ולבראנץ' יומי.

תפריט הצהריים החדש יציע - לבד מהבגאט המנדטורי והמושלם - כמה כוכבות מהערב, ומצטרפות חדשות דוגמת המבורגר, קלאב סלמון מעושן עם קרם פרש ועירית (69 שקלים עם צ'יפס) וסלט ניסואז. במחיר המנה העיקרית, תקבלו את מה שמכונה בצרפת "קפה גורמה". כלומר, צלחת קינוחים עם 4-5 פיתויים קטנים כמו פיננסייר, מקרון ומיני פבלובה.

הבראנץ' יתמקד בגירסאות ביצים כמו "קרוק קייזר" (קרם כמהין, גרוייר וביצת עין עם סלט ירוק, 52 שקלים) או פטריות צלויות וביצה עלומה, ובסופי שבוע ישתדרג בספיישלים של תבשיל טלה בלחמניית פחם, למשל, סטייק אנד אגס או פיש אנד צ'יפס.

לפרטים נוספים והזמנות

תפריט חדש, גוטל'ה

גוטל'ה, אבן יהודה. נועה קסטל,
גוטל'ה באבן יהודה/נועה קסטל

מאפיית גוטל'ה באבן יהודה מותחת פנים ומשיקה תפריט ביסטרו קייצי.

התפריט, בהובלת רגב רחמני, יתמקד בשילוב שבין אסיה לים התיכון, ויציע, בין היתר, גרבלקס סלמון שנכבש במקום, שרימפס בחמאת עגבניות וסאקה,סקורדליה וקציצות פרסה, עלי גפן ביתיים וסלט סאן פלה (פופקורן דג, כרוב קריספי, צ'ילי, כוסברה, נענע, בזיליקום תאילנדי, בוטנים וג'ינג'ר כבוש בווינגרט מנגו).

בעיקריות תמצאו פה לזניה חצילים, עגבניות וגבינות, קנלוני טלה וגם ריזוטו שרימפס ותרד, מסמאן קארי אדום ויציאות גריל קונבנציונליות אך מוצלחות בדמות קבב, המבורגר או פילה סלמון.

לפרטים נוספים והזמנות

בר נווה צדק, ירושלים:

קבוצת רוטשילד הירושלמית לא נחה ופותחת את "נוו הצדק", בר-מסעדה עם קוקטיילים, אוכל קליל, ואווירת צ'יל מחייבת.

הבר, ברחוב שמאי בבירה, פועל תחת כיפת השמיים ליד אחיו הגדולים - רוטשילד בר ורוטשילד קלאב - ומציע, לבד מאוויר הרים צלול כיין, גם סלט ארטישוק ועגבניות, שניצל וינאי דק, סביצ'ה טונה אדומה בפאני פורי וגם אבטיח שיסגור פינה קייצית ומתוקה.

נדב ודניאל, דן קיסריה

נדב ודניאל, דן קיסריה. נדב ולר,
נדב ודניאל/נדב ולר

צמד הבשלנים מ-MKR המטבח המנצח מקים פופ-אפ קייצי במלון דן קיסריה ריזורט.

המסעדה - תאילנדית, נו מה - תשב על שפת הבריכה ותציע לאורחי המלון "אבטיח סטייל תאילנד" (פרשנות שלנו: טרי, מתוק ועולה מאית ממה שהולך כאן בזמן האחרון), סלט סום טאם, כנפיים מטוגנות בנוסח איסאן, באן ממולא בשר ובצלים מקורמלים, קפיר ליים, גלנגל, תמרינדי, בזיל תאי וחמוצים תאילנדיים, פאד תאי ותבשיל עשיר של קארי מסאמן.

תפריט טאבון, תשרין

מסעדת תישרין, נצרת. דודי אייזנטל,
מסעדת תשרין/דודי אייזנטל

מסעדת תשרין הוותיקה בנצרת מרימה תפריט חדש שמתמקד בתנור העצים העתיק שלה.

תמצאו פה, בין היתר, עדשים וסלקים צלויים בטאבון, חציל עם טחינה אדומה, עוף מחמאר, שרימפס בזעפרן וקשיו, קלמארי עם שעועית וטחינה, שישבארק ביוגורט עיזים חם, צלעות טלה ועוף בקפה ושזיפים וגם חלווייאת אלג'בן מסורתי לקינוח.

לפרטים נוספים והזמנות

הפרויקט של איגי

הפרויקט של איגי. יהונתן בן חיים,
הפרויקט של איגי/יהונתן בן חיים

מסעדת סילו, פיצה פאפא ג'ונס, קפה גן סיפור ועד העצם חוגגים את חודש הגאווה עם מנות מיוחדות, ש-10% מרווחיהן ייתרמו לאיגי, ארגון הנוער והצעירים הגאה.

בתפריט הגאה תמצאו, בין היתר, פיצת ברביקיו-שום אישית של פאפא ג'ונס, , פבלובה צבעונית בסילו החולונית, סלט פיקניק עם שברי סניידרס בקפה גן סיפור, המבורגר עם גוואקמולי, צ'דר ופרוסת טלה מעושן בעד העצם אקספרס, וגם עוגיית שוקולד צ'יפס שתלווה אותו.

צדקיהו טו גו, ירושלים

מארז, צדקיהו טו גו, ירושלים. צדקיהו טו גו,
מארז של צדקיהו טו גו/צדקיהו טו גו

מסעדת צדקיהו המיתולוגית (כן, יש מקומות שהתואר הזה מוצדק לגביהם) בבירה ניצלה את הימים הקשים של הקורונה לחשיבה מחדש, ויצאה מהם עם צדקיהו טו גו, גירסת משלוחי סטריט פוד ממזרית אך מוקפדת.

ניתן לקבל מפה, בין היתר, מארזים משפחתיים שיסדרו לכם ארוחה שלמה, פתיחת שולחן כמו במסעדה, פיתות עם שיפודים, סלטים ושווארמה.

לפרטים נוספים והזמנות

חודש הפיצריות, טרה

פיצות שף, טרה. אנטולי מיכאלו,
פיצה של ברק חי חורש/אנטולי מיכאלו

טרה חיכתה שהדי חג השבועות ידעכו מעט, ותוקפת מחדש עם חודש הפיצריות השכונתיות, מיזם בהובלת ברק חי חורש, שהגה פיצות שף מיוחדות עבור עשרות בתי אוכל קטנים ואמיתיים ברחבי הארץ.

התפריט כולל שבע פיצות - פרסקה (מוצרלה טרייה, פסטו ורוטב עגבניות), לאבנה (עם תערובת זעתר ומוצרלה), גרנה פדנו עם מחית פטריות ומוצרלה, פיצה קוקה קולה (בצק קוקה קולה, רוטב אלפרדו, מוצרלה וריבת בצל), כפרית (קרם בטטה, מוצרלה, גבינת מה עז, זוקיני ושום קונפי), פיצה CORN & CHIPS (תערובת מוצרלה וצהובה, רוטב פולנטה בחצי אחד, רוטב עגבניות בחצי השני, צ'יפס וקטשופ, וכן PIZZA BALLS (רוטב עגבניות. גבינה צהובה וזיתים ירוקים) - וכל אחד מהפיצריות תציע ארבע מהן.

לפרטים נוספים

פלומינו, ירושלים:

פלומינו, טאפאס בר חדש עם רוח איטלקית ויותר מ-60 סוגיי יינות, נפתח בירושלים.

המסעדה, ברחוב המלך ג'ורג' בבירה, הוקמה על ידי ארבעה חברי ילדות ירושלמים. היא קורצת למטבח הקלאסי של ארץ המגף, ומזריקה לו אווירה, אלכוהול ולא מעט בריזה מהמרפסת.

ניתן למצוא פה, בין היתר, סקאליוצי (צ'יפס פולנטה עם איולי בזיליקו) ), רביולי שחור במילוי ריקוטה עם סרדין, פלפל חריף, עגבניות צרובות, יין לבן, בזיליקום וארגולה וגם קאנולי ממולא קרם מסקרפונה לקינוח.

לפרטים נוספים והזמנות

דייט נייט, נינה ביאנכה

להקת FAWA. לירן צור,
להקת FAWA/לירן צור

מסעדת "נינה ביאנכה מזמינה את אורחיה לדייט רומנטי שכולל אוכל, אלכוהול והופעה של להקת FAWA.

המופע יתקיים ביום שני, 14.06, בשני סבבים - 20:15 ו-21:45.

לפרטים נוספים והזמנות

מארז רוזה, יקב תבור

מארז רוזה, יקב תבור. חיים יוסף,
מארז רוזה של יקב תבור/חיים יוסף

יקב תבור חוגג את יום הרוזה הבינלאומי (12 ביוני, אבל מי באמת רוצה להיות כבול לתאריכים?) עם מארז יינות ורודים חגיגי כמובן.

המארז מורכב משלושה יינות רוזה - יבש מסדרת אדמה 2020, חצי יבש מסדרת הר 2020 ומוסקטו מתקתק מאותה סדרה - ויימכר ביקב במחיר של 111 שקלים, או במשלוח ב-20 שקלים יותר.

כנס קטוגני, קיטו שף

עודד טלמור. גלי איתן,
עודד טלמור/גלי איתן

KETO CHEF, המותג שדוגל בתזונה קטוגנית, עורך כנס ובו הרצאות, טעימות, פאנל מומחים, מפגש והיכרות עם קהילת הקיטו הישראלית והזדמנות להשפיע על טעמי המוצרים העתידיים.

הכנס ייערך ב-11 ביוני ויציע טעימות מליין מוצרי קיטו שף החדשים, לרבות שיתוף הפעולה עם חומוס אליהו, הרצאות של מומחה התזונה הקטוגנית עודד טלמור, המטפלת והמאמנת לירון שפירא דרליצ'מן ורופאת המשפחה ד"ר חן קולבורן, וכמובן מקום לשאלות (ולתשובות). מחיר: 129 שקלים.

מארז חגיגה, בורגרים

מארז חגיגה, בורגרים. נתנאל ישראל,
מארז חגיגה של בורגרים/נתנאל ישראל

רשת בורגרים משיקה מארז קיץ מסיבתי-חגיגתי, הכולל 16 בורגרים (80 גרם כל אחד) לבחירה, ו-8 תוספות דוגמת צ'יפס וטבעות בצל. מחיר: 320 שקלים.

מבצע יורו, פאפא ג'ונס

מבצע יורו, פאפא ג'ונס. פאפא ג'ונס,
רשת פאפא ג'ונס/פאפא ג'ונס

רשת פאפא ג'ונס מתכוננת ליורו עם שני מבצעים חדשים.

הראשון, "יורו זוגי", מציע פיצה משפחתית קלאסית, שתי פחיות שתייה, מנה ראשונה לבחירה וקינוח ב-109 שקלים. השני, "יורו לכל החבר'ה", מציע שתי פיצות משפחתיות קלאסיות, בקבוק שתייה וגלידת בן אנד ג'ריס ב-175.5 שקלים.

לפרטים נוספים והזמנות

מנות חדשות ומארז, מוזס שופ

סלט קיסר, מוזס שופ. גדי אהד,
סלט קיסר של מוזס שופ/גדי אהד

רשת מוזס שופ מוסיפה מנות חדשות ו"מארז פירמיום" לתפריט.

סלט הקיסר שלה כולל לבבות חסה, בצלצלי שאלוט, קרוטונים וגבינת פרמז'ן מגורדת (31 שקלים, 52 עם עוף ושעועית), ואילו בימי שישי תוכלו להזמין (כמובן) שניצל קריספי בפירורי פנקו בלחמנייה, עם ארגולה, בצל סגול, מלפפון חמוץ, איולי צ'ילי וביצת עין (45 שקלים, 58 עם צ'יפס).

המארז החדש כולל ארבעה המבורגרים לבחירה, וארבע תוספות - צ'יפס רגיל, צ'יפס למון גראס, צ'יפס מוזס שופ וטבעות בצל. מחיר: 275 שקלים).

גלידת גאווה, לג'נדה

גלידה בצבעי הגאווה, לג'נדה. לג'נדה,
גלידה בצבעי הגאווה של לג'נדה/לג'נדה

רשת לג'נדה נערכת לשבוע הגאווה עם גלידה צבעונית במהדורה מוגבלת, והצהרות מחמממות לב על סובלנות כאחד מערכי המותג.

הגלידה - בהשראת צבעי דגל הגאווה, משלבת טעמי סורבה של אוכמניות, פסיפלורה, מנגו ותות, וכן גלידת מסטיק וגלידת פיסטוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully