וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש של כדורגל מחכה לנו. אתם יודעים מה זה אומר מבחינת אוכל במסעדות

עודכן לאחרונה: 22.7.2021 / 11:02

יום הסושי הבינלאומי, יום הפיקניק הבינלאומי וחגיגת כדורגל בינלאומית נפגשות במטבחי המסעדות: החדשות הכי טעימות בישראל

בושוויק, תל אביב/שי מכלוף

חודשים ארוכים של כותרות אוכל עגמומיות ותשוקה אמיתית לקצת תיבול טעים במטבח שהוא חיינו הסתיימו - לעת עתה ובלי עין הרע - עם חזרת עולם האוכל לשגרה.

זה לקח עוד שבוע-שבועיים של אופוריה, וכותרות המגיפה הוחלפו בחדשות רעות אפילו יותר. בינתיים, חזרה השגרה (איזושהי שגרה, בינתיים לא נהיה קטנוניים), ובגלל שאנחנו יודעים איפה אנחנו חיים, בואו נחזיק אצבעות ביחד לקצת שקט, ונדבר על אוכל.

לכל החדשות והכותרות של וואלה! אוכל
לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

מסעדנים, שפים וישראלים אחרים שפשוט אוהבים אוכל (ורוצים בסך הכול לסיים את עונת הישרדות האקסטרים התמידית הזאת בקבוצת השורדים הנכונה), התחילו לחזור לחיים, ואנחנו איתם. בואו נקווה שחדשות האוכל הבאות יתחשבו פחות ופחות ב"מצב".

והשבוע: יום הסושי הבינלאומי, יום הפיקניק הבינלאומי וחגיגת כדורגל בינלאומית נפגשות במטבחי המסעדות. וזה לא הכול. בקיצור, קבלו את החדשות הכי טעימות בישראל.

חמודי אבולעפיה ואונזה מקרבים לבבות

מסעדת אונזה. אסף קרלה,
מסעדת אונזה/אסף קרלה

מסעדת אונזה וחמודי אבולעפיה משתפים פעולה במטרה לקרב מטבחים ולבבות ביפו.

מדובר בשני ערבים (שלישי ורביעי, 15-16 ביוני) שבו יותכו יחד "אבו ג'מיל" של אבולעפיה ואונזה שבשוק הפשפשים, לכדי תפריט ספיישל ים-תיכוני חדש-ישן.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, קובנייה עם טחינת אריסה, דליק אקמק (ברוסקטה עם קונפי דג, ירקות צלויים ושמנת חמוצה), פילה דג ים על תבשיל פריקי עם תרד שחור ויוגורט תרד טורקי, וגם "שווארמה שישטאוק" (פרגיות מושרות ביוגורט, ליה כבש, תערובת תבלינים ממזרח ירושלים, לצד לחם מחבת, טחינה, ירקות צלויים בטאבון ובצל בסומאק).

לפרטים נוספים

פיצה, סיגרים, בורקס וכנפיים כמובן

מצאנו את האוכל המושלם לכדורגל

לכתבה המלאה

יורו 2020, אגאדיר

המבורגר טורקי, אגאדיר. איתן ווכסמן,
המבורגר טורקי של אגאדיר/איתן ווכסמן

רשת ההמבורגרים פותחת את טורניר הכדורגל עם הקרנת משחקים על מסכי ענק בכל מסעדותיה, עם מבצעים, ועם שתי מנות ספיישל שמתכתבות עם הימורי אגאדיר ליורו.

המבורגר טורקי (220 גרם) הוא דונר פרגית קצוצה, סלט עגבניות ופלפל חריף על הגריל, בצל סגול ויוגורט צזיקי בצד (69 שקלים עם בירה או שתייה קלה), ואילו המבורגר צרפתי (220 גרם) מגיע באותו מחיר עם גבינת סנט מור, ריבת בצל, אגוזי מלך ברוטב שום קונפי ועלי רוקט.

לצדם, התווספו לתפריט תוספת של חלפיניו בטמפורה, וגם מנה ראשונה של חלפיניו בטמפורה לצד צזיקי (24 שקלים), והודגשה אופציית My gang - ארוחת חברים שמתאימה לארבעה ובה חל בצל או כנפיים, 4 המבורגרים או מנות עוף, שני צ'יפס גדול ושתייה. מחיר: 299 שקלים עם שתייה קלה או 319 עם בירה.

לפרטים נוספים

יורו 2020, מוזס ומוזס שופ:

רשתות ההמבורגרים מצטרפות ליורו עם הטבות, דילים והקרנות כמובן.

סועדי מוזס יוכלו ליהנות מארוחה ובה שני המבורגרים, מנה ראשונה ושתי בירות ב-169 שקלים, או מ-4 פחיות קרלסברג ב-55 שקלים.

לפרטים נוספים

רשת מוזס שופ מציעה בירה ללא תחתית ב-35 שקלים ליושבים, וגם מארז More Than Friends, הכולל ארבעה המבורגרים וצ'יפס גדול ב-199 שקלים, או ארבעה ספיישלים, שלושה סוגי צ'יפס וטבעות בצל ב-275 שקלים.

לפרטים נוספים

יורו 2020, סוסו אנד סאנס

סוסו אנד סאנס. יעל יצחקי,
סוסו אנד סאנס/יעל יצחקי

סניף ההמבורגרים בהוד השרון מזמין את הקהל למתחם הקרנה שבו ישודרו כל משחקי היורו, ומציע בנוסף שליש בירה טובורג מהחבית בעשרה שקלים.

לפרטים נוספים

יורו 2020, BBB

המבורגר של BBB, יורו 2021. גיל אבירם,
המבורגרים של BBB/גיל אבירם

גם רשת BBB חוגגת יורו עם משחקים על מסכי ענק, והטבה בדמות זוג המבורגרים קלאסיים ושתי בירות ב-139 שקלים.

במשלוחים ובטייק-אווי תוכלו ליהנות בנוסף גם מארוחת זוג מנצח (שני המבורגרים וצ'יפס גדול) ב-99 שקלים, מארוחת חבר'ה (שלושה המבורגרים, בורגוס רינגס, צ'יפס גדול ושלוש פחיות שתיה) ב-175 שקלים, או מ-BBB BOX שתאכיל ארבעה או שישה חברים.

לפרטים נוספים

יורו 2020, חוף מציצים

מסעדת חוף מציצים. אבי כהן,
מסעדת חוף מציצים/אבי כהן

מסעדת חוף מציצים חוגגת חודש של כדורגל עם מסך ענק וחגיגות בשיתוף בירה קרלסברג.

תוכלו לאכול כאן, בין היתר, פיש אנד צ'יפס אנגלי, שווארמה טורקית, פיצות איטלקיות וגם מחבת פירות ים, כמו בברצלונה.

יורו 2020, יין בעיר:

רשת האלכוהול חוגגת יורו עם מבצעים משכרים, ובהם מארז צפייה לגיטימי לחלוטין ובו בקבוק וודקה מולין (ליטר) ושישיית בירה מיתוס, אך גם 400 גרם פיצוחים, ב-129 שקלים, וכן דיל של קילו פיצוחים חינמיים בקניה של 249 שקלים ממוצרים שמשתתפים במבצע (דוגמת ודקה בלוודר, ג'ין טנקרי, אוזו 12, קמפרי וטקילה דון חוליו).

לפרטים נוספים

יורו 2020, סרפינה

מסעדת סרפינה. גיל אבירם,
מסעדת סרפינה/גיל אבירם

המסעהד האיטלקית בצפון תל אביב נערכת לחגיגת כדורגל עם ספיישלים בהשראת המדינות המשתתפות, ובהן טרטר בקר לכבוד המשחק בין איטליה ושוויץ, או פריטו מיסטו, כמחווה לפיש אנד צ'יפס שילווה את ההתמודדות בין איטליה ו-ויילס.

לפרטים נוספים

יורו 2020, ג'פניקה

ג׳פניקה. ג׳פניקה,
ג׳פניקה/ג׳פניקה

הרשת האסייתית הוותיקה מתמתחת אף היא עם מתחמי הקרנה גדולים ובירת קירין יפנית ב-15 שקלים למזמינים ב-150 שקלים.

לפרטים נוספים

יורו 2020, פיצה האט

פיצה האט. אסף קרלה,
פיצה האט/אסף קרלה

טורניר הכדורגל ממנוף גם על ידי רשת פיצה האט לכדי מבצעים והטבות.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, פיצה משפחתית, לחם שום ושתייה ב-85 שקלים, פיצה משפחתית מיוחדת, פיצה משפחתית רגילה ושתייה ב-130 שקלים וגם חבילת טריפל מיקס (שתי פיצות משפחתיות, נאגטס תירס, טבעות בצל, לחם שום או מקלות שוקולד ושתייה) ב-139 שקלים.

לפרטים נוספים

תפריט ערב, קפה אסמבלאז'

קפה אסמבלאז', תל אביב. אפיק גבאי,
קפה אסמבלאז'/אפיק גבאי

בית הקפה המוצלח במלון שברחוב אלנבי בתל אביב משיק תפריט ערב חדש בהובלת היועץ הקולינרי רן פולק ושף המלון אופיר טוטי.

התפריט, שמוגש מהשעה 18:00, יכניס לחצר בית הקפה מנות מכאן ומכאן, יזריק פנימה לא מעט אלכוהול, וישלב אירועי תרבות והופעות.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, מסבחה קלמארי צרוב ורייט סלמון, טאקו דג ים ורוסט שייטל פרוס דק וגם גוואקאמולי ושרימפס על נאצ'ו. אלו מצטרפות לתפריט היום שבו כריכים קצת אחרים דוגמת כריך שרימפס (עם מיונז, לימון, טרגון, סלרי וחסה) או כריך ביצים ובוטרגו.

לפרטים נוספים

בראנץ' סופ"ש, באזזז

באזזז, גבעתיים. שי שבתאי,
בראנץ סוף שבוע בבאזזז/שי שבתאי

הדיינר האמריקני-ישראלי הסימפטי מרחיב את הצעותיו המושחות ומרים בסופי שבוע (שישי ושבת, 8:00-13:00) בראנץ' לתפארת חושקי הבופה.

העסקה פשוטה יחסית - 95 שקלים עבור גישה בלתי מוגבלת ובלתי נשפטת לשולחנו העמוסים, וגם מנה עיקרית אם כל זה לא מספיק לכם, דוגמת באן מקושקשת, שקשוקה מרגז או פרנץ' טוסט מתקתק.

לפרטים נוספים והזמנות

עסקית והאפי האוור, מאריס

מסעדת מאריס, תל אביב. יוגב מאיר,
מסעדת מאריס/יוגב מאיר

המסעדה הטורקית החדשה בצפון תל אביב משיקה עסקית חדשה והאפי האוור.

תפריט "טורקיש קוזין" (13:00-17:00) יספק לכם מאזטים (באבאגנוש, למשל, וקיסיר - סלט בורגול אדום ועשבי תיבול) על חשבון הבית, במחיר המנה העיקרית. עם סיומו, תיפתחנה שעתיים שמחות שבהן תוכלו ליהנות מדיל משתלם של 1+1 על הבירות והקוקטיילים.

לפרטים נוספים

מהדורת גאווה, סטולי

וודקה סטולי, מהדורת גאווה. סטולי,
מהדורת גאווה של סטולי/סטולי

וודקה סטולי מציינת את אירועי שבוע הגאווה עם "סטולי פרימיום פרייד", מהדורה מוגבלת בשיתוף קרו הארווי מילק.

שיתוף הפעולה של מותג הוודקה עם הקרן שנלחמת לשוויון זכויות עולמי לקהילה הלהט"בית הוליד תוויות מאוירות של האמן אוז מונטניה, בהשראת מצעד הגאווה והסובלנות שהתקיים בשנת 1978 בהובלת מילק עצמו, שנשא את הפוסטר המפורסם ועליו הכיתוב "Hope Will Never Be Silent". מחיר: 102 שקלים.

מהדורת גאווה, אבסולוט

וודקה אבסולוט, מהדורת גאווה. אבסולוט,
וודקה אבסולוט/אבסולוט

וודקה אבסולוט נערכת לשבוע הגאווה עם ABSOLUT RAINBOW, בקבוק בהשראת ששת צבעי דגל הגאווה, עם ניראות מטאלית חדשה ומוצדקת.

המהדורה המוגבלת הופצה ברחבי העולם כמסר לסולידריות, אהבה, שוויון וכבוד לזכותו של אדם לאהוב את מי שיבחר, ומדגישה את תמיכת המותג בקהילה הגאה. מחיר: 59.90 שקלים.

מארז גאווה ומארז יורו, ספייסהאוס

מארז גאווה, ספייסהאוס. מיכאל טופיול,
מארז גאווה של ספייסהאוס/מיכאל טופיול

ספייסהאוס והמיקסולוג יותם שילה נערכו אף הם לאירועי הגאווה, עם מהדורת קוקטיילים מיוחדת.

המארז, בצבעי הקשת בענן כמובן, כולל "ג'ין רסברי מיול" (בומביי ספייר, פירות יער טריים, ליקר מנדרין ובירת ג'ינג'ר), מרגריטה אננס (טקילה רפוסאדו, אננס, סירופ אגבה ליים, ליקר טריפל סק), "WOODSTOCK DAISY" (טקילת אל חימדור, פסיפלורה, קמפרי ולמון גראס), "TEST TUBE BABY" מעושן על בסיס וודקה, "GIN LYCHEE & ROSES" (ג'ין בשילוב תמציות ליצ'י ו-ורדים, אולאו סאקרום ודש טוניק), וכן "WHISKEY & JAFFA ORANGES" (ויסקי ברבן אמריקאי, יין פורט, תפוזי יפו ובנדיקטין). מחיר: 199 שקלים.

מותג הקוקטיילים חוגג במקביל את היורו, עם מארז מרובע (ויסקי ותפוזי ג'אפה, ערק עדין עם תפוחי ג'ינג'ר וגם ג'ין ליצ'י ורדים ונגרוני). מחיר: 159-309 שקלים

לפרטים נוספים

עוגת גאווה, שיריז פטיסרי

עוגת גאווה, שיריז פטיסרי. שיריז,
עוגת גאווה של שיריז פטיסרי/שיריז

בית המתוקים מגבעתיים חוגג גאווה עם עוגה צבעונית, מרשימה וגבוהה במיוחד, עשויה שכבות טורט ספוגות בווניל ומלאה קרם חמאה וגבינת שמנת. מחיר: 38 שקלים לסלייס, 250 שקלים לעוגה שלמה.

לפרטים נוספים

מארז גאווה, מייזון קייזר

מארז גאווה, מייזון קייזר. אפיק גבאי,
מארז גאווה של מייזון קייזר/אפיק גבאי

חודש הגאווה הוביל את מייזון קייזר להשקת מארז אקלרים צבעוני, ששקל מכל מכירה שלו יועבר לארגון בית דרור, בית מחסה זמני לבני נוער מקהילת הלהט"ב.

המארז עצמו כולל שישה אקליירים - סגול-סיגליות, צהוב-וניל, ירוק-פיסטוק, כתום-מי זהר ופריחת הדרים, אדום-ורדים, כחול-קסיס. מחיר: 110 שקלים, או 21 לבודד.

לפרטים נוספים

יום הסושי הבינלאומי, ג'ירף

סושי, ג'ירף. יונתן בן חיים,
סושי בג'ירף/יונתן בן חיים

הרשת האסייתית הוותיקה מותחת את יום הסושי הבינלאומי לשבוע וחצי של קומבינציות מיוחדות, רולים חגיגיים, סלטי קיץ ואלכוהול כמובן.

התפריט המיוחד, שיוגש בין 16 ל-26 ביוני, יכלול, בין היתר, רול יוזו לאב (רול עטוף סלמון וטונה במילוי אבוקדו, מלפפון, עירית וצנון יפני כבוש, מיונז יוזו ופירורי טמפורה), סלט דג לבן בטמפורה (אטריות שעועית, נענע, כוסברה, בזיליקום תאילנדי וצ'ילי אדום ברוטב דאשי והדרים) ושלל קומבינציות משתלמות.

לפרטים נוספים

יום הסושי הבינלאומי, יאקימונו

יאקימונו. וולט,
יאקימונו/וולט

אותו יום סושי הוביל את יאקימונו להציע תפריט מיוחד שישקף "חוויה יפנית אמיתית ואותנטית".

התפריט, שיוגש בסניף שבשדרות רוטשילד בתל אביב, הוא למעשה ארוחה זוגית ובה כד סאקה, שני פתיחים, מתאבנים כמו גיוזה והורנסו מאקי מושי, מנת ביניים בדמות מאגורו פפר (פרוסות טונה צרובה ומפולפלת עם פרוסות לימון ברוטב סויה וג'ינג'ר), קונוס לבחירה, קימי טמפורה (חלמון ביצה טמפורה מעוטר בטאטקי יילוטייל יפני), 21 יחידות סושי וגם טפיוקה פירות לקינוח. מחיר: 489 שקלים.

לפרטים נוספים

יום הסושי הבינלאומי, ריבר

ריבר. דוד מויאל,
ריבר/דוד מויאל

הרשת האסייתית הוותיקה נערכת ליום הסושי הבינלאומי עם "קופסושי", ערכה ביתית להכנת סושי, ועם מנות ספיישל חדשות.

הערכה כוללת 1 ק"ג אורז נישיקי, תחמיץ אורז, שתי מחצלות מקצועיות מנוילנות, תבנית להכנת סושי, בקבוק סויה, שומשום לבן ושחור, חבילת אצות וחמש אצות צבעוניות. מחיר: 250 שקלים, או 50 שקלים יותר בהוספת אורז מוכן וירקות חתוכים. תוספת דגים מפולטים בערכה תעלה 12 שקלים ל-100 גרם.

לבד מהערכה, מציעה ריבר מנות סושי חדשות, ובהן רול הונג קונג (דף אורז, בצל ירוק, שומשום, סי בס טמפורה, איולי טוגרשי וסאקי יקיטורי) וניו סטייל סלמון (עם אבוקדו, מלפפון, נענע, כוסברה, עטוף בשבבי אורז וקוביית סלמון באיולי יוזו).

לפרטים נוספים

יום הסושי הבינלאומי, Uran's

סושי של מסעדת Uran’s, ירושלים. אסף קרלה,
סושי של מסעדת Uran’s/אסף קרלה

יום הסושי הבינלאומי נחגג גם במסעדת Uran's הירושלמית, עם תפריט מיוחד.

תוכלו למצוא כאן, לצד המנות הריגלות, רול "ירושלים של זהב" (סלמון נא, מלפפון ג'וליאן, קנפיו, ארטישוק ירושלמי בפחם, ויניגרט סויה וקרם ארטישוק ירושלמי), "טטאקותי רול" (טטאקי טונה וטטאקי סלמון, אבוקדו, בצל ירוק, קולרבי כבוש צ'יפס כרישה וטריאקי שומשום), "רול ירקוני" (סלמון נא, אבוקדו, אספרגוס, יפרח תורכי וסלק כבוש) וגם רול קריספי אננס (אננס בטמפורה, אבוקדו, בצל ירוק, בטטה בטריאקי וספייסי פנקו).

לפרטים נוספים

סוויטבוקס טבעוני, סוויטוויט

סוויטבוקס טבעוני, סוויטוויט. סוויטוויט,
סוויטבוקס טבעוני של סוויטוויט/סוויטוויט

סוויטוויט וקופסאות הממתקים העמוסות שלה משיקות גירסה טבעונית שמחה ובלתי מתפשרת.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, רבע לשבע אינסייד, חטיף שוקולד פנדה, מיני טורטית, שקית גומי טרולי חמוץ ומסוכר בצורת דינוזאורים, גומי סאוור פאצ' חמוץ שהופך למתוק, סוכריות פז, וגם שקית שערות סבתא בטעם ד"ר פפר. מחיר: 175 שקלים.

לפרטים נוספים

פרייה מורקמי

מהדורת פרייה האמן היפני מורקמי. פרייה,
מהדורת מורקמי של פרייה/פרייה

מותג המים המוגזים הצרפתי משתף פעולה עם האמן היפני טאקאשי מורקמי, לכדי מהדורה מוגבלת וצבעונית.

הבקבוקים הירוקים המוכרים של Perrier יעוטרו ביצירות "SuperFlat" מקוריות של האמן, לרבות הפרחים המזוהים עמו ודמויותיהן של קייקאיי וקיקי, ויכניסו מעט צבע וחיוך למדפים ולחיינו (וזאת, בגדול, תמיד מטרה ראויה).

לפרטים נוספים

פסטיבל Vinum TLV

פסטיבל Vinum TLV. Vinum TLV,
פסטיבל Vinum TLV/Vinum TLV

פסטיבל היין (וגם הפסטות והגבינות וכל מה שאיטלקי) התל-אביבי מבית אמריקן אקספרס חוזר בפעם הרביעית ויציע ברחבת רוטשילד יינות מגוונים, בר קוקטיילים, פסטות מפיאמונטה, גבינות של מחלבת גד והופעות חיות.

האירוע, שיתקיים ב-16 וב-17 ביוני, שואב השראה מפסטיבלים דומים בארץ המגף ומציע כניסה חופשית למבקרים ומסלולי כרטיסיות שישאירו אתכם בסוף מעט שמחים יותר - ועם כוס יין מתנה ביד. באשר לאוכל, תוכלו ליהנות מעמדות מכירה של ברילה, לרבות שף שיכין במקום מנות פסטה.

לפרטים נוספים

פסטיבל אוכל ויין, כפר הנוקדים

פסטיבל צוענים, כפר הנוקדים. כפר הנוקדים,
פסטיבל בכפר הנוקדים/כפר הנוקדים

כפר הנוקדים ו"הסועד הנודד" חוברים יחד לפסטיבל אוכל, יין ומוזיקה.

האירוע, שיתקיים ב-18 וב-19 ביוני בכפר הנוקדים, יציע שוק אוכל מול השקיעה, קולנוע תחת כיפת השמיים ולא מעט אלכוהול.

לפרטים נוספים

גלידה גולדה ליון

גלידה גולדה ליון. My Social,
גלידה גולדה ליון/My Social

רשת גולדה ומותג דגני הבוקר של אסם-נסטלה משתף פעולה ליצירת גלידת LION - בהשראת ובטעם המותג, ועם שוקולד וקרמל כמובן (זה מה שחשבנו עליה). קילו גלידה, עם שלוש תוספות ואריזת ליון קטנה יעלו לכם 110 שקלים.

לפרטים נוספים

קראנץ' קיץ, אלדו

גלידה אלדו. madge wattad,
גלידה אלדו/madge wattad

רשת הגלידריות האיטלקית נערכת אף היא לקיץ עם טעמי קראנץ' חדשים נוטפי רוטב.

מדובר בקראנץ' בלונדי (גלידה עם שוקולד לבן מקורמל וקראנץ' מלוח) ובשוקולד קרמל קריספי (גלידת שוקולד עם קרמל, רוטב שוקולד אגוזים ופצפוצי אורז.

לפרטים נוספים

ג'ין פורטופינו

ג'ין פורטופינו. פורטופינו,
ג'ין פורטופינו/פורטופינו

שוק הג'ין המתפקע (בקטע טוב) לא עוצר, ומקבל כעת כוכב איטלקי חדש בדמות פורטופינו.

מדובר בג'ין יבש, שעושה שימוש ב-21 חומרי גלם מאזור לגוריה שבאיטליה, ובהם רוזמרין, לבנדר ומרווה. בשולי העניין, אך חשוב לא פחות, נמצא הבקבוק המורבע, כחלחל ויפהפה, שעליו מטבעים נופי מפרץ פורטופינו. מחיר: 180 שקלים.

לפרטים נוספים

גלנפידיך 26 גרנד קורון מגיע לישראל

וויסקי גלנפידיך 26 גרנד קורון. גלנדפידיך,
גלנפידיך 26 גרנד קורון/גלנדפידיך

חברת "הכרם" מביאה ארצה את וויסקי גלנפידיך 26 גרנד קורון, חיבור סקוטי-צרפתי מהסדרה היוקרתית של המזקקה הוותיקה.

הסינגל מאלט, גולת הכותרת בסדרת הגרנד של המותג, התיישן בחביות מעץ אלון אמריקאי ואירופאי במשך 26 שנים, וקיבל פיניש של לפחות שנתיים בחביות מעץ אלון צרפתי שימשו קודם לכן ליישון קוניאק.

הקמפיין העולמי להשקת הבקבוק כולל שיתופי פעולה עם מעצבים מקומיים, ובארץ מדובר במעצבת התכשיטים מירית ויינשטוק, שיצירתה תימכר במכירה פומבית שהכנסותיה יתרמו לקרן אאוטסט, עמותה התומכת בהפקת פרויקטים מתחום האומנות העכשווית הישראלית.

בירה עץ הלקט, בירבזאר ולקט ישראל

בירה עץ הלקט. בירבזאר,
בירה עץ הלקט/בירבזאר

הבירבזאר ועמותת לקט ישראל משיקות בירת קראפט חדשה - "עץ הלקט".

מדובר בבירת קראפט ישראלית בסגנון AMBER ALE, בעלת 4.9% אלכוהול וטעמים פירותיים.

במסגרת שיתוף הפעולה, תעביר בירבזאר תרומה על כל בקבוק שיימכר ללקט ישראל, הארגון שעוסק בהצלת מזון והעברתו לנזקקים.

לפרטים נוספים

מארז קיץ, יקב רמת הגולן

מארז קיץ 2021, יקב רמת הגולן. טל סיוון ציפורין,
מארז קיץ של יקב רמת הגולן/טל סיוון ציפורין

יקב רמת הגולן משיק את "הארגז הכחול", מארז קיץ במהדורה מוגבלת.

הארגז, מסדרת המארזים הצבעוניים של סדרת יינות גמלא, כולל חבילת כפיסי עץ שיוצרו מחביות שבהן יושן היין, ושנועדו להוסיף ארומה לגריל הביתי. בנוסף, תמצאו בו מחצלת צבעונית, משחק קלפים, שוקולד, פותחן כחול, שתי כוסות ושני בקבוקי יין גמלא סובניון בלאן כמובן. מחיר 149 שקלים.

לפרטים נוספים

מסעדת קמאקורה, רמת גן

מסעדת קמאקורה, רמת גן. מיידן מור אלון,
מסעדת קמאקורה/מיידן מור אלון

מסעדת קמאקורה, על יפניותה ונגיעותיה האסייתיות, פותחת דלתות במלון אינדיגו שבמתחם הבורסה ברמת גן.

המסעדה, בהובלת קבוצת "סופרים" והמסעדנים אלון אהרונוביץ' וארז עצמון, מנסה להביא את היפניות המוצלחות של לונדון ארצה עם תפריט שעיקרו צלייה בג'וספר ולא מעט סאקה ליד.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, סינטה טטאקי, טרטר בקר על מח עצם, פילה בקר, בר ים שלם מטוגן וגם אופציה למסלול טעימות ובו 9 מנות ב-220 שקלים.

לפרטים נוספים

מסיבת השקה, lager & ale

רשת lager & ale, תל אביב. עידן סבח,
רשת lager & ale/עידן סבח

רשת lager & ale משיקה סניף רביעי בנמל תל אביב במסיבת צהריים עם בירה חינם.

האירוע, שיתקיים ביום שישי (18.06) בספוט הוסטל TLV, יובל על ידי DJ חן דקל ויציע בירות ללא עלות ואוכל רחוב.

לפרטים נוספים

פופ-אפ מיצים וקוקטיילים, תל אביב

מיצי מיאו, תל אביב. מירב קומש,
מיצי מיאו בתל אביב/מירב קומש

קפה שפירא, פוקי בודהה בול וחומוס אבו-דאבי משתפים פעולה לכדי "מיצי מיאו", פופ-אפ קיצי מרענן.

מדובר בבר טבעי ושמח של מיצים וקוקטיילים, שייפתח היום בחצר המשופצת של ה"פוקי בודהה בול" שברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב. התפריט יכלול ארבעה מיצים סחוטים טריים שיוגשו לאורך כל שעות הפתיחה - גינה (סלק, סלרי, פטרוזיליה, תפוח ירוק, גזר), כתום (גזר, תפוח ירוק, תפוח אדום), פרדס (תפוז, אשכולית אדומה, רימון) ורימונדה של לימון ורימון - ב-16-22 שקלים.

מ-17:00 ועד הסגירה, אפשר יהיה ליהנות גם מקוקטיילים על בסיס פרי טרי סחוט - ג'ין על תפוח ירוק, קמפרי על תפוז וסודה, עראק על רימון ולימון, ו-וודקה על תפוזים סחוטים - ב-38 שקלים.

ICE & BOX, ירושלים

ICE & BOX, בית קפה בקניון מלחה, ירושלים. ספיר קאהן,
ICE & BOX/ספיר קאהן

ICE & BOX, בית קפה צבעוני ומושקע, נפתח בקניון עזריאלי במלחה שבבירה.

יהיהו כאן, בין היתר, מאפים טריים, דונאטס, סלטים, פיצות בתנור אבן, וגם גלידות, יוגורט, כנאפה, וקרפים.

פיתה בבכורה עולמית, גלידה משפחתית וארוחות לרכב, מקדונלדס

גלידה מקדונלדס באריזה משפחתית. נמרוד גנישר,
גלידה באריזה משפחתית של מקדונלדס/נמרוד גנישר

רשת המזון המהיר חונכת בישראל שלוש מנות פיתה - פלאפל, קבב וקריספי צ'יקן.

שתי הראשונות הן כוכבות שנוסו בעבר בארץ, אם כי בתוך טורטיה, ומצטרפות כעת באופן קבוע לתפריט, לצד העוף הפריך. שלושתן, לרבות מתכון פלאפל משופר כהגדרת מקדונלדס, יוגשו בבכורה עולמית, עם טחינה, חסה, עגבניה, בצל וחמוצים, כראוי.

במהלך השבוע תחל מקדונלדס גם בפיילוט מכירת אריזה משפחתית של הגלידה הפופולרית שלה. האריזה תכיל כ-500-600 גרם של גלידה פיצוץ בטעם וניל ("פארטי פיצוץ", כהגדרת הרשת), עם תוספות מוכרות דוגמת אוראו, שוקולד איטלקי ואגוזי לוז, סירופ קרמל וסירופ תות. מחיר: 45 שקלים, כולל ארבעה ופלים.

במקביל, מציעה מקדונלדס שירות במסגרתו יוגשו ארוחות שהוזמנו דרך האפליקציה או האתר ישירות לרכב. מדובר בפיילוט שנוסה בהצלחה במהלך הקורונה, ויופעל כעת בכ-50 סניפים ברחבי הארץ, לרבות מתחם הבורסה ברמת גן ומדרחוב בן יהודה בירושלים.

פופ-אפ, ויויאן ואסף דיי

שיתוף פעולה בין בר הקוקטיילים ויויאן בשוק הכרמל ובין אסף דיי מתכנס לכדי פופ-אפ מיוחד.

האירוע, שיתקיים בתצורת שלושה סבבים ביום שלישי, יציע תפריט מיוחד ובו ספינג' ממולא בעוף מפורק בקארי ירוק, במיה תאילנדית ממולאת בדג על סלט ירוק, סירות חסה ממולאות פומלה, בצל סגול, כוסברה, נענע, בזיליקום ודג וגם מאפה ממולא בירוקים עם אריסה ולימון כבוש.

יריד קיץ, יקב בנימינה

יקב בנימינה. יקב בנימינה,
יקב בנימינה/יקב בנימינה

יקב בנימינה עורך יריד פתיחת הקיץ ובו מוסיקה חיה, דוכני יין ותוצרת מקומית.

האירוע, שיתקיים ביום שישי (18.06) במדשאה הרחבה של היקב, יכלול דוכני יין כמובן, אך גם DJ ויריד של תוצרת מקומית.

לפרטים נוספים

ראובן מייסלוס ב-Pow Wow

ראובן מייסלוס. נטע מייסלוס,
ראובן מייסלוס/נטע מייסלוס

בלוגר האוכל הפופולרי, המתמחה בצלייה ובעישון בשר, משתף פעולה עם מסעדת POW WOW בראשון לציון, ומציע את מנת הדגל שלו - כנפיים - בשתי וריאציות.

האירוע יתרחש ביום שלישי, 15.06, ובמסגרתו תוכלו לטעום כנפיים ברוטב בופאלו פיקנטי עם שומשום, וכנפיים ברוטב בוטנים מתקתק עם שברי בוטנים.

לפרטים נוספים

ערב עם יוסי שטרית, פאפי

יוסי שטרית. ניר פקין
יוסי שטרית/ניר פקין

מסעדת פאפי באילת מארחת את יוסי שטרית למסיבת ערב מיוחדת, עם די ג'יי אדמסקי.

האירוע יתרחש ביום רביעי, 23.06, ויתבסס על תפריט קבוע, במחיר 320 שקלים לאדם. תוכלו למצוא שם, בין היתר, ראשונות דוגמת דלעת צלויה בסויה ופפריקה מעושנת ופלפל שושקה ממולא עדשים ואנשובי, עיקריות כמו דג שלם אפוי עם גלייז של נוזל דלעת ומיסו מצופה עירית ואצות וואקמה או צוואר טלה במעשנה וקינוחים בדמות צ'ורוס עם מתבל קרמל פופקורן וקולי משמשים ולואיזה.

לפרטים נוספים

חודש המסעדות והטעמים, סינמה סיטי באר שבע

אורן אסידו, סינמה סיטי באר שבע. בן גבאי,
אורן אסידו/בן גבאי

חודש המסעדות והטעמים בסינמה סיטי בבאר שבע נפתח ויציע (עד 10 ביולי) מנות ספיישל במסעדות הקניון.

באירוע, שאותו מוביל אורן אסידו, תוכלו למצוא קלמארי סיציליאני עם איולי רמולד, טרטר בקר קלאסי עם ציר בקר וביצה רכה בבר האירי פטריקס, חצ'אפרוי מרוקאי בללוש בראסרי וגם פפרדלה טרשי בקפה נימרוד.

יום הפיקניק, סי קפה

סל פיקניק, סי קפה. חנן דיאמנט,
סל פיקניק של סי קפה/חנן דיאמנט

רשת סי קפה חוגגת את יום הפיקניק הבינלאומי (18 ביוני) עם סלים מפנקים בשיתוף משק צוריאל, ובהם מטבלים, פירות וירקות וגבינות כמובן.

סל פיקניק זוגי, למשל, כולל טחינה, סלט אבוקדו, סלט סלק ואגוזים, גבינת שמנת, זיתי קלמטה, פלטת ירקות, שתי פוקצ'ות, פעמיים שתייה קרה ומארז עוגיות (149 שקלים), ואילו סל פיקניק פרימיום יציע בנוסף מיני פלטת גבינות, אנטיפסטי, גריסיני איטלקי ועוגת פרסבורגר (279 שקלים).

לפרטים נוספים

מארז פיקניק, נטורזה

מארז פיקניק, נטורזה. נטורזה,
מארז פיקניק של נטורזה/נטורזה

יום הפיקניק הוליד גם מארז מושקע מבית נטורזה, ובו אבטיח, מלון, ענבים, עגבניות שרי, לקט קסם השדרה ומיקס צבעי הטבע, גבינות מנצ'גו וגאודה בקר וכן יין רוזה פול מאס. מחיר: 249 שקלים.

לפרטים נוספים

סדנת פיקניק, רון יוחננוב

רון יוחננוב. נמרוד סונדרס,
רון יוחננוב/נמרוד סונדרס

אותו יום פיקניק בינלאומי הוליך את רון יוחננוב לקניון שער הצפון, ובו יעביר סדנה מיוחדת שצפויה לשדרג כל ארוחת טבע.

האירוע, שיתקיים ב-18 ביוני, ילמד את משתתפיו להכין פולנטה אישית בכוסות וגם מילפיי שאפשר לשנע בחלקים ולהרכיב במקום, ויסתיים בפיקניק-טעימות.

לפרטים נוספים

פופ-אפ סטארבקס, חצי חינם

פופ-אפ סטארבקס, חצי חינם. חצי חינם,
פופ-אפ סטארבקס בחצי חינם/חצי חינם

מותג הקפה האמריקני מקים פופ-אפ חינמי בסניפי חצי חינם בחולון, ראשון לציון והוד השרון.

הרעיון הוא לאפשר ללקוחות לצאת להפסקת קפה במהלך סיבוב הקניות, וליהנות מהקפסולות של המותג, ללא עלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully