וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל "היהלומים" של שירה איסקוב: מפגש פסגה מרגש ומתוק במיוחד

עודכן לאחרונה: 6.7.2021 / 9:10

עשרות נשים מתאגדות בסוף השבוע הקרוב לאירוע שכולו פצצות ויראליות ופיתויים

בווידאו: שירה איסקוב ועדי גוזי-השיאו משואה בטקס יום העצמאות/צילום: אולפני הרצליה

עולם האוכל לא מתנגש יותר מדי בשגרה עם כותרות החדשות הדרמטיות באמת. הוא בועתי לכאורה, מנותק מאוד לכאורה ומפונק כמעט לחלוטין. גם כן לכאורה.

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

האמת, עם זאת, רחוקה מאוד מהלכאורות האלה. אנשי האוכל - בישראל ובעולם - מחוברים למתרחש כאן באופן טבעי, מעורבים עד צוואר באירועים ובהתפתחויות, נושמים ישראליות ומנסים (בסדר, רובם) לשפר את החיים הקוקלטיביים.

זה קורה בנקיטת עמדה, בהובלת דעה ובסימון קווים, מטרות וערכים ראויים. זה קורה גם עם אוכל, כמובן. ואם אפשר שהאוכל הזה יהיה מתוק, ועבור מטרה ראויה מאין כמוה, אז בכלל הרווחנו.

וזה בדיוק מה שהולך לקרות ביום שישי הקרוב.

מפגש פסגה. חלק מהקינוחים באירוע:

עוגת שמרים שוקולד של עדי קלינגהופר/, עדי קלינגהופר

"שוקולד נשים אהבה", אירוע המכירה הגדול של מיזם אחת אחת, יאגד את הנשים הטובות ביותר של עולם האוכל המקומי לכדי מכירה מיוחדת ומתוקה שהכנסותיה ייתרמו כולן למען נשים בסיכון.

מדובר בעשרות נשים מופלאות ועוד יותר מזה קינוחים מופלאים, לרבות להיטים ויראליים, עוגות שלא מפסיקות לשבור את הרשת וגם היילייט בדמות עוגיות שוקולד לבן, פטל ופיסטוק, פרי שיתוף פעולה מסקרן בין קונדיטוריית ביסקוטי המצוינת ובין שירה איסקוב, שמלווה השנה את הפרויקט.

אישה אחת שכולה השראה

זה היה הרגע הכי מביך בתולדות טקס המשואות, אבל שירה איסקוב ניצחה גם אותו

לכתבה המלאה
שירה איסקוב עם עוגיות שוקולד לבן, פטל ופיסטוק, מיזם אחת אחת. טל סיון ציפורין,
תרומה למען נשים מוכות. איסקוב והעוגיות/טל סיון ציפורין

האירוע, בתמיכת עלית, יציע גם פרלינים של מיטב השוקוליטייריות, פצצות שוקולדיות ממכרות אחרות, עוגה מהממת של רחלי קרוט, בראוניז של נטלי לוין, את "הכלה מאיסטנבול" של קרן קדוש, מרציפן של שי לי ליפא, סוכריות תרנגול נוסטלגיות של רונית צין קרסנטי וגם חלות חגיגיות לשבת, כי בשלב מסוים תצטרכו להכניס לפה גם משהו עם רמות סוכר אחרות.

עוד באירוע: תמרה אהרוני ורות אוליבר, עדי קלינגהופר ומאיה דרין, ליאור משיח וחן שוקרון, בת חן דיאמנט ואפרת ליכטנשטט, אורלי פלאי ברונשטיין ואולגה טוכשר. וזה לא הכול, אבל בטח הבנתם כבר את הרעיון, ונעצתם ביומן.

המכירה של #אחתאחת, מתחם האירועים לוקא, משמר השרון, יום שישי, 9 ביולי, 10:00-13:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully