וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו, זה עובד: גלידה ביתית בכוס ב-5 דקות עבודה

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 18:21

הלהיט הוויראלי של סגרי 2020 קיבל כעת חיזוק נחוץ מאוד, והפך לקינוח-כוס שדורש קצת שרירי ידיים וקצת מקפיא. כך זה עובד

חמש עובדות על גלידה/מערכת "אסור לפספס"

הייתה איזו תקופה כזאת, אתם בוודאי זוכרים (או מדחיקים), שבה כל מה שעניין אותנו בחיים היה לעשות גלידה בבית. נכון, מסביב התרחשה מגיפה גלובלית, וממילא כל מה שעשינו באותם חודשים היה לאכול, אבל משהו בפיצוח הסוד הקר והמתוק גרם לנו להאמין באמת שאנחנו לא צריכים יותר את הוויטרינות של גולדה.

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

התקופה ההיא חלפה (לכאורה, אנחנו לא מדחיקים עד כדי כך), אבל הקרייב עדיין נשאר, ואיתו גם השאיפה התמידית לעשות בבית משהו קל, זריז, ומתוק כמובן. אה, ואם אפשר, אז שיגיע בלי כל כך הרבה חלב מרוכז, ובכלל בלי השלכות פוליטיות ואזכורים לבן אנד ג'ריס, טוב?

וכמה טוב שיש לנו בחיים את מדור הבישול המצטיין של הניו יורק טיימס.

פיצוח קר ומתוק. גלידה בכוס של הניו יורק טיימס

המתכון - אם אפשר לקרוא לדבר הזה "מתכון" בכלל - המאוד ויראלי שעלה לפני ימים ספורים למדור הניו יורקי לא הציג תמונות נמסות ומגרות, ולא ירד לפורנו-גלידה כמעט מתבקש. במקום זה, הוא בחר לאייר את עצמו ללבנו. כן, איור.

ואיזה איור. Mason Jar אחת, ארבע שכבות של מרכיבים ושני שלבי הכנה. בעצם, זה לא איור, זה יותר ציור כזה של ילדים שמבקש ממך לחבר נקודות.

ובכל זאת, איך זה עובד? מכניסים לתוך הצנצנת הטרנדית (אולי קצת יותר מדי טרנדית כבר, לא? אתם יכולים למרוד ולהשתמש בכל צנצנת אחרת, פוטוגנית או לא) כוס אחת של שמנת מתוקה, כף וחצי סוכר, כפית וחצי תמצית וניל, ומעט מלח.

סוגרים היטב את המכסה ואז משקשקים במרץ פראי 5 דקות, עד שהשמנת מסמיכה לכדי משהו שמזכיר בלילת בראוניז למשל, וכמעט מכפילה את נפחה. מקפיאים לשלוש שעות. זהו. לא, ברצינות. זהו.

שוברות צום, שוברות דיאטה

חיתוכיות מתוקות של בית

לכתבה המלאה
אוטו גלידה. Giphy
תגידו שלום לאוטו גלידה. כלומר, ביי/Giphy
רוצים מרקמים? אגוזים יעבדו נפלא, וגם צ'אנקים של שוקולד, שברי חטיפים כמובן, או כל דבר קראנצ'י אחר שיפיג את השיעמום המונוטני

מתכון הבסיס הזה ינפק לכם גלידת בסיס מן הסתם, שמנתית וטובת-מרקם, עם ארומה ונילית מודגשת ובלי יותר מדי מתיקות. זה מעולה לכשעצמו, ומפה אתם יכולים כמובן להשתולל לאיזה כיוון שבא לכם.

הניו יורק טיימס הציע, למשל, להוסיף פירות יער (או אפילו ריבה, למה לא לקצר עוד קצת את הדרך) פנימה לפני ההקפאה, או כפית של חמאת בוטנים ומעט סירופ שוקולד, אם אתם בעניין של השילוב המתוק-מלוח הנפלא הזה.

מה עוד? כפית מיץ לימון ומעט דבש, יחד עם חצי מכמות השמנת המתוקה שחוממה עם שני תיונים, תעניק לכם גלידת-תה נפלאה ומעט מתוחכמת יותר. רוצים מרקמים? אגוזים יעבדו נפלא, וגם צ'אנקים של שוקולד, שברי חטיפים כמובן, או כל דבר קראנצ'י אחר שיפיג את השיעמום המונוטני.

מתנשאים שכמוכם? כף אחת של שמן זית שתוכנס פנימה גם תמקסם את הקרמיות של השמנת וגם תזניק את קשת הטעמים כל כך הרבה יותר גבוה, עד שיצטרכו לשלוח אליכם הביתה מדליות מטוקיו.

מתוך סיינפלד. Giphy
הכול הולך, ואנחנו לא שופטים. איליין וג'רי עושים גלידה/Giphy

המתכון המדהים הזה גרר, כצפוי כמובן, יותר מ-65 אלף לייקים ולמעלה מאלף תגובות, רובן עוסקות מן הסתם בדבר אחד בלבד.

"לשקשק 5 דקות? איך לעזאזאל אני אמור לעשות את זה? התקבלתי לאולימפיאדה?", תהה אחד המגיבים לקול תשואתם האינטרנטית של חבריו. "כשאתם מציגים את זה ככה, אני מבין למה השמנתי לאחרונה. אני צורך למעשה כוס של שמנת מתוקה כל יום", התלונן גולש אחר, ואילו עוכרת שמחות נוספת בחרה להסתכל על הפן המעשי של העניין, ולהזהיר כי "כל כך הרבה אנשים הולכים לשבור עכשיו את הצנצנות שלהם במקפיא".

אנחנו רשמנו הכול, את ההערות וההתראות והטיפים, אבל בעיקר את המתכון. ניפגש עוד 3:05 שעות עם צנצנות ביד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully