וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופ אפ הקונדיטוריה של אביאלה: טרפת המאפים המדופדפים מגיעה גם לדרום

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 12:38

תכניות למחר? כנסו לרכב וסעו עד אשדוד בעקבות ריח הקרואסונים המדופדפים והבריושים הכרוכים, רק אל תתמהמהו יותר מידי, כי יש לכם שעתיים בדיוק ולא בטוח שיישאר לכם משהו

קרואסון אלופים - אביה אדר. שירן כהן שי,
נוצר בעקבות בקשת העוקבים. קרואסון אלופים עם קרם קורנפלקס/שירן כהן שי

שיגעון פתיחת המאפיות והקונדיטוריות שממלא את תל אביב והמרכז בתקופה האחרונה מתפשט כמו ריחות המאפים החמים ומגיע גם לדרום. בקצה הכי דרומי של אשדוד, בקומה ה-11 של בניין מגורים עם נוף נושק לים ולדיונות החול הבתוליות שהעיר עדיין לא כיסתה בבניינים, פתחה אביה אדר המוכרת יותר מחשבון האינסטגרם שלה כ-@aviaelle, פופ אפ מאפים וקינוחים ביתי.

בכל יום שישי למשך שעתיים בלבד, משתרך בכניסה לדירתה תור ארוך של אנשים מכל רחבי הארץ. את הכתובת הם מקבלים מאדר דרך הודעות בחשבון האינסטגרם ואת הדלת הם מוצאים בעקבות ריחות האפייה שממלאים את חדר המדרגות.

קרואסון איספהאן - אביה אדר. שירן כהן שי,
קרואסון איספהאן בהשראת פיייר הרמה עם מילוי קרם שקדים, פטל, ליצ'י ומי ורדים/שירן כהן שי

אבל שהטייטל "פופ אפ ביתי" לא יבלבל אתכם, מדובר בדירה עם מטבח פתוח ורחב, מאובזר בציוד אפייה שלא היה מבייש אף קונדיטוריה מקצועית.

מאחורי הבר הארוך המשמש כמשטח העבודה שלה במהלך השבוע, פורסת אדר בכל יום שישי את מיטב המאפים והתופינים שאתם יכולים להעלות על דעתכם, עשויים ביד של קונדיטורית מיומנת: קרואסונים מדופדפים במילויים משוגעים, קראפין, קווין אמאן, בריושים כרוכים ממולאים, עוגות קראנץ שמרים, עוגיות שוקולד צ'יפס ענקיות עם קרמל ופרלינה ועוד שלל קינוחים קרים שאדר שומרת במקרר הענק שמאחורי הבר.

עוד בוואלה!

6 מאפיות ששוות ביקור בת"א

לכתבה המלאה
פופ אפ קינוחים אביה אדר. שירן כהן שי,
פחות משעתיים עד שהכל מתחסל. עומדים בתור למאפים של אביה אדר/שירן כהן שי

אנחנו טעמנו קרואסון סניקרס משוגע עם קרם שקדים, קרמל שוקולד ובוטנים מלוחים, קרואסון אלופים עם קרם קורנפלקס מפתיע וקרואסון איספהאן בהשראת פיייר הרמה עם מילוי קרם שקדים, פטל, ליצ'י ומי ורדים. חוץ מזה גם זכינו לביס אלוהי מפארי ברסט, עם קרם מוסלין לוז ופרלינה לוז.

אביה אדר. שירן כהן שי,
אביה אדר מעבירה סדנה במטבח הקונדיטוריה הביתי/שירן כהן שי

אדר, בת 32, מורה לשעבר, רכשה את את ההכשרה המקצועית שלה בלימודי קונדיטוריה בבית הספר דנון, כשאת ההכשרה המעשית ספגה בעבודתה בפופ אפ המבוקש של בית הספר בנמל תל אביב.

בדנון גם הכירה את הקונדיטור אלכסנדר ברמן, אלוף ישראל באפייה, שהפך לקולגה וחבר וביחד תכננו לפתוח מקום בתל אביב. ברמן אמנם פתח לבסוף את אלכסנדר ברחוב לילנבלום והפך לסנסנציה תוך זמן קצר, אבל אדר שהבינה את הקושי בנסיעות יומיומיות לתל אביב והשעות האין-סופיות מחוץ לבית כאמא לשני ילדים, החליטה על שינוי כיוון.

במקום להילחם בבירוקרטיה הבלתי נגמרת של פתיחת בית עסק ובפקקים האינסופיים בכל יום מאשדוד לתל אביב ובחזרה, היא פתחה את הפופ אפ שלה בעיר מגוריה ודווקא מהבית.

קראפין אקזוטי- אביה אדר. שירן כהן שי,
קראפין אקזוטי. בצק של קרואסון במבנה של מאפינס, במילוי קרם מנגו/שירן כהן שי

כמו בשלנים וקונדיטורים חובבים ומקצועיים רבים אחרים, שעשו זאת לפניה בתקופת הקורונה, אדר הבינה את היתרונות של פתיחת עסק מהבית ושכרה לשם כך דירה למשפחתה, כזו שתוכל להכיל את חלומה ולעמוד בסטנדרטים הנדרשים.

זה לא אומר שאין גם חסרונות, היא מציינת - הכנת המאפים והמתוקים עבור אותן שעתיים בכל שבוע נפרסת על פני שבוע שלם של עבודה מהבוקר ועד הערב במטבח הביתי במהלכו היא גם מעבירה אחת לשבוע סדנת אפייה. גם היא מהבית כמובן. אם תשאלו את בנה הקטן, הוא פחות אוהב את העסק החדש של אמו שגוזל ממנו את תשומת הלב כמעט בכל רגע נתון.

עוגיות אביה אדר. שירן כהן שי,
עוגיות שוקולד צ'יפס ענקיות עם קרמל ופרלינה/שירן כהן שי

ובכל זאת העבודה הקשה משתלמת, כי הלקוחות של אדר חוזרים שוב ושוב ומצטרפים כל הזמן חדשים. הקשר שלה אליהם הוא דרך האינסטגרם, שם היא מפרסמת בכל שבוע ביום רביעי את התפריט העדכני בסטורי וגם מקבלת רעיונות מעוקבים לשילובים ומילויים חדשים עבור המאפים - כמו לקרואסון במילוי קרם קורנפלקס ולקרואסון טירמיסו במילוי קרם קפה שהגיעו בעקבות בקשות של העוקבים.

הקשר הבלתי אמצעי של אדר עם הלקוחות הוא גם חלק מהקסם של המקום וכשילדה, שעומדת בתור עם אביה שואלת אותה למה כבר אין קרואסון פיצה, אדר עונה לה שלצערה היה לו פחות ביקוש, אבל אם הם יכתבו לה, היא מבטיחה לנסות להחזיר אותו בפעם הבאה.

אז אם גם לכם מתחשק שאביה אדר תגשים את חלומותיכם המתוקים בדמות מאפים מדופדפים ובצקים כרוכים, כנסו לרכב ואל תתמהמהו יותר מידי כי יכול להיות שכבר לא יישאר.

פופ אפ הקונדיטוריה של אביה אדר. רחוב ספיר 21, קומה 11 אשדוד. ימי שישי שעות 12:30-14:30 ובכל מקרה, הכי טוב להתעדכן בעמוד האינסטגרם שלה גם בנוגע לסדנאות האפייה שהיא מעבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully