וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוחת הבוקר של אברטו - להרגיש בחופשה בלי לשלם על בית מלון

ארוחת הבוקר של מסעדת אברטו בגדרה מספקת בריחה מושלמת של כמה שעות מהמציאות היומיומית בזכות גינה פסטורלית ובופה עשיר שישרו עליכם אווירה של חופש, ואם אתם כבר מגיעים לאיזור, יש לנו עוד המלצה אחת מתוקה

ארוחת בוקר במסעדת אברטו במלון ליר סנס בגדרה. אנטולי מיכאלו,
כבר מרגישים בחופש. ארוחת בוקר באברטו על רקע הגינה של מלון ליר סנס/אנטולי מיכאלו

ארוחות הבוקר האהובות, שכמעט נכחדו בתקופת ההישרדות שכפתה הקורונה על עולם המסעדנות, חוזרות לחיינו בסערה, וכמה שחיכינו להם.

הפעם יצאנו בבוקר שמשי ונעים מחוץ לגבולות המרכז מעט דרומה (חצי שעה גג מתל אביב), אל מסעדת אברטו במלון הבוטיק ליר סנס שבגדרה.

מלון הבוטיק והספא ליר סנס, שנפתח לפני כשנתיים, הוא המלון הראשון שנפתח בגדרה, אבל עוד לפני שנפתח באופן רשמי לקבלת אורחים, פעלה בו כבר מסעדת אברטו. מיומה הראשון ועד לפני פרוץ מגפת הקורונה, השף אסף שטרן, שרק לאחרונה החליף את השף אביב משה במסעדת מסה, היה אמון על המטבח. היום המסעדה אינה מוגדרת כמסעדת שף, אבל היא פתוחה לארוחות צהריים וערב וממש בימים האחרונים חזרה כמצופה להגיש ארוחות בוקר.

בופה בארוחת הבוקר במסעדת אברטו במלון ליר סנס בגדרה. סימפלקס 360,
לצאת לחופשה לכמה שעות מהחיים. ארוחת בוקר באברטו/סימפלקס 360

היופי והקסם בארוחות בוקר של בתי מלון הוא שגם אם אינכם מתארחים ולנים באחד החדרים, תחושת החופשה מלווה אתכם לאורך כל הארוחה. את פנינו קיבלה הגינה הפסטורלית והיפיפייה של המלון. צמח מטפס בירוק עז שקנוקנותיו מסוככות על שולחנות וכיסאות שנעים להירגע בהם לשעה קלה, כורסאות קלועות קש תחת שמשיות לבנות ומיטת רביצה, עושים חשק לעצור הכל וליהנות מהשקט המהפנט והאווירה הרגועה שהגינה הזו משרה באחת על כל מי שנכנס בשעריה.

ואם עד עכשיו תחושת החופש שבאוויר לא נחה עליכם, אז היא תגיע עם הבופה. כי זו לא חופשה אמיתית בלי שולחן עשיר במיני ירקות, גבינות ודגים כבושים שאפשר למלא בהם את הצלחת שוב ושוב עד שכבר אי אפשר יותר.

עוד בוואלה!

הבראנץ' של דלידה - סיבוב טעימות בשוק לוינסקי בלי לקום מהכסא

לכתבה המלאה
בופה בארוחת הבוקר במסעדת אברטו במלון ליר סנס בגדרה. סימפלקס 360,
מגוון וטרי. בופה ארוחת הבוקר/סימפלקס 360

הבופה של מסעדת אברטו אינו ענק וטוב שכך. בין חמישה לשישה סוגי סלטים שונים הונחו עליו, כולם טריים מאוד ועושים חשק לחזור ולקחת מהם לפחות עוד פעם. כמתבקש גם צלחת גבינות גדולה ומגוונת ממוקמת לידן, סלמון כבוש, מגש אנטיפסטי עשיר, מאפה מלוח עם תרד וגבינות, ממרחים שונים, מאפי שמרים במילוי גבינה ושוקלד, עמדת מוזלי ומיץ גזר ותפוזים, שניתן למלא בהם את הכוסות כאוות נפשנו.

ברגע שמתיישבים בשולחן ניתן להזמין מהמלצרים שתייה חמה ועל השולחן מונחת אחר כבוד סלסלת לחמים הכוללת בריושים, לחמי מחמצת ולחמניות קטנות.

מהתפריט ניתן לבחור אחת מבין שש מנות: קרוק מאדם עשוי לחם קסטן עם דוקסל פטריות גבינות ורוטב הולנדייז; קרואסון סביח במילוי ביצה קשה ,טחינה ופרוסות חצילים ותפוחי אדמה; שקשוקה פיקנטית; ביצה לבחירתכם האישית עם תוספות; פרנץ טוסט מבריוש המוגש עם מייפל וקרם פרש ןיש גם אופציה לחביתה טבעונית עם תוספות עשויה קמח עדשים כתומות.

עלות הארוחה 120 שקלים ללסועד בימים ראשון עד שישי משעה 8:00 עד השעה 10:30 ואם אתם מחפשים בריחה קלה מהטירוף היומיומי או בא לכם לקחת בוקר של חופש גם בלי להזמין חדר במלון בוטיק יוקרתי, ארוחת הבוקר באברטו תספק לכם גם רגעי אסקפיזם נעימים.


אבל יש לנו עוד הפתעה נעימה וטעימה בהמשך.

שבלולי כוסמין במילוי שוקולד בפינת הבילויים

אם בא לכם להמשיך את הכיף עוד קצת ואולי גם להצטייד בלחמי מחמצת מופלאים ומאפים, כמה צעדים מבית המלון לכיוון רחוב הבילויים, שוכנת מאפייה מקסימה בשם פינת הבילויים.

לפני כחודש החליפה המאפייה המקומית בעלים ומי שנכנס לתפקיד האופה הוא הקונדיטור יואב בלייכמן עליו סיפרנו לכם לפני שנתיים, כשהיה אמון על המאפים והכריכים המצויינים של הבייקרי במסעדת לוצ'נה בצומת אמונים.

ידי הזהב של בלייכמן מספקות מגוון לחמי מחמצת ברמה גבוהה כמו לחם כפרי עם גרעינים, לחם כוסמין עם או בלי חמוציות, סקדינבי דחוס יותר, צרפתי קליל יותר ועוד. כמו כן בלייכמן מכין במקום גם מגוון עוגיות, עוגות, קרואסונים ולכבוד חג חנוכה גם סופגניות רכות וענניות, אפויות מקמח כוסמין במילוי קרמל, שוקולד או ריבה. מומלץ להצטייד בכמה לחמים ומאפים כדי להמשיך את הכיף עוד קצת ואפשר גם לשבת במקום על כוס קפה עם אחד המאפים או הכריכים שמכינים במקום מלחמי המחמצת.

מסעדת Aberto ביסטרו במלון ליר סנס. שכביץ 5, גדרה. טל': 08-668-0066.

פינת הבילויים, שכביץ 1 גדרה. 08-660-8377.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully