וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשוט גאוני: כך תכינו ביצה עלומה מושלמת בכמה שניות

24.12.2021 / 0:09

בא לכם ביצה לארוחת הבוקר? שלושה שפים חשפו מתכון נהדר שישדרג לכם את הארוחה בכמה שניות. רק תדאגו שתהיה לכם מצקת

הביצה בשקית תהפוך לביצה עלומה - זה באמת טריק שעובד?/אולפן וואלה NEWS

איך אתם אוהבים את הביצה שלכם? מקושקשת, חביתה, עין או שבא לכם להתפנק עם ביצה עלומה לארוחת הבוקר? הבעיה היא שאפילו עבור הטבחים הביתיים הטובים ביותר, הכנת ביצה עלומה עלולה לגרום לבעיות כיוון שהיא נחשבת לקשה להכנה. אבל הגיע הזמן לזרוק את החומץ, לשכוח מלחכות לבועות במים ואל תחשבו אפילו על שימוש בתבנית אותה יש לקנות במיוחד.

למרבה המזל, שלושה שפים חובבים שמנהלים חשבון טיקטוק פעיל חשפו טריק נהדר להכנה קלילה של ביצה עלומה טעימה, ממש כמו במסעדה או בבתי מלון מפוארים.

במקום להשתמש בכלים יקרים, כל מה שאתם צריכים בשביל ההכנה זה מצקת, סיר או מחבת עמוקה עם מים רותחים וביצה. אז מה עושים? ראשית, תשברו את הביצה בשלמותה ישירות לתוך המצקת, ואז תמקמו אותה על המים הרותחים בזהירות רבה, תוך שאתם מקפידים שלא ייכנסו מים אל תוך המצקת. תחזיקו כמה שניות את המצקת מעל המים וחכו עד שהחלבון יתקשה - וזה הזמן להרים את המצקת כי הביצה מוכנה.

ככה הם עושים את זה

@caughtsnackin This poached egg hack will change your brunch game! ??‍♂️? #breakfast #food #kitchenhacks ♬ Lazy Sunday - Official Sound Studio

כדי להפוך את ארוחת הבוקר למושלמת, השפים ממליצים לשים ממרח גוואקאמולי על חתיכה של לחם מחמצת, למקם עליו את הביצה ולפזר קצת מלח ופלפל. הטריק שלהם להכנת הביצה, אותו כינו "כזה שמשנה את חוקי הבראנץ'" צבר כ-3.5 מיליון צפיות ואלפי תגובות חיובית מהעוקבים בטיקטוק כשאחד מהם כתב: "איך לא ידעתי על הטריק הזה? זה טריק מושלם להכנת ביצה עלומה".

אלא שלא כולם היו שותפים להתלהבות והיו כאלה שטענו שטכנית בכלל לא מדובר בביצה עלומה אלא במשהו שנקרא "Coddled egg" (ביצים רכות שמבושלות בעדינות ממש מתחת לטמפרטורת הרתיחה ברמקין או מיכל קטן אחר, כשהן מונחות באמבט מים או בבן מארי - טכניקה בה משרים כלי בתוך אמבט מים רותחים), מכיוון שהביצה שהם הכינו היא למעשה מאודה ולא מבושלת בתוך המים כמו ביצה עלומה אמיתית. אנחנו לא מתלוננים כיוון שלביצה מהסוג הזה, שאמורה להיות מבושלת בצורה הזו ב-63 מעלות קוראים בעגה המקצועית 'הביצה המושלמת'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully