וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחירי הגלידות עולים? כך תכינו גלידה ביתית בזול ובקלות

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 8:30

עליית המחירים במשק לא פוסחת גם על הגלידריות, אבל מבחינתנו גלידה היא מוצר צריכה בסיסי, ואם יקר לכם לקנות בחוץ, בואו תלמדו כמה פשוט זה להכין גלידה בבית

גלידת קפה ושוקולד צ'יפס ברוטב קרמל. דרור עינב,
גלידת קפה ביתית, לא תאמינו כמה זה קל/דרור עינב

גל עליית המחירים שפוקד את המשק, לא פוסח לצערנו על אחד המאכלים האהובים עלינו בעולם - הגלידה. רשת גולדה, מבית אניטה, שהפכה בשנים האחרונות לאימפריה מקומית, כבר הודיעה על התייקרות של 3 אחוזים במחירי הגלידות במשקל (חצי קילו וקילו), ולמרות שרשתות אחרות כמו אלדו, מיהרו להבהיר שהן לא יעלו כרגע מחירים, אנחנו מאמינים שזה רק עניין של זמן, עד שרשתות נוספות יישרו קו עם עליית המחירים המבאסת הזאת.

אבל מבחינתנו גלידה זה מוצר צריכה בסיסי, ואם יקר לכם לקנות גלידה בגלידריה, אנחנו כאן בשבילכם, עם מתכונים לגלידה ביתית מושלמת, אפילו מכונת גלידה אתם לא צריכים.

גלידת קפה ושוקולד צ'יפס ברוטב קרמל. דרור עינב,
גלידת קפה שגם ילדים אוהבים/דרור עינב

גלידת קפה ושוקולד צ'יפס

בגדול הנוסחה שהקונדיטורית ליאור משיח נותנת במתכון הזה היא הנוסחה המנצחת לגלידה ביתית. שילוב של חלב מרוכז ממותק ושמנת מתוקה. מפה אתם יכולים להתחיל להתפרע. היא הלכה על שילוב של קפה נמס ושוקולד צ'יפס, ומי שרוצה לקחת את זה לשלב הבא יש כאן גם מתכון לרוטב טופי קרמל משגע.

מתכון לגלידה ביתית

עוד בוואלה!

גם אתם התבאסתם השנה מהקרמבו? הפיתרון נמצא כאן

לכתבה המלאה
גלידת מנגו. ShutterStock
גלידת מנגו, יעבוד עם כל פרי שתרצו/ShutterStock

גלידת פירות ביתית

הנה, בדיוק על אותו עיקרון, אם אתם אנשים של פירות, תוכלו להכין גלידה ביתית עם איזה פרי שתחפצו. במתכון המצורף הלכנו על מנגו, אבל אתם לגמרי יכולים להחליף אותו בתותים טריים למשל, ולקבל יופי של גלידת פירות שמנתית.

מתכון לגלידה ביתית עם פירות

עוגת גלידה שמנתית עם עוגיות אוראו. דור משה, מערכת וואלה!
למה לא ללכת על עוגת גלידה?/מערכת וואלה!, דור משה

עוגת גלידת עוגיות

ואם תרצו לקחת את זה עוד צעד קדימה, דור משה מוסיף לתערובת הגלידה השמנתית שלו עוגיות אוראו והופך אותה בכלל לעוגה, עם ציפוי של שוקולד מריר. מי צריך גלידה מהגלידריה כשיש את האושר הזה?

מתכון לעוגת גלידת עוגיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully