וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שף חשף: סוד מפתיע לתפוחי אדמה בתנור קריספיים מושלמים - וכבר יש לכם אותו בבית

5.12.2023 / 14:02

שף בכיר חשף כיצד תשדרגו את הטעם והמרקם של תפוחי האדמה בתנור באופן קיצוני, כל מה שתצטרכו לעשות זה להשתמש בסירופ שיש כמעט בכל בית

ככה מכינים תפוחי אדמה בתנור עם סירופ מייפל/@homegrownkosher

כולנו אוהבים תפוחי אדמה בתנור ותמיד מחפשים את המתכון המושלם - אז אם גם אתם רוצים לדעת איך לגרום להם להיות להיות קריספיים ופריכים במיוחד הכתבה הזו היא בשבילכם. השף אוליבייה בריאולט חשף טיפ קטן ופשוט שיגרום לדבריו לתפוחי האדמה שלכם להיות הרבה יותר טעימים. כל מה שאתם צריכים בשביל זה זה פשוט... כפית של סירופ מייפל.

מסתבר שהסירופ המתוק הזה, שאנחנו לרוב שופכים על הפנקייקים, יגרום לתפוחי האדמה להיות קריספיים ופריכים מבחוץ וקלים ואווריריים מבפנים ולקבל טוויסט מקורמל של מתיקות בחך.

השך מסביר שתוספת המייפל מעניקה לתפוחי האדמה מתיקות עדינה וטעם מקורמל: "כשרוצים להכין תפוחי אדמה מושלמים, תדאגו קודם כל שאתם משתמשים בתפוחי אדמה מתאימים (אני מעדיף את זן המאריס פייפר). לאחר מכן תתבלו לפי טעמכם - אני למשל משתמש ברוזמרין וטימין ואני גם ממליץ לחתוך ראש של שום לחצי עם הקליפה ולמקם אותו בתבנית ביחד עם תפוחי האדמה כדי שיעזור בהחדרת השומן וישדרג את הטעם והריח. הוא הוסיף: "יחד עם כפית או שתיים של סירופ מייפל לפני ההגשה - אתם תקבלו מגוון טעמים מעוררי תיאבון".

למשל ככ

עוד מתכונים מפתיעים לתפוחי אדמה בתנור

עוד קצת ועוד קצת, ובסוף הקסם מגיע: תפוחי אדמה בתנור, אבל מושלמים

בטיקטוק קבעו: זה המתכון הטוב ביותר בעולם לתפוחי אדמה בתנור


גם השף דייויד קולקומב, השף הרשמי של maplefromcanada ממליץ: "כדי לתת לתפוחי האדמה טאץ' מושלם לפני ההגשה, כדאי להוסיף סירופ מייפל, זה נותן להם מתיקות טבעית עדינה. תוסיפו קמצוץ של מלח והניגוד הזה בין מתוק למלוח ייצור טעם נהדר".

הוא הוסיף ש"סירופ מייפל ותפוחי אדמה יוצרים יחד שילוב נהדר והתוצאה היא תפוחי אדמה בתנור שהם פריכים מבחוץ, רכים באמצע ועם זילוף של סירופ מייפל טהור - תוספת מושלמת למגוון רחב של ארוחות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully