וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תבשלו חלקית: מומחית חושפת את הסוד להכין תפוחי אדמה מושלמים בתנור

10.10.2021 / 23:48

לכל אחד יש את השיטה שלו להכנת תפוחי אדמה בתנור, אלא שמחברת ספרי בישול החליטה להציע דרך מפתיעה משלה והצליחה לשבור כמה מיתוסים

שיטה להכנת תפוחי אדמה קריספיים בתנור/TIKTOK

במשך שנים מתווכחים המומחים מהי הדרך הנכונה ביותר להכין תפוחי אדמה אפויים. רבים מחזיקים בדעות נחרצות בנושא, וכל אחד טוען שלו יש את המתכון המנצח. לכולם יש את השיטות שלהם ואת הטריקים שלהם, כשחלק אפילו אומרים שצריך להכניס תפוחי אדמה קפואים לתנור, כך שאין בושה בשום שיטה. אבל כולם מסכימים על דבר אחד - תפוחי האדמה צריכים להיות קריספיים בחוץ ורכים מבפנים - ולרוב ממליצים לבשל את תפוחי האדמה חלקית לפני שמכניסים אותם לתנור.

הטענה היא שיש לבשל חלקית במשך כעשר דקות את תפוחי האדמה לפני הצלייה או אפילו לחלוט אותם. הבישול החלקי אמור לרכך אותם מעט ולאפשר לקצוות תפוחי האדמה להתחספס ולתפוח - מה שיביא לרמת צלייה נכונה יותר בהמשך.

אלא שמומחית לבישול חשפה לאחרונה את הסוד שלה בשיחה עם הדיילי סטאר והוא מפריך את הטענה הזו. מחברת ספרי הבישול רבקה ווילסון, לה יש יותר מ-480 אלף עוקבים באינסטגרם, טוענת שלא צריך לבשל חלקית את תפוחי האדמה לפני האפייה שלהם בתנור. לטענתה ניתן להשתמש בצלייה בשומן אווז, שמן קנולה או שמן זית,אבל לדבריה הטעות הגדולה שאנשים עושים היא לבשל אותם חלקית בלבד או לחלוט אותם.

עוד בוואלה!

השפיות חושפות את המרכיב הסודי שלהן להכנת תפוחי אדמה מושלמים בתנור

לכתבה המלאה

אז מה כן צריך לעשות? ווילסון אמרת כי: "כשמבשלים תפוחי אדמה, יש להרתיח אותם לגמרי עד שהם די מבושלים. זה מה שייתן להם את המרקם הרך". מדובר בתוספת של מספר דקות על האש, אבל לטענתה זה עושה הבדל מהותי ברכות של התוצר הסופי. אחרי שמורידים אותם מהגז, צריכים לייבש היטב את תפוחי האדמה ולתת להם לשבת כך כדי שהלחות תתאדה, ולאחר מכן נערו אותם כדי להשיג קריספיות בקצוות. בשלב האחרון מזגו על תפוחי האדמה את השמן שאתם רוצים והכניסו לתנור בחום גבוה, ואל תשכחו להפוך אותם כמה פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully