וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבירה הישראלית מצדיעה לעם האוקראיני

מערכת סנהדרינק

עודכן לאחרונה: 3.4.2022 / 16:19

מבשלת הבירה Jem's השיקה מהדורת בקבוקים בעיצוב מיוחד, המצדיע לעם האוקראיני. 15% מההכנסות יתרמו לרכישת ציוד ומזון עבור מחנות הפליטים

מותג הבירה JEM'S משיק מהדורה מיוחדת של בקבוקים בעיצוב מיוחד, לתמיכה בעם האוקראיני הנלחם על עצמאותו ולפליטי המלחמה שאיבדו את בתיהם. במסגרת המהלך הייחודי, מותגו אלפי בקבוקי בירה בסגנוו PILS, בתווית שעוצבה בהשראת סמלי מדינת אוקראינה.

מדובר בלאגר בהירה עם טעמי פריחה הדרית ומרירות עשירה, 5% אלכוהול. תווית הבקבוק נושאת את צבעי דגל אוקראינה - כחול וצהוב, בתוספת ציור של ידיים שלובות כסמל לאחדות וסיוע. נוסף לעיצוב הייחודי, 15% מההכנסות יתרמו לעמותת ישראייד (IsraAID) הפועלת עבור הפליטים האוקראינים.

הפגנת תמיכה באוקראינה
בתל אביב 5 במרץ 2022. אבשלום ששוני, מעריב
הפגנת תמיכה באוקראינה בתל אביב 5 במרץ 2022/מעריב, אבשלום ששוני
ג'מס פילז, תמיכה בעם האוקראיני. איל קרן,
ג'מס פילז, תמיכה בעם האוקראיני/איל קרן

"לא יכולנו להישאר אדישים"

ישראייד (הפורום הישראלי לסיוע הומניטרי בינלאומי) הינו ארגון גג של גופי סיוע ישראלים ויהודים הפועלים במדינות מתפתחות. משלחת חירום של ישראייד הנמצאת במולדובה מסייעת לפליטים מאוקראינה ומספקת תמיכה פסיכו סוציאלית בנוסף לערכות היגיינה וציוד חירום נוסף לפליטים.

ג'רמי וולפלד, ברומאסטר ובעלים במבשלת JEMS: "לא יכולנו להישאר אדישים לתמונות הקשות שמגיעות מאוקראינה וממחנות הפליטים. זו הסיבה שהחלטנו על עיצוב ייחודי להגברת המודעות, וכן לתרומה ממכירת הבקבוקים אשר תושקע ישירות לעשייה למען הפליטים מאוקראינה. גם אנחנו, כמו כל עם ישראל, מתפללים שהמלחמה תיגמר וכולם יוכלו לחזור לבתיהם ולחייהם בהקדם ככל שניתן". המחיר: 13 ₪.

להשיג בחנויות האלכוהול והיין הנבחרות וכן בסניפי רשת JEM'S BEER FACTORY

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully