וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הבשר, גם הגבינות, גם התוספות: ככה כנראה נראית פיצה מודל 2022

25.8.2022 / 8:00

עוגיות מיני, בירה מקסי וגלידה שהשאירה אותנו שתוקים: טועמי "חדש על המדף" מטמפררים

ייצור של שלגוני פיסטוק קראנץ' שוקולד לבן במפעל נסטלה/יח"צ

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך. והפעם - עוגיות מיני, בירה מקסי וגלידה שהשאירה אותנו שתוקים. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

פיצה רידיפיין, מוצ'ה

פיצה רידיפיין, מוצ'ה. אפיק גבאי,
פיצה רידיפיין של מוצ'ה/אפיק גבאי

שיתוף פעולה בין רשת הפיצריות הטובה ובין חברת הפוד-טק הטובה לא פחות הוליד פופ-אפ קיצי מסקרן, שיימשך עד סוףף חודש ספטמבר.

מדובר בתפריט משולש של פיצות, המשדך בין הבצק והתוספות של מוצ'ה, ובין הקיק "הבשרי" של רידיפיין מיט. כלומר, לא טבעוני (אם כי אניתן להחליף את הגבינות לטבעוניות), אלא רגיל, ואחר.

בפועל מדובר ב"פיצת הוואי" (רוטב עגבניות, מוצרלה, נקניק פפרוני רידיפיין, אננס טרי, עירית וצ'ילי ירוק, 82 שקלים), ב"פיצה רומאית" (רוטב שמנת, נקניקיית רידיפיין, בצל חום, "ספגטי" זוקיני ומוצרלה טרייה, 79 שקלים) וכן בפיצה אמיליה-רומאנה (רוטב עגבניות שמנת, תבשיל טחון רידיפיין, עגבניות תמר לחות, כרישה צלויה ובזיליקום, 77 שקלים)

התוצאה טובה מאוד כמעט באופן גורף. גירסת ההוואי - לרוב טאבו בקרב קהלים גדולים של חובבי פיצה שאינם מבינים אך אננס קשור לסיפור - עובדת על משחקי מלוח-מתוק הגיוניים יחסית, הרומאית טובה אף יותר עם שילוב טעים של גבינות וכמו-פפרוני, והשלישית, פיקנטית על סף החריפה, סוגרת טריו שצריך להתרחב גם מעבר לגבולות הפופ-אפ.

בשלוש מילים: יש בשר בגו.

חדש על המדף

אחרי 58 שנה מישהו החליט לשחק עם המרקם של הבמבה. זאת התוצאה

לכתבה המלאה

טעמים חדשים, גלידה אלדו

גלידה אלדו. איתן דור,
גלידה אלדו/איתן דור

רשת הגלידריות הגדולה משיקה ארבעה טעמים חדשים - שוקולד בלונדי עם רוטב קראנץ' אפרופו מלוח, גלידת חד-קרן בטעמי מסטיק, מוס ג'אנדויה טבעוני וגם מגנום פיסטוק. ברור שמגנום פיסטוק. מחיר: 18 שקלים לכדור, 95 שקלים לקילו.

הטעמים, עם אוריינטציה איטלקית מובחנת וללא חומרים משמרים, יצרו יחד מנעד גלידתי מרשים ופסטיבלי. הבלונדי היה מתוק אך לא מפיל בסוכריו, עם רוטב מאזן ותחושת שחיתות קלה, גלידת החד-קרן הקפיצה ילדים עם צבעים עזים והפתעות כיפיות דוגמת דובוני גומי, המגנום הפיסטוקי היה עמוק וטעים ומשכיח שלגונים ויראליים מדי, והפייבוריט (המעט מפתיע) היה המוס הטבעוני - גלידה שוקולדית עם מרקם נהדר וטעם בהתאם.

בשלוש מילים: קיץ לא נגמר.

משלוחי חקלאות מקומית, חקלייתא

משלוחים של חקלייתא. חקלייתא,
משלוח של חקלייתא/חקלייתא

המיזם מבית "קבוצת שאן" שמתווך בין תוצרת חקלאית ישראלית ובין צרכנים ביתיים מרחיב את שירות המשלוחים שלו גם למרכז הארץ (ומתכנן הדרמה נוספת קרובה).

התוצרת הטרייה - לא רק ירקות ופירות אלא גם דגים-בשר-עופות, גבינות ומוצרי מעטפת אחרים - של מגדלי עמק המעיינות ועמיתיהם מרחבי הארץ מגיעה ארוזה היטב, מקוררת מצוין היכן שדרוש קירור ועם תחושה ישראלית אמיתית, שקשה לכמת ולהגדיר, אך קל לראות.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, סלקים קטנים, מתוקים-מרירים, ממשק אבשלום בתל-עדשים, ירקות הידרופוניים ועלי מיקרו ממשק עלעלים רעננים, יהלומים אורגניים של משק דור, יוגורט סמיך של בת הרים, דגים של דגת הארץ, ובאופן כללי כל מה שיכול (וצריך) לעלות על השולחן שלכם ביומיום.

בשלוש מילים: כל טוב הארץ.

לינדמנס אוד גוז ונגב פאטה מורגנה Pale Ale, הכרם

בירה נגב פאטה מורגנה Pale Ale. הכרם,
נגב פאטה מורגנה Pale Ale/הכרם
בירה לינדמנס אוד גוז. הכרם,
בירה לינדמנס אוד גוז/הכרם

חגיגות 200 שנה למבשלת הלמביק הבלגית הובילו, בסיוע "הכרם", לנחיתה ישראלית של "לינדמנס אוד גוז", מהדורה בירתית מוגבלת, מסקרנת ומיוחדת.

מדובר בבקבוק גדול (750 מ"ל) ובו תערובת של בירה ותיקה וצעירה, שעברה תסיסה נוספת משלה, ויצאה מחביותיה "יבשה, מורכבת ומאוזנת" (ועם 8% אלכוהול). הבירה הזהובה, שמצטרפת למשקאות הדגל הפירותיים של המבשלה, נלגמת באותה רוח, עם ארומות הדריות חמצמצות, וריענון בילט-אין מוצלח מאוד. מחיר: 100 שקלים לבקבוק "לידנמנס אוד גוז", 11-12 שקלים לגירסת התפוחים, האפרסק ולבקבוק "לינדמנס קריק", כולן בגודל 250 מ"ל, או 35-40 שקלים למארז משולש עם כוס.

לבד מאלה, משיקה הכרם גם את נגב פאטה מורגנה Pale Ale, בירה חדשה (4.7% אלכוהול) למבשלה הפופולרית, "בסגנון קראפט מודרני, המדגישה את ארומות הכשות הנעימות, לצד רקע לתת קליל אך נוכח". ההבטחות הללו סיפקו לבסוף שורה תחתונה מרירה אך אלגנטית, מעט פירותיות ומספיק קלילות כדי לסגור יום בדיוק כפי שאמורים לסגור יום כעת. מחיר: 13 שקלים לבקבוק 330 מ"ל.

במילה אחת: לחיים!

הקינוחים של אסטלה ואקטיביה דבש, דנונה

הקינוחים של אסטלה ואקטיביה דבש, דנונה. סטודיו שטראוס,
הקינוחים של אסטלה ואקטיביה דבש של דנונה/סטודיו שטראוס

שיתוף פעולה בין ענקית היוגורט מבית שטראוס ואסטלה מושקוביץ'-בלפר המצוינת מרחיב את מותג הקינוחים "WOW" עם שני טעמים חדשים - יוגורט עם שכבת בנופי פאי ויוגורט עם שכבת קראק פאי.

הגביעים הרחבים, במשקל 150 גרם, כוללים יוגורט עשיר יחסית ושכבה תחתונה דקה אך מספקת של אותו קינוח. גירסת הקראק פאי מעט פוספסה כאן, עם מתיקות סבירה אך לא משויכת לעוגה האלמותית, ואילו הבנופי - פשוט מעצם טבעו - היה מעט ממוקד וחד יותר.

במקביל, חגג המותג את "יום הדבש הבינלאומי", ועשה זאת עם מהדורת אקטיביה עם דבש ושיבולת שועל - מתוקה וכיפית, ובהחלט עושה את העבודה, גם כבסיס לצלחת פירות וגרנולה עשירה, וגם בפני עצמה.

בשלוש מילים: הביאו את הכפיות.

קרמוגית מיני'ס קרם בייגלה וקרמל מלוח, אסם

קרמוגית מיני'ס קרם בייגלה וקרמל מלוח. סטודיו אסם,
קרמוגית מיני'ס קרם בייגלה וקרמל מלוח של אסם/סטודיו אסם

מותג העוגיות הפופולרי של אסם מרחיב את מדפיו עם גירסה קטנה יותר אך גם ממזרית יותר של מוצריו - קרמוגית מיני'ס במילוי קרם בייגלה וקרם קרמל מלוח.

העוגיה החדשה - שמשווקת בשקית שונה מאחיותיה הגדולות, מספקת עדיין את אותה מעטפת חיצונית פריכה, אך המילוי היה מעט פחות קרמי מהרגיל ומעט פחות מובחן-טעמים, ככל הנראה בשל הגודל הכללי של הקונסטרוקציה. הביס, עם זאת, עדיין כיפי, עדיין יושב בול ליד הקפה, ועדיין מתחסל בניגוד מוחלט למה שהבטחת לעצמך כשהכול התחיל.

בשתי מילים: מיני-מקסי.

משקה קקאו, שיקוי

משקה קקאו, שיקוי. שייקה איתן,
משקה קקאו של שיקוי/שייקה איתן

מסע ממושך של אלכס וסרמן התחיל לפני כשמונה שנים בטקס אינדיאני ומסתיים בימים אלה עם השקת "Sheecooi", משקה קקאו, עשוי 100% חומרים טבעיים.

המוצר מגיע בשקית (44 שקלים ל-200 גרם, 88 שקלים ל-420 גרם) של גרגירים יבשים עם מתיקות תמרים ותבלינים, אך ללא תוספים מלאכותיים. כף מהשקית, מעט מים חמים, עירבוב - וקיבלתם מה שמוגדר כאן כ"שיקוי פראי".

התוצאה בפועל אולי אינה פראית, אבל מוצלחת, עם טעם עמוק של קקאו, מתיקות מעודנת בלבד וחוויה מעט יותר קרובה למציאות ממוצרים דומים אך מעובדים יותר.

בשתי מילים: כמו פעם.

מחיות פרי אורגניות, תבואות

מחיות פרי אורגניות, תבואות. אייל גרניט,
מחיות פרי אורגניות של תבואות/אייל גרניט

הסדרה האיטלקית המצוינת של חברת "תבואות" מרתחבת עם ארבעה טעמים חדשים - תפוח, תפוח-אננס-קרם קוקוס, תפוח-אוכמניות-רימון, ושזיף. מחיר: 4.70 ליחידה של 100 גרם.

המחיות האורגניות עשויות 100% פירות, ללא חומרים משמרים ומלאכותיים, וללא תוספת סוכר, ומגיעות אף הן בתצורת שקיק קשיח עם פקק נוח לסגירה חוזרת, אם מתוכננת כזאת לפני שהמשקה נגמר. הטעמים עצמם יישרו קו עם כל המלל הזה, עם טעם תפוחי מובהק, עם קיק אננס-קוקוס טרופי אך לא מזויף, עם חמיצות-מתקתקות של שזיף, ועם בלנד חמוד של אותו תפוח-אוכמניות-רימון.

בארבע מילים: מיץ נטול ייסורי מצפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully