וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטילים בספק

מירה איתן

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 17:38

חברי מועצת סנהדרינק נפגשו לערב של הטלת גרזנים ובירות. מה כבר יכול להשתבש? למרבה ההפתעה, לא הרבה. מירה איתן כוכבת נינג'ה

בהתחלה חשבתי שמדובר בבדיחה. הזמנה לערב הטלת גרזנים? זה אמיתי? מישהו שתה יותר מדי? מאוחר יותר התברר שזה קורה באמת, ושמדובר בטרנד משולב של בילוי וספורט שמתפתח בשנים האחרונות ברחבי העולם. חווית בילוי חדשה, בבר עם מסלולי הטלת גרזנים למטרה. ואם תרצו תוכלו להטיל גם שוריקנים ולהרגיש כמו כוכבי נינג'ה לכל דבר ועניין.

מקורו של הטרנד הוא בקנדה, משם הוא התפשט ללאס וגאס, לאירופה, בעיקר לצרפת, וגם לאוסטרליה. עכשיו הוא הגיע אלינו. ברחו קרליבך 23, על חורבות מועדון החתול והכלב המיתולוגי, הוקם Axe&Co, מתחם הטלת גרזנים, שמציע, בנוסף לכלי המשחית תפריט חביב של בירות בבקבוק, גבינות, נקניקים, פיצות, פופקורן ומוזיקה טובה.

Axe&Co בר גרזנים. יח"צ,
לא, זו לא בדיחה. מטילים כאן גרזנים/יח"צ

איך זה עובד

בחלל מסודרים זה לצד זה מסלולי הטלה פתוחים, ועוד שני מסלולים בחדר VIP. תמורת תשעים שקלים למשתתף, תוכלו לנסות את כוחכם, במשך חמישים וחמש דקות בקליעה למטרה במספר סוגי גרזנים ושוריקנים (כוכבי נינג'ה). המדריכים יסבירו לכם כבר מה לעשות, הם טובים בזה. עומדים בקצה המסלול, מאחורי סימון על הרצפה, מחזיקים בקצה קת הגרזן, מניפים אותו ומטילים. אני לא רוצה לספר לכם לאיפה הגיע הגרזן שלי, אבל במטרה הוא לא ממש פגע. עם השוריקנים זה היה קצת יותר קל, עם דגש על המילה 'קצת'. אבל כשכל זה שולב עם בירות קרות, נשנושים ואנשים טובים, זה היה מהנה ומצחיק.

עוד בוואלה!

הטלת גרזנים ותחרות קוביה הונגרית: ברוכים הבאים לממלכת הביזאר

לכתבה המלאה
Axe&Co בר גרזנים. יח"צ,
המדריכים כבר יסבירו לכם מה לעשות, הם טובים בזה/יח"צ

המטרה: כיף

המסלולים מופרדים זה מזה על ידי רשת מתכת כדי להימנע מנפגעים, בכל זאת, גרזנים! וכמו בבאולינג, בכל עמדה יש מערכת לרישום הנקודות. אפשר לבחור מספר סוגי מטרות,: מטרה קלאסית, בקבוקי בירה (למי שפוגע בבקבוק מים, יורדות נקודות), או איור של חטיפת בני ערובה, ואתם כבר תחשבו לעצמכם את מי הייתם רוצים להציב שם באמת. בילוי חברתי ספורטיבי ומהנה כל עוד לא מממשים את המחשבות.

Axe&Co בר גרזנים. יח"צ,
ויש גם דברים טובים לשתות/יח"צ

בטיחות מעל הכל

שילוב בין כלי משחית חדים ובירות עלול להיות קצת מסוכן, ולכן ההקפדה על הבטיחות במקום היא חסרת פשרות. הזמנת המסלול והתשלום מתבצעים אונליין וחתימה על טופס הסכמה, נעשית באמצעות סריקת קוד (היזם הוא איש הייטק). כלי הנשק נמצאים בארונות נעולים ובכל מסלול יהיה תמיד רק כלי אחד. אסור להעביר גרזן מיד ליד, אלא להניח אותו במקומו המיועד לאחר ההטלה. אגב, הכניסה למקום מגיל 18 ומעלה.

Axe&Co בר גרזנים. יח"צ,
לא לוקחים סיכונים/יח"צ

מה אוכלים

ההיצע הקולינרי פשוט וחביב, פיצה, נשנושי פינגר פוד, פלטת גבינות או נקניקים וגביעי פופקורן עם ריפיל חופשי. באגף המשקאות תמצאו משקאות קלים ובירות בבקבוקים בלבד, ללא משקאות חריפים נוספים, לשם שמירה על הבטיחות. אפשר לבוא במטרה לשחק, או סתם לשתות ולנשנש משהו ולצפות במשחקים. מניסיון, שווה לנסות, והאמת, אחרי שהתייאשתי מיכולות ההטלה שלי, בזריקה האחרונה אפילו הצלחתי לנעוץ את הגרזן הסורר במטרה. יששש.

Axe&Co - קרליבך 23, תל אביב. טלפון: 055-705-1074, שעות פתיחה (בהרצה): א'-ה' : 17:00-00:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully