וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יין ואהבה בנמל תל-אביב

טליה לוין

עודכן לאחרונה: 28.9.2022 / 12:03

טליה לוין הגיעה עם יותר משש מאות רווקים ורווקות, לאירוע הספידייטינג שהתקיים במסגרת מירוץ האהבה של תל-אביב, והבינה מה היה חסר בכל הדייטים הכושלים שלה

שיא גינס של רווקים ורווקות יש בעיר, עם דגש על רווקות, אבל כשעמדתי בכניסה למתחם 'מונלייט ספידייט', הגדול במסגרת מירוץ האהבה של תל-אביב, עמדו שם בעיקר בחורים מבוהלים שנתקעו קצת בפקק ופחדו לפספס את מקומם. דווקא הבנות, נראו פחות לחוצות. כמבוגרת האחראית שהגיעה לסקר את האירוע ולפרגן לחברות, הרגעתי אותם שאין סיכוי שיתחילו בלעדיהם. זה היה אפילו חמוד מאד לגלות שהמודאגים והמודאגות אכן הגיעו במטרה למצוא את האחת או האחד שלהם.

המתחם הוקם כחלק מקמפיין השקה של סדרת יינות חדשה מאת יקבי כרמל, שכוללת שלושה יינות המיועדים לבני הדור הצעיר. על פי סקר שנערך לקראת ההשקה, הם מהווים כעשרה אחוז מצרכני היין בישראל. איפה הם אוהבים לשתות? מסתבר שהמליניאלז, כך גילו בכרמל, מעדיפים לשתות את היין שלהם בבית עם חברים או בסיטואציה זוגית, מה שהביא את היקב לנצל את מומנטום ההשקה ולנסות לשבור שיא גינס בספידייטינג.

ספידייט מונלייט, יקבי כרמל. סיון פרג',
המרוץ לזוגיות/סיון פרג'

כל דייט צריך קופידון

במתחם הוקצה מקום ליותר משש מאות רווקים ורווקות שישבו בספסלים מפוזרים זה מול זה למשך שלוש דקות בדיוק. המטרה היתה לשוחח בפרק הזמן המוקצב עם כמה שיותר בני או בנות זוג פוטנציאליים ואולי לצאת עם מספר טלפון או גג יוזר באינסטגרם.

רוני שינקמן שמאחוריה כבר שידוכים רבים של רווקות ורווקים, הנחתה את האירוע, שהתקיים בשני סבבים האחד לפני השקיעה (ספטמבר הוא ללא ספק החודש עם השקיעות היפות ביותר), והשני שהתקיים מאוחר יותר, למי שהעדיף לעשות זאת כשחשוך, על כוס יין כמובן.

לעזרת שינקמן עמדו דיילי אהבה המכונים "קופידונים" שסייעו באינטראקציה ועודדו את המשתתפים להיפתח ולשחרר את המבוכה. נכחתי בתדריך שלהם לפני תחילת האירוע, ופתאום הבנתי מה היה חסר לי כל החיים בדייטים כושלים בעבר: קופידון.

עוד בוואלה!

נוכלים, סופרים וזונות: געגועים לדניאל רוגוב

לכתבה המלאה
כרמל מונלייט ספידייט. יח"צ,
מונלייט. הדור הצעיר של יקבי כרמל/יח"צ

קודם שותים, אחר כך רצים

'מונלייט ספידייט' התקיים במסגרת אירועי מירוץ האהבה של תל אביב יפו, מירוץ הרווקים והרווקות שהוזנק מיד אחרי שהמשתתפים תידלקו את עצמם בהרבה יין. אני אמנם לא ממש בשוק, אבל זה לא אומר שלא ישבתי עם היין הלבן מסדרת מונלייט של כרמל ונהניתי ממנו, מהשקיעה ומכך שאני נוכחת שוב במירוץ ספורטיבי אבל הפעם לשמחתי לא צריכה להזיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully