וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד לתפוחי אדמה מושלמים בתנור - כפי שחשף המלך צ'ארלס

2.12.2022 / 0:06

המלך הבריטי החדש גילה איך הוא אוהב לאכול את תפוחי האדמה שלו בפני כל הנוכחים. הסרטון עלה לרשת וסחט הרבה מאוד תגובות נלהבות

המלך צ'ארלס השלישי בהצהרה ראשונה לאומה/רויטרס

מי מאיתנו לא אוהב תפוחי אדמה צלויים לארוחת ערב חגיגית? בדיקה בגוגל תביא לכם אלפי תוצאות למתכונים וטיפים לצלייה והכנה שלהם בתנור. גם אנחנו שיתפנו אתכם לא פעם בסודות, טריקים ושיטות להכנה שלהם משפים מפורסמים כמו גורדון רמזי או מבלוגרי אוכל.

אבל לאחרונה התווסף טיפ ממקור בלתי צפוי מלא פחות מהמלך הבריטי החדש, צ'ארלס השלישי בכבודו ובעצמו. במהלך ביקור שלו בברדפורד, המלך חשף בפני פשוטי העם את הטיפ המנצח שלו לתפוחי אדמה צלויים בדיוק כמו שהוא בעצמו אוהב לאכול.

המלך בכבודו ובעצמו

אז מה הטיפ שלו? ובכן, צ'ארלס ממליץ שלא לשים שמן על תפוחי האדמה כשמכניסים אותם לתנור. הוא ממליץ לצלות אותם לצד האווז או הברווז בתנור (או עוף במקרה שלנו) ולהשתמש בשומן של הבשר כדי למרוח על תפוחי האדמה.

רבקה אנגליש מה"דיילי מייל" הבריטי, העלתה סרטון קצר של ביקור המלך וצייצה: "המלך נותן את הטיפ שלו לתפוחי אדמה מושלמים בתנור (תאפו אותם עם השומן של הבשר). קשה לעמוד בפני הריח של זה".

יש לנו עוד סודות על תפוחי אדמה
שפית חושפת חמישה שלבים לפירה מושלם (כבר הראשון הפתיע אותנו)
זה המרכיב הסודי של תפוחי האדמה בתנור שכבשו את הרשת


בעבר פורסמה ארוחת הבוקר האהובה על המלך. "הוא אוכל ארוחה בריאה. היינו מכינים עבורו לחם תוצרת בית, קערת פירות ומיצים טריים", סיפר השף גרהם ניובולד, חבר לשעבר בצוות המלכותי. "לכל מקום בעולם אליו הלך צ'ארלס, קופסת ארוחת הבוקר הולכת איתו. שישה סוגים שונים של דבש, כמה מוזלים מיוחדים, פירות יבשים וכל מה שמיוחד.הוא נהג להתעקש שהגבינה והביסקוויטים יחוממו לטמפרטורה מסויימת בסוף כל ארוחה, והעדיף שהצוות יחזיק מגש חימום בקרבת מקום. הוא היה מקפיד על הכל", סיפר מקורב מלכותי ל-MyLondon.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully