וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה החסכונית הזו להכנת פסטה מטלטלת את כל מה שידעתם

5.3.2023 / 23:44

שפית חובבת טוענת שעד היום כולנו בישלנו את הפסטה שלנו לא נכון, אולם מה שהיא קוראת "השיטה הנכונה" לא התקבלה היטב בעיני רבים: "מצטער אבל אני ממשיך להתמיד בשיטה המסורתית"

ככה תכינו פסטת עוף פהיטה/@tamingtwins/

הכלל הראשון והברור ביותר להכנת פסטה הוא לבשל אותה במים רותחים. אולם, בשלנית חובבת טוענת שאין צורך להרתיח את הפסטה שלנו מראש ושבזבזנו זמן מיותר בזה עד היום.

שרה שיתפה ברשת מתכון מהיר ופשוט להכנת פסטה עם עוף פהיטה בסגנון טקס-מקס, אך דעת העוקבים שלה הוסחה יותר מהעובדה שהיא לא הרתיחה את פסטת הפוזילי שלה קודם. היא אמרה: "תפסיקו להרתיח את הפסטה שלכם ותבשלו אותה ישר ברוטב, הכל במחבת אחת. פחות לשטוף כלים. זה כל כך טוב, כל כך טעים וכל כך מהיר, אתם חייבים לנסות את זה".

היא הוסיפה: "זו גרסת הפסטה עוף פהיטה שלי. מדובר בשילוב של כמה מהמנות האהובות עלינו, כולם מבושלים יחד במחבת אחת".

ככה היא מכינה את הפסטה:

@tamingtwins

One Pan Chicken Fajita Style Pasta! ? ? All of our favourite fajita flavours in a one pan pasta dinner. This is one of the dinners from Meal Plan 17 find it under '⬇️ALL RECIPES HERE⬇️'. Complete with printable shopping list! ? If you'd like more meal plans and 30 minute dinners like these, my brand new book with 10 new weekly meal plans and 100 new recipes, all ready in under 30 minutes IS OUT NOW! ?

♬ original sound - Sarah - Taming Twins

שרה, @tamingtwins בטיקטוק, חולקת באופן קבוע עם 300,000 העוקבים שלה מתכונים משפחתיים קלים שלוקחים פחות מ-30 דקות להכנה.

בבלוג שלה היא הסבירה כיצד היא מכינה את הפסטה בטקס-מקס שלה - כשהיא מבשלת את הפסטה ברוטב. היא מתחילה בהשחמת העוף, לפני שהיא מוסיפה בצל, פלפלים ותבלינים. לאחר מכן, היא מוסיפה את הפסטה הלא מבושלת שלה, לפני שהיא מוזגת פנימה ציר עוף ועגבניות קצוצות. היא מניחה על זה מכסה ומשאירה את התערובת להתבשל עד שהפסטה מתבשלת אל-דנטה והרוטב מסמיך.

בישול פסטה ישירות עם הרוטב. ShutterStock
בישול פסטה ישירות עם הרוטב/ShutterStock

לאחר מכן היא מכניסה פנימה גבינת שמנת ומעליה שמה גבינה מגוררת וצולה עד שהיא קריספית. אתם כמובן מוזמנים לוותר על הגבינה כדי לשמור על הכשרות.

היא לא לבד

בלי סיר, בלי מסננת: ה"פסטה לעצלנים" משגעת את כולם

לכתבה המלאה

עוד טריקים לפסטה
גורדון רמזי חולק שני טיפים מפתיעים להכנת הספגטי המושלם בכלום מאמץ

שף איטלקי בכיר חושף סודות לפסטה מושלמת והטעות הגדולה שכולנו עושים


התגלית שלה משכה תשומת לב רבה ברשת, עם כחצי מיליון צפיות. בתגובות, העוקבים שלה שיתפו את דעתם, כשאחד כתב: "זו הדרך הטובה ביותר לבשל פסטה. אמא שלי עושה את זה כבר שנים ולפסטה יש כל כך הרבה טעם". אחר אמר: "נראה מדהים!". שלישי כתב: "זה נראה מדהים אבל אני אדם של הרגלים ומסורת. מצטער אבל אני ממשיך להתמיד בשיטה המסורתית".

הרבה חשבו שהשיטה שלה שגויה לחלוטין ולא הסכימו עם הרעיון לשים את הפסטה היבשה לבישול עם הרוטב. "זה לא בסדר, זה נגד כל חוקי בישול פסטה", כתב אחד ואחר הוסיף: "עם כל הכבוד, לא. ממש לא"..

האם ניתן לבשל פסטה גם במים קרים?

גם עוז תלם שלנו כתב פעם שאם תפתחו כל ספר בישול איטלקי, תקראו בו כי פסטה מבשלים בהרבה מים רותחים, וכי יש לתת למים לרתוח בחוזקה לפני שהפסטה נכנסת. אבל זו לא הדרך היחידה להכין אותה. מומחה האוכל אלטון בראון מספר שהוא מתחיל בישול של פסטות קצרות במים קרים - כלומר שם את הפסטה בסיר, מכסה במים, מביא לרתיחה, וממשיך לבשל תוך כדי בחישה עד שהפסטה מבושלת. לפי אותו עיקרון אפשר גם לבשל פסטות ארוכות. סופר האוכל הארולד מקגי מבשל ספגטי במחבת רחבה, ולא בסיר - הוא מכסה את הספגטי במים קרים, מביא לרתיחה ומבשל עד שהפסטה מוכנה, תוך ערבוב מדי פעם.

  • עוד באותו נושא:
  • פסטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully