וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק שתי השניות להכנת תפוחי האדמה הכי מרשימים בתנור

15.5.2023 / 0:03

תפוח האדמה המושלם הוא פריך מבחוץ ונימוח מבפנים. אבל את הסוד האמיתי להכנתם לא הכרתם עד עכשיו

תפוחי אדמה בתנור בפרמזן ושמן כמהין/jadecarolanfitness

תפוחי אדמה בתנור - לכאורה אחת מהמנות הקלות להכנה, אבל למעשה אחת מהמורכבות שבהן, כי יש אינספור שיטות, טריקים, סודות ותוספות שמבטיחות לכם את התוצאה הכי טובה שאי פעם טעמתם.

אבל יכול להיות שהסוד הוא הרבה יותר פשוט ולא מצריך (למשל) פרמזן וחמאה מומסת? אחד ממומחי האוכל הגדולים בבריטניה שיתף את הטיפ הקל שלו כדי לגרום לתפוחי האדמה להגיע ל"רמה אחרת", ולגרום לאורחים להתאהב. בדיילי מירור דיברו עם פיל ביאנצ'י מ"מתנת השמן" שסיפר שהכל תלוי בסוג השמן שאתם בוחרים. לטענתו, כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להפוך אותם אפילו יותר טעימים מהרגיל הוא לטפטף עליהם שמן "בטעמים" לפי בחירתכם - לפני ואחרי הבישול.

ככה גורדון ראמזי עושה את זה -

"תפוח האדמה המושלם הוא פריך מבחוץ ונימוח מבפנים. אבל הסוד האמיתי הוא לזלף שמן זית מועשר בטעמים על גבי תפוחי האמה - פעם אחת כשהם מחוץ לתנור ואז שוב לפני ההגשה", הוא אמר. "תתאימו את הטעם של השמן לשאר התבלינים שאתה מכינים איתם את תפוחי האדמה", הוא הסביר. "לדוגמה, אם אתם שמים בתנור קצת שום ורוזמרין טרי, אז השתמשו בשמן זית מועשר בשום ורוזמרין, או נסו שמן כמהין כדי להרשים באמת. זה פשוט טעים."

עוד סודות לתפחי אדמה מושלמים
קוראים להם "תפוחי האדמה בתנור הכי טובים בעולם". ככה עושים אותם

שף חשף מרכיב סודי ומפתיע לתפוחי אדמה מושלמים ב-20 דקות בתנור

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

איך משיגים שמן זית מועשר בשום ורוזמרין?

@herbifoods #antwort auf @im_siowei THE BEST ROASTED POTATOES OF YOUR LIFE ? perfectly crispy and so delicious! #easyrecipes #veganrecipes #potatoes ♬ love nwantinti (ah ah ah) - CKay

בעוד ששמן כמהין הוא מוצר שניתן למצוא בחנויות, שמן רוזמרין ושום קצת יותר קשה להשיג, אבל ממש פשוט להכין אותו. באתר theproducemoms מסבירים ששמני זית מועשרים בטעמים הם דרך מצוינת להוסיף טעם וניחוח לארוחות - וממש קל להכין אותם בבית. בשביל להכין שמן זית בטעמי שום ורוזמרין צריך שלושה מרכיבים בלבד - שום, רוזמרין ושמן זית (כפי שבטח כבר ניחשתם) - ועשר דקות של זמן הכנה.

מתחילים בחימום שמן הזית ל-180 מעלות על אש נמוכה. לאחר שהשמן הגיע ל-180 מעלות, מסירים אותו מהאש ומוסיפים פנימה כמה ענפי רוזמרין (טרי או יבש) ושיני שום.

הניחו לשמן להתקרר לחלוטין לפני שאתם יוצקים אותו לבקבוק לאחסון. לפני שתשפכו אותו לבקבוק, אפשר לסנן את הרוזמרין והשום מהשמן או להשאיר אותם בפנים (אם כי ההמלצה היא לסנן אותם כדי להפחית את הסיכון לצמיחת חיידקים בפנים. תמיד אפשר להוסיף קצת רוזמרין מיובש לבקבוק לצורכי ויזואליה.

בדרך כלל שמני זית מועשרים אפשר לשמור במקרר למשך שבועיים או עד חודש, אבל לשמן עם שום יש אורך חיים קצר יותר ויש לאחסן אותם במקרר ולצרוך אותם תוך יומיים עד שלושה. אם השמן מראה סימני קלקול - השליכו אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully