וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוראים להם "תפוחי האדמה בתנור הכי טובים בעולם". ככה עושים אותם

עודכן לאחרונה: 3.5.2023 / 7:28

כי כמו הרבה פעמים אחרות במטבח, הכי פשוט הוא גם הכי טעים

תפוחי אדמה בתנור עם פרמזן/@foodwithhardt

אחת האובססיות הוותיקות שלנו היא תפוחי אדמה בתנור. ואם להיות יותר מדויקים - מתכון קל ומהיר אבל יעיל ומושלם לתפוחי אדמה צלויים בתנור, אבל כזה שלא ייקח לנו את כל היום, וישחרר אותנו לעשות במקביל דברים חשובים באמת. כמו למשל, לחפור את הרשת לעומקה כדי למצוא מתכון נוסף לתפוחי אדמה בתנור.

ואנחנו רציניים בעניין הזה. היו לנו סוד ממומחית שיודעת, שף שחושף מרכיב (סודי כמובן) למתכון הכי טוב שיש וגם - מה אתם יודעים - רכיב מפתיע שיוציא מהתנור תפוחי אדמה מושלמים, עוד שף ועוד מרכיב סודי ועוד תפוחי אדמה שגם הם מושלמים, המלך צ'ארלס עם טייק תפוחי האדמה שלו, תוספת שתהפוך את תפוחי האדמה שלכם ל... מושלמים כמובן, וממש לאחרונה טריק שמארגן מהתנור תפוחי אדמה קריספיים ממש. אמרנו לכם, אובססיה.

אבל כזה, כזה לא היה לנו.

"כל כך קל". המתכון המושלם לתפוחי אדמה מושלמים

זה תפוחי אדמה בתנור, אבל עם מעטה מתובל ופריך, חמאתי-גבינתי, שהופך אותם לפחות משעממים, ויותר וואוו

מה שהחל לפני חודשים ספורים ברחבי הרשת כמיתוג אפקטיבי של "תפוחי האדמה הכי טובים בעולם" צבר תאוצה ויראלית טבעית לתקופה שבה אנחנו חיים, ואז עוד קצת ועוד קצת, שכנוע ועוד שכנוע, ניסיון ועוד ניסיון - וזה קרה.

כי מסתבר שלפעמים מיתוג הוא לא רק מיתוג, אלא אמת לאמיתה. ובמקרה שלנו, תפוחי אדמה בתנור, אבל עם מעטה מתובל ופריך, חמאתי-גבינתי, שהופך אותם לפחות משעממים, ויותר וואוו.

ומה שבאמת אדיר כאן, אתם מבינים, זו הקלות הבלתי נסבלת של הקיום. קיום המתכון הזה כמובן.

המגישים היו המומים, וגם אנחנו

טריק מדהים להכנת תפוח אדמה בתנור

לכתבה המלאה

ויש גירסה נוספת כמובן. שימו לב לתיבול

כל מה שאתם צריכים זה ארבעה מרכיבים בלבד, ואפילו שלושה יעשו את העבודה מצוין - תפוחי אדמה מן הסתם, חמאה, פרמזן, ותבלינים על פי הטעם האישי בבית (מלח ופלפל עם פפריקה ואבקת שום, למשל, או אורגנו וקצת פתיתי צ'ילי, הכול הולך כאן, באמת).

משם, זאת בדיחה טעימה במיוחד. שיטפו את תפוחי האדמה (עדיף להשתמש בקטנים שביניהם, אבל זה לא ממש משנה), חיתכו אותם לחצאים, וחירצו עם סכין חד חתכי שתי וערב ב"בטן". אז, ערבבו בקערה חמאה מומסת (משהו כמו 50 גרם), חצי כוס פרמזן מגורדת ואת התבלינים שבחרתם, והעבירו את כל הטוב הזה לתבנית שטוחה שרופדה בנייר אפייה.

שטחו את העסק הרטוב והסמיך על כל התבנית, הניחו את תפוחי האדמה עם הפנים (והחתכים) כלפי מטה, והכניסו לתנור שחומם מראש ל-220 מעלות, למשהו כמו חצי שעה, אם כי כאן זה גם תלוי בכם, ובקרב האכזרי בין יכולת ההתאפקות שלכם ובין הרצון לעוד קצת קראנץ' שחום. אמרנו לכם, הכי טובים בעולם. בתיאבון!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully