וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכיב המפתיע שיהפוך את תפוחי האדמה בתנור למנה מושלמת

10.1.2022 / 0:02

השף איתן ברנט חושף רכיב סודי שהוא מוסיף לתפוחי האדמה האפויים שלו שלדבריו מסייע להם להיות רכים ונימוחים מבפנים וקראנצ'ים מבחוץ

תפוחי אדמה אפויים בתנור - עם רכיב סודי מפתיע/@eitan

הימים החורפיים האלה החזירו אותנו למטבח במלוא העוצמה, כשאחד המתכונים הקלים והטעימים ביותר להכנה הוא תפוח אדמה אפוי בתנור. עם זאת, השף ומשפיען הרשת איתן ברנט טוען שאנחנו לא מכינים נכון את תפוחי האדמה האפויים שלנו - ושלמעשה שכחנו רכיב אחד קריטי שיהפוך אותם לרכים מבפנים וקראנצ'ים להפליא מבחוץ.

איתן ברנט הוא שף ויזם צעיר שזכה לפופולאריות ברשת הודות למתכוניו הקלים לביצוע ומעוררי התיאבון. בסרטון חדש הוא טוען שהרכיב שיהפוך את תפוחי האדמה האפויים שלנו למנה מושלמת הוא... מוכנים לזה?... מיונז.

תפוחי אדמה אפויים בתנור - עם רכיב מפתיע. @eitan, צילום מסך
כן כן, מיונז/צילום מסך, @eitan

בסרטון ההדרכה שלו הוא משתמש בתפוחי אדמה קטנים לא מבושלים, מטיח עליהם כף גדושה של מיונז, מעסה אותם היטב ומוסיף תיבול של 2 כפיות פפריקה, אבקת שום, אבקת בצל, מלח, פלפל גרוס ופטרוזיליה קצוצה. הוא מערבב הכל היטב ומניח את תפוחי האדמה על תבנית מתכת, אותה הוא מכניס לתנור למשך 20-25 דקות.

תפוחי אדמה אפויים בתנור - עם רכיב מפתיע. @eitan, צילום מסך
מערבבים הכל וישר לתנור/צילום מסך, @eitan

והתוצאה? מושלמת

בסוף הסרטון הוא מציג את מנת תפוחי האדמה האפויים שלו שנצבעו מבחוץ בצבע חום-זהבהב: "ואלה כעת אפויים ומבושלים היטב. תראו אותם!". איתן גם דואג לנגוס באחד מהם ולהראות לנו מה קורה בפנים: "יאמי. רך לחלוטין מבפנים. ממש במרקם של כרית בפנים, קראנצ'י מבחוץ. מלא טעם!"

צפו בסרטון המלא:

@eitan

Mayo Roasted Potatoes are going to be your new favorite cooking hack this season! ##cooking ##food ##chef

♬ original sound - Eitan Bernath

על אף שחלק מהצופים לא התלהבו מתוספת המיונז, רובם נותרו מריירים מול המסך. "זה מעניין בטירוף. בהחלט צריך לנסות את זה", כתב אחד ואחר הוסיף: "וואו, הם נראים כל כך טוב". צופה אחר השתכנע: "אני חייב לומר ששפטתי בהתחלה. לא סמכתי על המתכון, אבל הצלחת לעשות אותי רעב".

אחרים הסבירו מדוע מיונז הוא אינו תוספת מוזרה כפי שרבים חושבים. אחד כתב: "אנשים שוכחים מה זה מיונז בעצם (תערובת של שמן צמחי וחלמוני ביצה). זה הגיוני ב-100 האחוזים" ואחר הוסיף: "זה עובד טוב. כבר שנים שאני שם מיונז על תפוחי אדמה ועוף בתנור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully