וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקור ביקב יתיר. ועוד המלצות לסופ"ש

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 14:18

רגע לפני שבאמת חוזרים לשגרה, קבלו כמה המלצות שיהפכו את סוף השבוע שלכם לבלתי נשכח. לפחות עד סוף השבוע הבא

יקב יתיר, מרכז המבקרים. דייויד סילברמן,
מרכז המבקרים של יקב יתיר/דייויד סילברמן

בילוי לסופ"ש: ביקור ביקב יתיר

מרכז המבקרים של יקב יתיר ממוקם אל מול נוף מדברי מרהיב, למרגלות המצודה בתל ערד, מרחק של עשר דקות מהכרמים שבדרום הרי יהודה. את מרכז המבקרים פתחו מחדש לפני כשנתיים ומאז נערכים בו הדרכות יין ואירועים. שילוב בין יין מעולה ונוף מופלא, באחד מאזורי היין היותר מיוחדים ושיש לנו.


בימי שישי לא מתקיימים סיורים ביקב, וחבל, אבל אתם מוזמנים להגיע, לטעימה של שלושה מיינות היקב, בעלות של 50 שקלים לאדם. ניתן לשלב גם פלטת גבינות בעלות של 100 שקלים לזוג.

מתי: שישי, בין השעות 10:00-13:00
לתיאומים ושאלות : 0546458871

כרמי יקב יתיר. יח"צ,
בכרמים של יקב יתיר/יח"צ

עוד בילוי לסופ"ש: ערב יין בעין גב

אם טרם עשיתם תוכניות לחמישי, ואתם גרים בצפון או סתם קפצתם לסופ"ש רגוע הכנרת, יש לנו בשבילכם את הבילוי המושלם לחמישי בערב. חדר היין החדש במתחם כפר הנופש עין גב, על הכינרת, מזמין אתכם לערבי הצדעה ליקבים ישראלים, במסגרתם מתארחים יקבים מובילים, לערב יין בהדרכת הסומלייה עומרי יצחק והיינן של היקב המתארח.

ביום חמישי, 27.4, בשעה 21:00, יארח חדר היין את פייר מיודובניק יינן יקב נטופה. האירוע כולל- מפגש מצומצם עם היינן, סיפורי היקבים, וכמובן טעימות מודרכות של יין, בליווי מטעמים, גבינות, לחמי מחמצת, מטבלים ועוד.

המחיר: 175 שקלים לאורח
פרטים והזמנות: 04-6659800

עוד בוואלה!

פנינת השרון: טליה לוין שותה את רעננה

לכתבה המלאה
יקב נטופה. אסף קרלה,
יקב נטופה מתארח בעין-גב/אסף קרלה

סיידר לסופ"ש: לואי רייזון

סדרת הסיידרים האלכוהוליים הצרפתית לואי רייזון, הגיעה למדפים בתזמון מעולה לימים הלוהטים שהגיעו. הסדרה כוללת שני סיידרים, האחד מתפוחים ירוקים מותססים ומסוננים והשני מזן תפוחי רוז' דליס, זן ייחודי ויוצא דופן בכך שלא רק קליפתו אדומה, אלא גם בשרו אדום.

מפתיע לגלות שדווקא הסיידר שמקורו בתפוחים אדומים הוא הרענן והחמצמץ לעומת אחיו בעל הטעמים הבשלים יותר, שניהם נהדרים עם אוכל. המחיר: 9 שקלים.

סיידר תפוחים. יח"צ,
הסיידר שיסדר לכם את הקיץ/יח"צ

יין לסופ"ש: דרך ארץ, סוביניון בלאן

דרך ארץ היא סדרת יינות שמייצגים בעיני את מהפכת האיכות שעברה תעשיית היין המקומית. היינות מיוצרים ביקב תבור וביקב רקנאטי, מענבים איכותיים ממגוון אזורי גידול בישראל, והם מאופיינים בסגנון צעיר ורענן, פירותיות מאוזנת ומחיר נפלא ממש.

יין דרך ארץ, סוביניון בלאן. יח"צ,
קייצי ומאוזן/יח"צ

אני מתחברת יותר ללבנים של דרך ארץ, ומחזיקה דרך קבע כמה בקבוקים שנשלפים כל פעם שהולכים לים או לפארק וכשבא לשתות משהו רענן וטעים בלי לחשוב יותר מידי וכזה שכולם יאהבו. ההמלצה שלי: דרך ארץ סוביניון בלאן, יין יבש ומרענן למדי בעל ניחוחות של פרי הדר טרי ואגסים. יין מהנה מאוד, קייצי ומאוזן. המחיר: 35 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully