וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת המסעדות הכי טובות בישראל מגיעה למשתה בשר יחיד בתל אביב. בהצלחה

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 6:44

פופ-אפים מסקרנים, תפריטים חדשים ובשורה כשרה: החדשות הטעימות של ישראל

לה פיאדרה, ירושלים/לה פיאדרה

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - פופ-אפים מסקרנים, תפריטים חדשים ובשורה כשרה. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

אומניה בתל אביב

פאדי דבאח, אומניה, דיר אל אסד. אנטולי מיכאלו,
פאדי דבאח/אנטולי מיכאלו

מסעדת המשאלות הצפונית של פאדי דבאח חוגגת שנה עם נחיתה תל-אביבית חד-פעמית, ורב-הסתערותית.

הארוחה תתקיים במסעדת אנגוס בעיר (שלישי, 20 ביוני) ותציע, באמצעות הבעלים פאדי דבאח והשף הנהדר באסל מריסאת את כל מה שהפך את אומניה ליעד קולינרי בוהק.

התפריט הסגור (13 מנות, 450 שקלים, כולל כוס יין) יכלול, בין היתר, סלט גרגיר ארטישוק א לה רומנה עם פיצוחים ושנקליש, טרטר קצוץ עם ביצה רכה, קובנייה וטארטלט הברא נייה וקרם תומייה, מנות ביניים כמו קטאייף לחי עגל עם יוגורט קישואים וקונפי שום, קובה מטוגנת במילוי כתף טלה, שקדי עגל על תבשיל במיה ועגבניות, עיקריות דוגמת מנסאף שוק טלה ושווארמה ואסיו, וגם פטיפורים לקינוח.

פרטים נוספים כאן

בריזה מדויקת

יש בראנץ' חדש בתל אביב. הטוויסט מגיע עוד לפני שהוא מתחיל

לכתבה המלאה

תפריט חדש, שטרודל

שטרודל, חיפה. אפיק גבאי,
מסעדת שטרודל/אפיק גבאי

המסעדה המצוינת במושבה הגרמנית שבחיפה מתמתחת ומשתדרגת עם מנות חדשות מהמטבח הערבי, קוקטיילים מחוזקים ועמדת די ג'יי שתקום בכל צהרי שישי.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, מקדוס בכבישה ביתית במילוי שברי אגוזי מלך, לבנה ושמן זית, קובה במילוי בשר טחון וצנוברים,, ג'יבנה צלויה בטאבון עם עגבניות קונפי וסילאן, "שיש טאוק" (שיפוד עוף במרינדה עם תבשיל פריקה ותרד בציר בקר), ברבוניות מטוגנות, וגם סינטה עגל צלויה על הגריל עם קרם בטטה.

פרטים נוספים כאן

פופ-אפ אל גאטו אזול

אל גאטו אזול. אנטולי מיכאלו,
אל גאטו אזול/אנטולי מיכאלו

החגיגה המקסיקנית השמחה של רימה אוליברה ואואזיס חוזרת לשלושה ימים בלבד.

פופ-אפ החתול הכחול הזה יתקיים בימים שלישי-שישי (20-23 ביוני) במסעדת אואזיס, ויציע אוכל מקסיקני של ממש, דרינקים של אלדר גבאי ואווירת חו"ל נדרשת.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, גספצ'ו דה פרדיס, צ'ילי קון קארנה, סביצ'ה דג ים עם סלסת פיקו דה גאלו, ליים, כוסברה ואיולי צ'יפוטלה, פרגית באצ'יוטה על הגריל, בליווי חמש סלסות בדרגות חריפות מאתגרות והולכות, כולל סלסה מוארטה מפלפל הבנרו וסלסה רוחה מפלפל ארבול מקסיקני, וגם בלאדי מריה על בסיס מזקל ו-וולקניק פלומה עם טקילה ולקאן בלאנקו, מונטנגרו סלקט, אשכולית ורודה וליים.

פרטים נוספים כאן

טחיני, ורנה

טחיני, מלון גולדן סאנדס, ורנה. גולדן סאנדס,
מסעדת טחיני/גולדן סאנדס

עיר התיירות הפופולרית בבולגריה מתחדשת עם מסעדה כשרה שקורצת לישראלים "בני הבית" בעיר.

מדובר ב"טחיני" שבריזורט גולדן סאנדס, בהובלת השף מרטינג קרומוב, ובה מנות פתיחה של סלט ערבי וחומוס עם בשר, עיקריות כמו פורל בגריל ושניצל עוף, וגם פסטות, סביח, כריכים ושתייה כמובן.

פרטים נוספים כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully