וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשתה, הבופה וזאת שלא קורעת את הכיס: 8 ארוחות בוקר ובראנצ'ים חדשים

28.6.2023 / 6:00

ההשכמה מעולם לא הייתה קלה יותר, וההחלטה מעולם לא הייתה קשה יותר

בראנץ', מסעדת פופ אנד פופ/יניב גרנות

הייתה איזו תקופה, אני משחזר בראש ונשבע פומבית, שאי אפשר היה למצוא כאן ארוחת בוקר סבירה, שלא לדבר על בראנץ'. התזמון היה מוצדק וטבעי - קצת אחרי הקורונה, כשכולם עוד מיששו דופק ובדקו שהכול יחסית במקום - ומסריו היו ברורים. תנו לנו קצת זמן להתארגן על עצמנו, וחכו בסבלנות. ובכן, הסבלנות השתלמה.

הבראנץ' שמשקיף מלמעלה על תל אביב (ולא רק בגלל הקומה ה-14)
החומוס המושלם לא הספיק לו. עכשיו יש שולחן עם האגדות של יפו
שוק הכרמל ושוק לוינסקי נפגשו לדייט לוהט. הבראנץ' הזה הוא ילד האהבה שלהם
מעט מקומות יודעים לעשות לילה ובוקר. הבראנץ' הזה הוא הוכחה שאפשר

קשה למצוא היום מקום שלא הרים לאחרונה מסיבת בוקר מושקעת ברמה כזו או אחרת. ובישראל, כמו בישראל, קשה למצוא מקום. נקודה. יש חגיגות עם אוריינטציה גלובלית וארוחות ממוקדות יותר גיאוגרפית, משתה ישראלי מקומי והמצאות מסעירות לרוב. אלו רק הכותרות האחרונות בעולם התוכן הנהדר הזה, אז בוקר טוב, ובתיאבון!

אלמרסא

בראנץ', אל מרסא. גלעד הר שלג,
הבראנץ' של אלמרסא/גלעד הר שלג

המסעדה העכואית המעולה מרחיבה שעות פעילות ומאפשרת לאנשים לעשות את מה שהם רוצים לעשות כבר שנים - להיכנס אליה ולא לצאת.

בראנץ' סוף השבוע החדש (שישי ושבת, 9:30-14:00) מתבסס על תפריט מיוחד של מחמוד חלאילה, בתזמון מצוין של סיום עבודות השיפוץ של הנמל העירוני. תוכלו למצוא כאן מזטים טריים לפתיחה, שתי עיקריות לבחירה כמו שקשוקה חצילים וחביתה עכואית עם כרובית, מסבחה קלמרי, שיפוד שרימפס על קרם חצילים או מחבת פירות ים וגם זוג קוקטיילים של בוקר. מחיר: 280 שקלים לזוג.

פרטים נוספים כאן

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

ללה

בראנץ', ללה. גיל אבירם,
הבראנץ' של ללה/גיל אבירם

החמארה הגרוזינית של ליליל בן שלום בשוק הכרמל משיקה "דילה", ארוחת בוקר שמבטיחה "משתה גיאורגי מדליק" בשוק הכרמל, מתחם שבו כמעט ולא ניתן למצוא מענה לחשקים מוקדמים שכאלה.

הארוחה, שתוגש מראשון עד חמישי (9:00-14:00), כוללת מאפה לבחירה (אצ'ארולי גבינות, תרד או שקשוקה, פנובאני ממולא, לוביאני טבעוני עם שעועית אדומה פיקנטית, חובלי עם בצל ותרד, קרטופיליאני ממולא פירה תפוח אדמה ובצל, או אימרולי ארבע סוגי גבינות), מטבלים וסלטים דוגמת טח'מלי על בסיס שזיפים ירוקים ועשבי תיבול, אדג'יקה מפלפלים אדומים ושום ואיספנאחי, צלחת ירקות טריים, סלט סלק עם אגוזי מלך, בולקי מתקתק עם חמאה וריבת אגוזים או דובדבנים לקינוח, קפה או תה וקומפוט פירות. מחיר: 85 שקלים, 140 שקלים לזוג ואפשרויות שדרוג נפתות כמו דגים מעושנים (15 שקלים) וקוקטייל בוקר (20 שקלים).

פרטים נוספים כאן

The Jaffa

בראנץ', מלון The Jaffa. אנטולי מיכאלו,
הבראנץ' של מלון The Jaffa/אנטולי מיכאלו

המלון היפואי המרהיב פותח את החצר הפנימית היפה של מסעדת ג'יארדינו ומבטיח אחת לחודש בראנץ' שישי "עשיר ומפנק של קוקטיילים ומבעבעים ובופה אקטיבי בלוקיישן שאוצר בתוכו יופי צרוף ומפגש בין חדש לישן".

המילים האלה מתכנסות לכדי כמה תחנות ובהן סלט שרימפס עם פפאיה ירוקה, חומוס עם ראגו פטריות ובשר אסאדו מפורק, פורל מעושן עם תפוחי אדמה וארטישוק, פתיחי מרכז שולחן כמו מקושקשת וגבינת פטה על חלה קלויה ועטייף תרד, מאזטים דוגמת זיתים מתובלים, צזיקי פלפלים חריפים וספנקופיטה עם גבינת טולום, הרבה מאוד פחמימות טריות, לרבות בייגל אבולעפיה, וגם בחירה של עיקרית מתוך בורקס תרד עם זנב לובסטר וביסק סרטנים, טוסט ריקוטה עם נקניקיות מרגז וביצת עין וקרפ בזיליקום עם קונפי אווז. מחיר: 199 שקלים, חמישה קוקטיילים ב-99 שקלים, יין מבעבע ובירה מקומית ללא תחתית ב-129 שקלים.

פרטים נוספים כאן

השובך

השובך, תל אביב. אפיק גבאי,
ארוחת הבוקר של השובך/אפיק גבאי

בית הקפה בשכונת רמת ישראל בתל אביב חוגג בוקר (ואחר צהריים, עם הגשה עד 18:00) על בסיס התפריט החדש של שחר לוי, ומבטיח "מגוון נפלא ושמח של טעמים וטריות, וצבעוניות קסומה".

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, "שובך בנדיקט" (קרואסון חמאה, ביצה עלומה, סלמון כבוש, ארוגולה, רוטב הולנדז, בצל ירוק וסלט אישי, 62 שקלים), "קרוק מאדם פלורנטין" (טוסט קאסטן עם גאודה, צ'דר, קלמטה, ממרח עגבניות שרופות, רוטב בשמל תרד, ביצת עין, בצל ירוק וסלט אישי, 65 שקלים), "סביח בנדיקט" (קרואסון חמאה, ביצה עלומה, חציל קלוי, קרעי תפוח אדמה, לימון כבוש, ארוגולה, רוטב הולנדז, פטרוזיליה וסלט אישי, 58 שקלים), "שקשוקה שובך" עם לחם וזיתים וכן פרנץ' טוסט עם ריבה, פרי ואבקת סוכר כמובן.

לצד הבראנץ', יהיו גם קוקטיילים משמחים של בוקר בדמות מימוזה, אוזו-ליים ופירות יער וקמפרי שפריץ.

פרטים נוספים כאן

טייסטינג רום

בראנץ', טייסטינג רום, תל אביב. מאיה זאן,
הבראנץ' של טייסטינג רום/מאיה זאן

בר האוכל הטמפלרי בשרונה מקיץ מוקדם לכדי בראנץ' שישי חדש (10:00-16:00) עם הבטחות לאווירה אורבנית ואוכל נהנתני.

התפריט הזוגי כולל שתי מנות פתיחה, שלוש מנות לבחירה, פעמיים שתייה חמה ושתי כוסות יין לבחירה במחיר של 260 שקלים לזוג (ועם הנחה כיפית של 40 שקלים למקדימים להזמין מקום). תוכלו למצוא כאן, בין היתר, פוקאצ'ה עם רוטב עגבניות ופלפל חריף ופסטו ובריוש סנט מור לפתיחה, ואז לבחור מבין קרפצ'יו סלק, סשימי סלמון, סלט אנדיב, בוראטה, "העלומות של פינטו" (ביצים עלומות, מטבוחה, קרם פרש, כוסברה וחלה) או מקושקשת כמהין על חלה קלויה.

פרטים נוספים כאן

קאב קם

בראנץ', קאב קם, תל אביב. יהונתן בן חיים,
הבראנץ' של קאב קם/יהונתן בן חיים

בר האוכל התאילנדי נענה לדרישות ולהפצרות, ומשיב לתחייה את בראנץ' צהרי שבת שלו, עם הבטחה ללשילוב להיטי ערב ומנות לאנץ' חדשות.

הארוחה הזוגית, שתוגש מהשעה 12:00, מאפשרת בחירה של ארבע מנות ראשונות ומנה אחת עיקרית לכל זוג, יחד עם אורז או אטריות, במחיר של 120 שקלים לסועד (ולצד מנות מתפריט הצהריים, "במחירים נעימים" ותפריט אלכוהול מיוחד לסוף השבוע, עתיר בלאדי מרי ושפריצים).

בין הקטנות תוכלו למצוא "מיאנג פלה" (טופו או נתחי לברק בתוך שתי סירות חסה) "קוי פלה" (דג ים מקומי קצוץ גס בתיבול איסן, בתוספת של 20 שקלים), "יאם מלקו טוט" (של פפאיה מטוגנת בתוך שתי סירות חסה אייסברג, שרי, לוביה ובוטנים), "סום טאם" (סלט פפאיה ירוקה, עגבניות שרי, לוביה ובוטנים), "יאם סאי הואה" (סלט חריף עם בצל סגול על נקניקיית בקר חריפה מצ'אנג מאי), וכן "לאב קגנאי גאי" (סלט חלקי פנים ועוף, נענע, כוסברה וצ'ילי יבש.

העיקריות כוללות, בין היתר, "גאי טוט סום טאם" (כרע עוף פריכה לצד סלט פפאיה חריף, בתוספת עשרה שקלים), פאד קפאו, לברק שלם עטוף בעלי בננה וצלוי על הגריל, "טהו פאד קין" (טופו על הווק עם ג'ינג'ר, בצל, פורטובלו, שימאג'י וחריף), וכן פאד תאי גאי ופאד סיאייו גאי.

פרטים נוספים כאן

ברטון קרפרי

רשת הקרפים התל-אביבית מרחיבה שעות פעילות ומציעה בהתאם גם ארוחת בוקר "בלי לקרוע את הכיס".

מדובר ב"ברקפסט בטון", דיל 45 שקלים שמוגש מראשון עד חמישי (8:00-14:00) וכולל שתי ביצים לבחירה, סלט שוק, גבינת לאבנה עם שמן זית, עלי אורגנו ושום קונפי, גבינת פטה, טחינה גולמית, קרמל מלוח, שעועית ירוקה, קרפ כוסמת וגם קפה, מים או סודה.

פרטים נוספים כאן

גילי'ז

בראנץ', גילי'ז, ראשון לציון. רונן מלחן,
ארוחת הבוקר של גילי'ז/רונן מלחן

בר האוכל הראשל"צי מרחיב שעות פעילות ומתעורר מוקדם תוך הבטחה לתפריט בוקר מרגש, בהובלת גלעד תמסיס.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, אסאי בול הום מייד עם צ'יה, חלב ממותק, גרנולה ופירות, "3 גוונים לברוסקטה" (לחם ביתי מלא עם אבוקדו, שמנת חריפה וביצה קשה, הרינג ושמנת חמוצה וכן ממרח סלק וסלמון כבוש), וגם קרואסונים ממולאים פטריות וביצה עלומה או סלט ביצים.

פרטים נוספים כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully