וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה החמה: חבורת סנהדרינק פותחת את הקיץ

סנהדרינק TV, וואלה+

28.6.2023 / 14:55

היישר מהאולפן הממוזג, תוכנית ראשית הקיץ של סנהדרינק, עם הקוקטיילים, היינות, הבירות והמנות, שיצננו לכם את החודשים הקרובים. ויש גם קפיצה קטנה ליפן

סנהדרינק, תכנית פתיחת הקיץ/וואלה+

יש מי שמחכים לו בסבלנות לאורך כל החורף, יש מי שלא יכולים לסבול את החום והלחות, אבל לא משנה אם אתם קוראים לו "רפורמה" או "הפיכה", החדשים הבאים, חודשי הקיץ, יהיו כאלה שבהם נצא ממתחמים ממוזגים רק כדי לרבוץ בים או על שפת הבריכה.

כשתכננו את התוכנית הזאת חשבנו להצטלם עם בגדי ים, אבל בפלטפורמות השידור השונות טענו שהן לא ערוכות להתמודד עם כזאת כמות הניתוקים, אז התלבשנו. אבל לא ויתרנו על הדרינקים הקיציים.

ניר קיפניס באולפן סנהדרינק. וואלה+, מערכת וואלה!
בתפקיד הלוויתן הלבן, ניר קיפניס/מערכת וואלה!, וואלה+

מי במתרחצים

בתפקיד המציל: יאיר גת, עורך ערוץ סנהדרינק. בתפקיד הטובע: טל חוטינר, סמנכ"ל מזקקת מילק אנד האני. בתפקיד מלכת החוף , עיתונאית מעריב טליה לוין, בתפקיד מובי דיק, הלוויתן הלבן, ניר קיפניס ועל הבר, הכי דומה שמצאנו לאייזיק מספינת האהבה, המיקסולוגית ושגרירת וודקה בלוגה בישראל, ריי ווייט.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
טל חוטינר, יאיר גת, טליה לוין, ניר קיפניס. וואלה+, מערכת וואלה!
באים לפה הרבה: טל חוטינר, יאיר גת, טליה לוין וניר קיפניס/מערכת וואלה!, וואלה+
ריי ווייט באולפן סנהדרינק. וואלה+, מערכת וואלה!
פותחת את הקיץ: ריי ווייט/מערכת וואלה!, וואלה+

מה הבאנו למסיבה

פתחנו עם קוקטייל מרענן שהכינה לנו ריי והמשכנו לבירה ונקניקיה של פאפא ג'ונס, כדי לחגוג את יום הולדתה של אחותנו הקטנה ארצות הברית, והמשכנו עם יינות לבנים וורודים ואפילו אדומים שמתחשק לנו לשתות בימים חמים. ואז הגיע ג'וש מלט, הזוכה הישראלי בתחרות הברמנים 'וורלדקלאס', שייצג אותנו בתחרות העולמית בסאו פאולו, ברזיל.

נאשרונו באווירה קוסמופוליטית, נתנו קפיצה קטנה אל ארץ השמש העולה עם טל חוטינר ותומר גורן, אנשי מזקקת מילק אנד האני והוויסקי שלהם, שפתחו לנו שוב את התיאבון. ואז הגיע ליאון.

ג'וש מלט, זוכה תחרות הברמנים וורלדקלאס. וואלה+, מערכת וואלה!
גוש מלט, טיפהמרה, זוכה תחרות הברמנים 'וורלדקלאס ישראל 2023'/מערכת וואלה!, וואלה+

משחקי הרעב

מעבר לצמח החרדל הכבוש שהגיע באדיבות השף המופלא וכבש את כולנו, היה שם גם פטה כבד על בגט עם ג'לי אלכוהולי, וסלט ניסואז מפורק: חסות ופרמז'ן בנפרד, קרוטונים בנפרד ורוטב בנפרד. היה טעים, מרענן ומשביע.

שף לאון אלקלעי באולפן סנהדרינק. וואלה+, מערכת וואלה!
שף ליאון אלקלעי פורץ לאולפן/מערכת וואלה!, וואלה+

לא נותר לנו אלא לאחל לכם קיץ קריר ושמח, שתו כמו שצריך, אבל תעשו את זה בחוכמה ואל תנסו לנהוג אחר כך. להתראות בתוכנית הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully