וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוליגנים באים

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 12:28

מבשלת הקראפט הרומנית Hop Huoligans מתארחת לזמן מוגבל בתל אביב, עם בירות שכדאי מאוד לטעום

שניט. מבשלת בירה ומסעדה. גיא חמוי,
חווית בילוי כיפית. שניט ברופאב/גיא חמוי

אני לא שתיינית בירה גדולה. איכשהו פחות התחברתי לגיזוז העז החביב על שתייני ישראל, לצד החיבה לטעמים הקלויים מתקתקים של גולדסטאר, וכחובבת משקאות מזוקקים, בדרך כלל אני מוצאת את עצמי, בימים הלחים של הקיץ, עם ג'ין טוניק או ורמוט סודה .

ואז הגיע הברופאב שניט. ברגע ששמעתי שהוא נפתח, ידעתי שמשהו טוב הולך לקרות, שהוא עומד לשנות סדרי שתיה ועולם, ולהביא משהו שמזמן היה צריך לקרות בעיר החמה הזו שמשוועת ליותר משקאות קלילים.

מה זה בעצם ברופאב? מבשלה שהיא פאב, או בעצם פאב שמגיש בירה שהוא מבשל בעצמו. שניט הביאו מבשלת בירה למרכז תל אביב ופתחו סביבה פאב, פשוט אבל מתוחכם, גדול אבל אישי. הישירות שבמכירה בשירות עצמי, המהירות שבהגשה, והאוכל הטעים והלא יקר, יצרו מפלצת בירה מושלמת שהצליחה לסחוף לא רק חובבי בירה מושבעים, כי חווית הבילוי במקום היא כיפית ומדויקת ומשוחררת והבירות מגוונות, קלילות וטעימות.

מה שהעניק לשניט את הכוח, היא היכולת להיות מגרש משחקים לבירה, ולייצר מהדורות מוגבלות ללא הפסקה, לשחק עם חומרי גלם, לייצר שיתופי פעולה ותמיד לשמור על ריגוש. כל בירה של שניט מגיעה ממקום של מחשבה לצד חדשנות.

שניט. גיא חמוי,
מהדורות מוגבלות ללא הגבלה/גיא חמוי

הרגלים בריאים ושעת תה של אנרכיסטים

כל ההקדמה הזו באה כדי לספר לכם על שיתוף פעולה חדש וטעים ממש שיתקיים עד סוף החודש, בין שניט לבין מבשלת Hop Huoligans מרומניה. 'החוליגנים של הכשות' היא מבשלת קראפט נחשבת, שבדומה לשניט, מחפשת דרכים ליצור טעמים חדשים, לשחק עם חומרי גלם ולהביא בירות אחרות. שמה של המבשלה ניתן לה מתוך האהבה של שני הבעלים "להיות רעים" ולהתפרע עם כשות, עם סוגים שונים ומינונים גבוהים ולייצר בירות עזות טעמים.

בנוסף לאירוח החוליגנים והבירות שלהם בישראל, נוצרו שתי בירות חדשות: Healthy Habits, פייל אייל בסגנון אמריקאי שבושלה ברומניה בעזרת החבר'ה של שניט. הבירה עצמה קלילה (מה שמאפיין את רוב הבירות של החוליגנים) בתוספת לימון, מנטה והיביסקוס, והתוצאה חמצמצה, ארומטית ומאד רעננה.

הבירה השנייה נוצרה בשניט בסגנון חוליגני והיא נקראת Anarchist Tea Time, הבשלנים הרשו לעצם להתפרע עם הכשות כיאה לחוליגנים, והוסיפו גם עשבי תיבול מקומיים כגון לואיזה ולמון גראס. בירה עשבונית מאד ועזת טעמים

עוד בוואלה!

שותים היסטוריה: בירה חדשה משמרים בני 3000 שנה

לכתבה המלאה
שניט ברופאב. אסנת גואטה, מערכת וואלה!
חדש. וטעים ממש/מערכת וואלה!, אסנת גואטה

מדובדבנים ועד פרחים

לצד הבירות האלו אפשר לטעום עכשיו גם את הבירות של המבשלה הרומנית ותאמינו לי: זה כדאי! מדובר בבירות עזות טעם שמצליחות להיות גם רעננות וקלילות. "סאמר פאנץ" היא פיצוץ טרופי בפה, ששולחת אתכם לשכב בתאילנד על החוף, "סנצ'ה" בירה מופלאה שנחשבת לאחת מבירות הדגל של החוליגנים, בירת פייל אייל משולבת תה סנצ'ה יפני. הטרופיות העדינה לצד הארומטיות של התה מייצרת לגימה נהדרת, יבשה, מאד רעננה וכזו שמושלמת לאוכל. ממש חבל שאי אפשר לרכוש אותה הביתה.

חוץ מזה יש שם גם בירה מעט מלוחה חמוצה עם בזיליקום ובירת IPA עם 5 סוגי כשות במינון גבוה שמביאים טעמים חזקים ומאד מגוונים, מדובדבנים דרך הדרים ועד פרחוניות, אבל עדיין מאוזנים.
שיתוף הפעולה הזה הוא לטעמי אחד הטובים שנעשו בשניט עד כה ואני מקווה שלפחות אחת הבירות האורחות תישאר בתפריט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully