וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברת בלום: ג'ין, נשים ושיקשוקים

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 12:52

עוד לא טעמתן בלום? אסנת גואטה מרימה לג'ין פרחוני במיוחד, עם ניחוחות קמומיל ונוכחות נשית

ג'ין בלום. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ין באווירה נשית/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבנתי שקצת נמאס לאנשים לשמוע כמה אני אוהבת ג'ין טוניק, אז עשיתי קעקוע של ג'ין טוניק ואני מציגה אותו בכל רגע נתון, עד רמת הגזמה. אבל הערצה עצמית בצד, אני באמת אוהבת ג'ין, זה משקה נהדר וקל לשתייה, שעובד גם עם מגוון ענק של משקאות וקוקטיילים, גם נקי על קרח ולימון וכמובן עם טוניק. דרינק שעובד תמיד, על אחת כמה וכמה בימים הדביקים והלחים שעוברים עלינו.

מזקקת הג'ין "בלום, אפופה בניחוחות ערער ונוכחות נשיות, ולא רק היא. בשנים האחרונות יש יותר ויותר מזקקות שמובלות על ידי נשים, ולא מעט מקצועניות משחקות בו ומייצרות גרסאות מיוחדות הרבה יותר מאשר הלונדון דריי הקלאסי.

ג'ואן מור, המזקקת של בלום, מתגאה בכך שהג'ין שלה נשי. היא לא מייעדת אותו לקהל נשי בלבד, אבל הצוות שלה, המיתוג הסקסי והאופנתי, העיצוב של המזקקה והנראות, מתאפיינים בנשיות מובהקת.

הטיפול והרכיבים הבוטניים, לקחו את הלונדון דריי הקלאסי וריככו אותו, "בלום" ידוע בפרחוניות שלו, כאשר הקמומיל מהווה את המרכיב השני בחשיבותו אחרי הערער. הקמומיל (כמו המלפפון בג'ין הנדריקס) הוא המאפיין העיקרי של בלום אליו מוסיפה ג'ואן גם פומלה, יערה, אנג'ליקה, כוסברה ועוד עשבי תיבול שחלקם מקומיים וחלקם מיובאים מרחבי העולם.

הגברת הראשונה של בלום

רגע לפני שנשתה משהו, אני חייבת לתת כמה מילות הערצה בנוגע לגברת ג'ואן מור, האישה הזו הגיעה להיות מזקקת במקרה (איך הדברים האלו לא קורים לי אף פעם..), היא החלהה לעבוד בתאגיד Quintessential Brands G&J Distillers בשנת 1996 כביוכימית במעבדה, והפכה למזקקת הראשית של התאגיד ולאישה הראשונה בתפקיד משנת 2006. הסיפור שלה מזכיר את זה של לסלי גרייסי המזקקת האגדתית של הנדריקס. נשים מרתקות שעושות שינוי ומפתחות טעמים ייחודיים בזכות החיבה שלהן לבוטניקה ושילובי טעמים.

ג'ואן מור שזכתה בעשרות פרסים על הג'ין שלה, אחראית, מלבד ג'ין בלום, על יצירת מותגי ג'ין מדהימים כמו: אופיר, ברקלי סקוור ותומס דאקין. אני נמסה פה מרוב קנאה.

בקטלוג של בלום אפשר למצוא לונדון דריי קלאסי עם פרחוניות עזה, אבל שווה לבדוק את מהדורות הלימון ואלדרפלאור, גרסת היסמין והוורדים או את הג'ין עם הפסיפלורה והווניל, משקאות עשירים בריחות מטריפים, ללא מתיקות דביקה, שישדרגו כל קוקטייל.

ג'ין בלום. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ואן מור, האישה והג'ין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה שותים?

הפרחוניות של בלום והקמומיליות שלו מתאימים מושלם לקוקטיילים קלאסיים כמו ג'ין טוניק עם ענף רוזמרין שיעצים את הפרחוניות, והופכים כל מרטיני יבש למרטיני רך ופרחוני. לצד אלה, בחרתי שני קוקטיילים קיציים מבוססי בלום עם תוספת פרי. אין בהם תוספת סוכר אלא תמציות טבעיות , לכן הם מעולים לקוקטיילים מרעננים ומלאי טעמים. שיהיו לכולנו ימים רגועים ופחות דביקים

לימונדה של 12 בצהריים

מה צריך:
50 מ"ל בלום לימון-אלדרפלאואר
רצועות דקות של מלפפון
20 מ"ל מיץ לימון טרי
2 כפות סירופ סוכר
תה קמומיל קר

מה עושים:
מועכים את רצועות המלפפון בכוס גבוהה אן כוס בלון וממלאים בקרח גרוס. מערבבים את הג'ין, מיץ הלימון וסירופ הסוכר בכלי נפרד, מוזגים לכוס וסוגרים עם תה קר. חשוב מאד! לשתות באמצע היום ולחשוב על אנשים אחרים שעובדים בזמן שאתם שותים.

ג'ין בלום. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ין בצהריים, יופי של הרגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

Mango Cooler

מה צריך:
50 מ"ל בלום ג'ין פסיפלורה-ווניל
30 מ"ל מיץ מנגו או מנגו טרי מרוסק
15 מ"ל מיץ לימון
סודה
פלח מנגו לקישוט
קרח

ג'ין בלום. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלישיית מנגו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה עושים:
מוזגים לשייקר את הג'ין, מיץ המנגו ומיץ הלימון, מוסיפים קרח ומנערים עד שהשייקר קר מאוד. מסננים לכוס בלון מלאה בקרח, סוגרים עם סודה, מקשטים בפלח מנגו ומפנטזים שאתם בתאילנד על החוף.

אגב, אם אין ברשותכם שייקר, אפשר לשפוך את המרכיבים היישר לכוס עם קרח ולערבב היטב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully