וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכות באולפן סנהדרינק: המשקאות והמנות שיעשו לכם פיקניק מושלם

סנהדרינק TV, וואלה+

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 15:16

הימים המתקררים מספקים הזדמנות לצאת לחיק הטבע. אז נכנסנו לאולפן וצילמנו תוכנית פיקניקים וטיולים עם בירות, יינות, תזקיקים ומאכלים שאתם חייבים לשים בצידנית

סנהדרינק סוכות/וואלה+

הסתיו כבר החל באופן רשמי. לפעמים עדיין חם, אבל בבקרים ובערבים כבר נעים. פה ושם מטפטפות גם כמה טיפות של גשם, אבל השילוב של הימים המתקררים עם שעון הקיץ שיהיה עמנו עד לסוף אוקטובר, מספקים הזדמנות לצאת לחיק הטבע, לטייל ולעשות את מה שקצת קשה לעשות בחום הקיץ או בשיא גשמי החורף. פיקניק.

תכף נצא אל הפיקניק, ואתם לא מבינים מה הכנו לכם בסל: תזקיקים, יינות ובירות שמותאמים במיוחד לעונה ולתנאי השטח, אפילו משהו לנשנש יהיה, אבל רגע לפני שנצא אל הדרך, בואו ונכיר את מיטיבי הלכת שלנו: עורך ערוץ סנהדרינק, יאיר גת, סמנכ"ל מזקקת מילק אנד האני, טל חוטינר, עיתונאית מעריב, טליה לוין, ניר קיפניס, ומאחורי הבר, כמו תמיד, האתרוג של התכנית, המיקסולוגית ושגרירת מותג בלוגה בישראל, ריי ווייט, שנכנסה לאירוע עם קוקטייל על בסיס עראק.

אחרי הקוקטייל של ריי, נפתח לנו התיאבון. לכן קראנו לאחד השפים הכי אהובים עלינו, שכבר הספיק לרשום לא מעט שיאים לאורך הקריירה שלו. היום תוכלו למצוא אותו במסעדת יוליה שבנמל תל-אביב, השף והחבר, עינב אזגורי, שהכין, על הגג של בית וואלה!, מנת פיקניק נהדרת של קרפצ'יו בקר עם קוויאר ישראלי וחלמון ביצה. תאמינו או לא, תוכלו להכין אותה בקלות גם בפיקניק שלכם.

שף עינב אזגורי, יוליה, על הגג של בית וואלה!. סנהדרינק TV, צילום מסך
שף עינב אזגורי, עושה פיקניק על הגג/צילום מסך, סנהדרינק TV

ממינכן לגליל העליון דרך טביליסי

המשכנו עם בירות מגרמניה ומישראל, כי אי אפשר להתעלם מהאוקטוברפסט, עם יינות מומלצים שאין צורך בפותחן כדי ליהנות מהם ועם תזקיקים מגיאורגיה. קיפניס הגדיל גם הפעם לעשות והמליץ לא על יין אלא על יקב שלם, שפתוח למבקרים גם בימי חול המועד סוכות. אחרי שטיילנו, ממינכן שחוגגת ועד לגליל העליון שחוגג קצת אחרת, נפתח לנו עוד פעם התיאבון ועינב הכין לנו סלט של דג כבוש, שתשמחו לארח בפיקניק.

ריי ווייט, תוכנית סוכות 23 סנהדרינק. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריי ווייט בפעולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צאו, טיילו ושתו באחריות

לא רק הקיץ תם, אלא גם החגים מתקרבים לסיומם. בואו נקווה שאפילו מזג האוויר החמים שלנו יספק לנו סיבה להתכרבל, כבר בתוכנית הבאה, עם איזה תזקיק מחמם ומנחם. עד אז סעו, צאו, טיילו ושתו באחריות, אנחנו נהיה כאן גם בחודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully