וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל הסוכות: חגיגות בירה ואלכוהול בחול המועד

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 24.9.2023 / 12:27

מעין גב ועד אילת. אסנת גואטה מסדרת לכם את התוכניות לכל חול המועד סוכות, עם פסטיבלי בירה ומשקאות ששווה להכניס ליומן

פסטיבל הבירה של ויינשטפן

לאחר ההצלחה בפעם הקודמת, יקיים גם השנה מותג הבירה הגרמני האהוב, את פסטיבל אוקטוברפסט בישראל. האירוע יכלול אוהל חגיגות ענק עם מגוון בירות של ויינשטפן - מבשלת הבירה העתיקה בעולם, הופעות חיות, דוכני אוכל, חנות מרצ'נדייז, וכל מה שצריך כדי לחגוג כראוי.

לרגל האירוע תנחת בישראל גם WEIHENSTEPHAN FESTBIER, מהדורה מיוחדת של לאגר, שמבושלת פעם בשנה לרגל חגיגות האוקטוברפסט, בירה שקשה מאוד להפסיק לשתות. החגיגות יחלו בטקס המסורתי של נקירת חבית בירה, בהשתתפות שגריר גרמניה בישראל, מר שטפן זייברט.

מתי: 3/10/23-5/10/23, חול המועד סוכות, בין השעות 17:00-23:00
איפה: מתחם התחנה תל אביב

הכניסה לילדים מתחת לגיל 18, בליווי מבוגר

לקבלת שובר 1+1 לחצו כאן (שלא תגידו שאנחנו לא מפנקים)

ויינשטפן אוקטוברפסט. יח"צ,
פסטיבל ויינשטפן במתחם התחנה/יח"צ

פסטיבל הקוקטיילים של תל-אביב

אולם "איסט" בתל אביב יארח את פסטיבל הקוקטיילים של תל אביב, תוצאה של שיתוף בין "האלכימאי" וחברת "הכרם". האולם יארח לא פחות מ-16 ברים עם מעל ל-20 קוקטיילים בהשראה בינלאומית, הכוללים מותגים מכל העולם, לצד מתחם קולינרי, מתחם שוקולד, סדנאות קוקטיילים ועוד. בשעתיים האחרונות של כל אחד מימי הפסטיבל, הוא יהפוך למסיבת קוקטיילים בה ייקחו חלק מיטב הדי-ג'ייז בתל אביב, לצד מופעי פירוטכניקה ושלל הפתעות נוספות.

מה שותים:
תודיעו בעבודה שאתם לא מגיעים למחרת, כי כל כניסה תספק לכם טעימה של עשרים קוקטיילים! אז תתכוננו להשתכר קצת, כמו כן תקבלו גם בקבוק מים, כוס קוקטייל והפתעה שתגלו באירוע עצמו .

מתי:
5.10.23 , יום חמישי, בין השעות: 22:00-16:00. 24:00-22:00 מסיבת קוקטיילים
6.10.23 , יום שישי, בין השעות: 16:00-11:00. 18:00-16:00 מסיבת קוקטיילים
המחיר: 200 שקלים לאדם, הכוללים: 20 משקאות, כוס קוקטייל ובקבוק מים

עוד בוואלה!

בגלל הבירה? צרפת משקיעה 200 מליון יורו בהשמדת עודפי יין

לכתבה המלאה
האלכימאי. קוקטיילים. אסף קרלה,
האלכימאי. פסטיבל הקוקטיילים של תל-אביב/אסף קרלה

פסטיבל הבירה של אילת

פסטיבל הבירה באילת חוזר, זו השנה העשירית, אל טיילת חוף ניין ביץ', עם כארבעים סוגי בירה שונים ממותגים מוכרים לצד מבשלות בוטיק מקומיות, הופעות חיות של מיטב האומנים בארץ והרכבים אילתיים מקומיים ועם דוכנים של הדברים הטובים שאוכלים ליד הבירה.

בגזרה הישראלית יחכו המותגים הגדולים: גולדסטאר, כולל מהדורת אנפילטרד ומכבי, כולל מהדורת 7.9% ומבשלות בוטיק שיקבלו מקום של כבוד, ביניהן: אלכסנדר, הרצל, שפירא, שקמה ומלכה. בין המותגים הבינלאומיים שישתתפו: סול המקסיקנית, אסטרייה דאם מברצלונה, בלו מון מארה"ב, צ'רי שוף הבלגית ועוד.

מתי: 2/10/23-5/10/23, חול המועד סוכות, החל בשעה 20:00
הכניסה חופשית

פסטיבל הבירה אילת. אלי לרנר,
פסטיבל הבירה באילת/אלי לרנר

הפסטיבל של מלצר בית בירה

במהלך חול המועד סוכות, יתקיימו בבית הבירה מלצר, חגיגות מדי יום. בית הבירה יתקשט במהלך החגיגות בקישוטי אוקטוברפסט מסורתיים, יוגש תפריט מיוחד שנוצר לכבוד הפסטיבל ובו מנות כמו נקניקיית חצי מטר, קרואסונים מושחתים ועוד

במהלך כל ימי הפסטיבל יוצעו שלושים וחמישה סוגי בירה מהחבית ותפריט הבירה יורחב ל 160 סוגים ביניהם גם 2 בירות מיוחדות לאוקטוברפסט בכמויות מוגבלות: 'שפאטן אוקטוברפסט' ו-'מלצר אוקטוברפסט' שבושלה במיוחד לפסטיבל במבשלת שיטה בניצוחו של הברומסטר ז'אן טורגובסקי, שתימזג בכוס ייחודית.

במהלך הפסטיבל יימזגו בירות מהחבית בליטרים, תימכר כרטיסיית בירה במחיר מיוחד בה אפשר יהיה להשתמש לאורך כל ימי הפסטיבל, יערכו טורנירים של משחקי כדורגל שולחן, ומידי ערב תיערך תחרות צ'אג מסורתית - שתיית ליטר בירה בזמן הקצר ביותר.

מתי: 1/10/23-6/10/23 , חול המועד סוכות, החל מהשעה 16.00. בשישי (6.10), מהשעה 12.00
איפה :בן גוריון 4 ראשון לציון
לפרטים והזמנות: 03-6719433

מלצר בר בירה/רותם דרוב

פסטיבל הבירה של עין גב

תיירות עין גב ומועצה אזורית עמק הירדן, מארחים את 'פסטיבל הבירה ה-4', בנמל עין גב על הכינרת, בפסטיבל ישתתפו מבחר מבשלות בירה תוצרת כחול לבן-המציעות בירות בוטיק מובחרות באווירה תוססת.

פסטיבל בירה, נמל עין גב. תקשורות, יעל שביט,
פסטיבל בירה, נמל עין גב/תקשורות, יעל שביט

בין המשתתפות: 'מבשלת הגולן' מקצרין, מציעה בירות מסדרת 'בזלת'- בירות אייל ולאגר המיוצרות בעבודת יד, מבשלת 'הגיבור' מכרמיאל, מציעה 5 סוגי בירות בעלות ארומה מיוחדת וטעמים ועשירים, מבשלת 'אלכסנדר' מעמק חפר, מציעה מגוון בירות מעודנות, בסגנונות טרופיים וכן בירות בעלות טאצ' אירופאי קלאסי. כמון כן ישתתפו גם מבשלת בירה בגולן, מבשלת בירה עמליה, מבשלת בירה מוסקו, מבשלת נורדן, ומבשלת LELA, בנוסף לברים המקומיים 'אלווה' ו'פנסה', שיציעו בירות וקוקטיילים מרעננים.

מתחם הפוד-טראק הגדול יספק מאכלים המשתלבים היטב עם בירה: דוכן סרדינים טריים עם מתכון מנצח של הדייג קפטן מנחם לב, נקניקיות מהמעשנה, אוכל מקסיקני חריף, חצ'פורי, פלאפל, המבורגר, כריכי בשר, פסטות, צ'יפס אמסטרדם, גלידה, מתוקים ועוד.

מתי: יום חמישי 26/10/23, בין השעות 17:00-23:00.
איפה: נמל עין גב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully