וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופלייר, תל אביב: חיבוקים באמצעות מרקים, עד לאחרון החיילים בשטח

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 7:58

הסופלייר קם בתוך סיטואציות בלתי אפשריות במטרה להעניק לנו את מה שאנחנו הכי זקוקים לו כעת - מרקים ונחמה

מרק של סופלייר פופ אפ מרקים. יח"צ,
גם במשלוחים וגם בפופ אפ עצמו. סופלייר/יח"צ

זה ידוע, כמאמר הפתגם, שהראש היהודי ממציא לנו פטנטים, ועולם המסעדנות מסתגל במהירות לסיטואציות בלתי אפשריות שעברו עליו בשנים האחרונות. לא תסתגל, לא תישאר בשטח.

כזה הוא ה-Soupplier (משחק מילים באנגלית על מרק ואספקה) שנפתח כפופ-אפ בתקופת הקורונה במטרה לעבוד רק כמשלוחים ולספק מרקים מושקעים וחמים לכל תל אביב והסביבה, ונסגר כשהחיים דאז חזרו למסלולם. כעת, המיזם נפתח שוב על ידי קבוצת המסעדנים שאחראית על הסורה מארה, הגג התל אביבי שמארח אירועים ומסיבות, על המלכי השכונתי בכיכר רבין וגם על הנסיך בנחלת בנימין, הגפן ביפו ועוד מקומות בעיר.

לפני שלושה שבועות, יצא ה-Soupplier לראשונה מתוך אפליקציות המשלוחים אל מקום מוחשי, אבל רק לתקופת החורף, כמו הנחליאלי, שמגיע בתחילת הקור ועוזב באביב. המקום החדש שוכן גם הוא ברחוב מלכי ישראל, על הפאה המערבית של כיכר רבין, היכן ששכן עד לפני חודשים ספורים סניף השואו רום המקורי שהגיש דונאטס ועוגיות מושחתות.

סופלייר - פופ אפ המרקים במלכי ישראל תל אביב. יח"צ,
מרקים קבועים ותמיד יש ספיישליים. סופלייר/יח"צ
"אם בסוף היום עשיתי מעשה טוב ואת המרקים שלנו אכלו מי שבאמת זקוקים להם, אנחנו הולכים הביתה בהרגשת סיפוק"

"הכול התחיל בתחילת המלחמה", מספר איתי בנעים, ממנהלי המקום, ביחד עם גלעד הרפז מבעלי הקבוצה, "כמובן שכל המקומות שלנו נשארו סגורים בשבועות הראשונים והחלטנו לעשות מעשה. התאספנו כל המלצרים, הברמנים, הטבחים וכל מי שהיה בחל"ת ולא גויס, נכנסנו למטבח הגדול של הסורה מארה ויצאנו ממנו כל יום עם 800 מנות מרק לחיילים שבשטח".

הוא מתאר בחיוך כיצד "כל אחד הפעיל חברים שלו שכבר מגויסים וקיבל מהם מידע איפה הכי זקוקים לנו", ומספר שהשיטה הובילה אותם "ממש עמוק בדרום, אל חיילות וחיילים שחיו ימים ארוכים על מנות קרב, או מנות ארוזות שהן לא הדבר הכי טעים בעולם".

הסיטואציה, ובוא החורף, עשו לקבוצה חשק להחיות שוב את הסופלייר, בהתחלה דרך וולט ותן ביס ובהמשך למקום מוחשי שבו אפשר להגיע ללגום מרק חם ומושקע. "גם היום אנחנו ממשיכים לתרום", הם מגלים, "בסוף כל יום אנחנו שולחים מרקים כארוחת ערב למפונים בתל אביב, כי מה יותר מנחם ומחמם בתקופה כזו ממרק טוב. אנחנו מנסים להפיק מהתקופה הארורה הזו את המיטב. אם בסוף היום עשיתי מעשה טוב ואת המרקים שלנו אכלו מי שבאמת זקוקים להם, אנחנו הולכים הביתה בהרגשת סיפוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אתי בנעים עם חיילי גבעתי. איתי בנעים,
"תחושת הסיפוק האדירה שווה הכול". בנעים עם חיילי גבעתי בדרום/איתי בנעים

בנעים מגלה שאמנם החיילים כבר די מאורגנים בדרום, אבל עדיין באישור צה"ל הם יורדים פעם בשבוע כדי להאכיל כ-500 פיות רעבים. "אנחנו לא מתכוונים לוותר על תחושת הסיפוק הזו", הדגיש.

במקביל, פועל הסופלייר באפליקציות המשלוחים ומציע כשישה מרקים קבועים במהלך השבוע, וספיישל במהלך השבת. תוכלו למצוא את הקלאסיקות הידועות כמו מרק עוף עם אטריות, או מרק של ירקות כתומים, וגם יציאות נהדרות כמו מרק חרירה חמצמץ עם קטניות, מרק עגבניות וריזוטו וכמה מרקים שלא תוכלו למצוא במקומות אחרים בעיר, כמו מליגטוני - עוף מתובל בתערובת תבלינים הודית עם עדשים כתומות, קרם קוקוס, תפוחים, כוסברה ולימון.

בסוף השבוע, מתגאים פה בביסק סרטנים "מטורף", כהגדרתו, עם ציר מבוסס שמנת וחצי סרטן כחול שהחורף הוא עונתו. מלבד זאת, יש גם ספיישלים משתנים ומתחלפים כמו מרק בצל, מרק פטריות ושעועית עם אוסובוקו, ועוד מרקים נהדרים.

מרקים של מסעדת סופלייר. יח"צ,
חצי ליטר מרק בצירוף מנת לחם שום ואתם מסודרים. סופלייר/יח"צ

כל המרקים מגיעים במחיר קבוע של 39 שקלים לחצי ליטר (אם תשפכו אותו לקערה, תגלו כמה המנה גדולה), מלבד ביסק הסרטנים שעולה 45 שקלים, וארוחות שמכונות כאן "חיבוק על מלא" עם מרק לבחירה, לחם שום שנאפה במקום ושתייה במחיר 60 שקלים, או "חיבוק זוגי "במחיר 89 שקלים עם שני מרקים ושתיה.

"אנחנו נפעל פה עד מרץ, כי אנחנו מכירים את תל אביב" מסביר בנעים, "באפריל לאף אחד לא יהיה חשק למרק. אבל המטרה שלנו היא עדיין לתת חיבוקים באמצעות המרקים שלנו למי שזקוק".

seperator

סופלייר, מלכי ישראל 11, תל אביב, 11:00-22:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully